سایر سایر

جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی بابل

jashnvare_amoozeshie_shahid_motahari_daneshgahe_olom_pezeshki_babol

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی بابل”

جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی بابل

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی بابل24 فروردین1389

اسلاید 3: معلم سخنش تعليم و رفتارش تربيت است.

اسلاید 4: معیارهای داوری واهداء جوایز جشنواره آموزشی شهید مطهری

اسلاید 5: معیارها1. اهداف تعریف شده فرآیند (اختصاصی بودن، قابلیت اندازه‌گیری، متناسب، واقع‌بینانه، تقویم زمانبندی)2. آماده‌سازی فرآیند (نیازسنجی، استفاده از تجربیات و مستندات موجود) 3. ساختار روش مند فرآیند ( متدولوژی، پایلوت، ارزیابی، استقرار)

اسلاید 6: 4. نتایج مهم فرآیند (نتیجه نظرسنجی، ارائه شواهد افزایش دانش گروه مورد مطالعه، ارائه شواهد بهبود نگرش گروه مورد مطالعه، ارائه شواهد افزایش مهارت گروه مورد مطالعه، ارائه شواهد بهبود شاخصها)5. معرفی نتایج موثر فرآیند (کشوری، بین‌المللی، انتشار مقاله مرتبط) 6. برخورد نقادانه با فرآیند ( شناسایی نقاط قوت فرآیند، شناسایی نقاط ضعف فرآیند، شناسایی فرصتها، شناسایی تهدیدها )

اسلاید 7: تعداد فرآیندهای ارسالی به دبیرخانه جشنواره در سال 1389:63 فرآیند

اسلاید 8: عارفان علم عاشق می شوند بهترين مردم معلم می شوند عشق با دانش متمم می شود هر که عاشق شد معلم می شود

اسلاید 9: گروه آموزشی برتر غیر بالینی 1. وجود شناسنامه کامل در گروه 2. وجود قوانین و مقررات آموزشی و شرح وظایف دانشجویان تکمیلی در بخش ها و رعایت آنها 3. وجود برنامه هفتگی، ماهانه اساتید و روش پایش آن جلسات آموزشی (کنفرانس، ژورنال کلاب و ...)4. وجود log book یا پورتفولیو و استفاده از آن برای مقاطع تحصیلات تکمیلی 5. منابع آموزشی و کمک آموزشی 6. پژوهش در آموزش 7. تحلیل آزمون های نظری و عملی

اسلاید 10: 8. نتایج امتحانات جامع کشوری9. رعایت مقررات ارزیابی ( ارسال نمرات و ... )10.کاربرد روش های نوین ارزیابی11.انجام ارزشیابی درونی صحیح12. تهیه گزارش نهایی ارزشیابی درونی13. برنامه ریزی برای مداخلات بدست آمده از نتایج ارزشیابی

اسلاید 11: گروه آموزشی برتر غیر بالینی گروه پرستاری آملجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 12: گروه آموزشی برتر بالینی 1. وجود طرح درس و حداقل های یادگیری برای تمام مقاطع و اجرا و بازنگری آن در گروه2. وجود شناسنامه کامل گروه و برنامه هفتگی، ماهانه اساتید و روش پایش آن3. وجود log book و استفاده از آن برای هر مقطع4. وجود قوانین و مقررات آموزشی و شرح وظایف فراگیران در بخش ها، اطلاع رسانی و رعایت آنها5. جلسات آموزشی (شاخص های گزارش صبحگاهی، کنفرانس، ژورنال کلاب و ...)

اسلاید 13: 6. آموزش های پیش بالینی دانشجویان پزشکی(Skill lab عملی)7. آموزش مداوم 8. کاربرد روش های نوین ارزیابی انجام ارزشیابی درونی صحیح9. تهیه گزارش نهایی ارزشیابی درونی10.برنامه ریزی برای مداخلات بدست آمده از نتایج ارزشیابی

اسلاید 14: گروه آموزشی برتر بالینی گروه زنانجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 15: چه بد كردند كه معلم را به شمع تشبيه كردند ،چون شمع را مي سازند تا بسوزد ولي معلم مي سوزد تا بسازد.

اسلاید 16: دانشکده برتر از نظر نظام استاد راهنما 1. تشکیل هسته پیشرفت تحصیلی2. وجود لیست دانشجویان 3. صدور ابلاغ رسمی 4. تعداد اساتید راهنما 5. متوسط تعداد دانشجویان هر استاد 6. تشکیل منظم جلسات 7. استفاده از فرمها 8. ارزشیابی طرح

اسلاید 17: دانشکده برتر از نظر نظام استاد راهنما دانشکده پیراپزشکیجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 18: طرح درس برتر وجود تمام اجزا ( اهداف، SOB ، شیوه تدریس، نحوه ارزشیابی، طرح، منابع ) شواهد اجرای طرح درس بازنگری سالانه طرح درسارسال به EDCدر زمان مقرر

اسلاید 19: طرح درس برتر گروه بیوشیمی و بیوفیزیکجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 20: برنامه ریزی استراتژیک برتر وجود برنامه راهبردی مکتوب و مصوب گروه آموزشی به صورت مکتوبتصویب برنامه راهبردی در شورای گروه برنامه ریزی و فعالیت گروه آموزشی بر اساس برنامه راهبردی ارزیابی میزان تحقق برنامه راهبردی در جلسات شورای گروه

اسلاید 21: برنامه ریزی استراتژیک برتر گروه پزشکی اجتماعیجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 22: معلمّي، مهري است که از روز ازل با گل آدمي سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانايي ، رهنمون شوند.

اسلاید 23: پژوهش در آموزش برتر تعداد در گروهپایان نامه مصوبپایان نامه دفاع شدهخلاصه مقاله کنگرهمقالات کامل داخلی و خارجی

اسلاید 24: پژوهش در آموزش برتر گروه ماماییجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 25: Log book برترکامل بودن اجزاء Reflection شواهد کاربرد عملی استمرار در استفاده

اسلاید 26: Log book برترگروه بیهوشی جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 27: ارزیابی دانشجو برتر ارزیابی سوالات امتحانات کتبی در گروه ارائه سوالات ارزیابی شده به EDC(OSCE) (DOPS/Mini-Cex)

اسلاید 28: ارزیابی دانشجو برتر گروه آموزشی جراحی جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 29: حیطه آموزش مداومگروه عفونی جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، بیست میلیون ریال گرانت آموزشی

اسلاید 30: فرآیند های برتر آموزشی

اسلاید 31: فرآيند ششم : ارزيابي دروني بخش اطفال دانشگاه علوم پزشكي بابل، سال 1385صاحب فرآيند :دکتر محمدرضا اسماعيلي و همکارانجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، پایه تشویقی

اسلاید 32: فرآيند پنجم : آموزش درمانهای فیزیوتراپی به دانشجویان پزشکی در دوره کارآموزیصاحب فرآيند : دکتر یحیی جوادیان و همکارانجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، پایه تشویقی

اسلاید 33: فرآیند چهارم : اولین تجربه آموزش پرستاری ویژه بصورت آفلا ین در دانشگاه علوم پزشکی بابل با کاربرد دونرم افزار خواندن نوارقلب ، تمرینی برای خواندن نوارقلب حاصل کار خود محقق در سال های 86-84صاحب فرآیند: دکتر مصطفی جوانیان و همکاران جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، پایه تشویقی

اسلاید 34: فرآیند سوم : کاربرد نرم افزار آموزش دیالیز جهت دانشجویان پرستاری صاحب فرآیند: نسرین نوابیفرایند برتر کشوری جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، پایه تشویقی

اسلاید 35: فرآیند دوم : برگزاری آزمون DOPS دستیاران گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 1388صاحب فرآیند: دکتر ابراهیم علیجانپور و همکارانجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، پایه تشویقی

اسلاید 36: فرآيند اول : تدریس درس فیزیک پزشکی با روش تعدیل شده یادگیری بر مبنای حل مساله (Modified Problem Based Learning) صاحب فرآیند: دکتر علی شبستانی منفرد و همکارانجوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، پایه تشویقی

اسلاید 37: اساتید نمونه دانشکده پزشکیجناب آقای دکتر مهدی پورامیر (5/66 امتیاز)سرکار خانم دکتر صدیقه اسماعیل زاده (00/60 امتیاز)جناب آقای دکتر محمدرضا اسماعیلی (00/60 امتیاز)سرکار خانم دکترمولود آقاجانی (00/55 امتیاز)جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، تابلو فرش

اسلاید 38: استاد نمونه دانشکده دندانپزشکیسرکار خانم دکتر مریم سید مجیدی (58/46 امتیاز)جناب آقای دکتر احسان موعودی (2/38 امتیاز)جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، تابلو فرش

اسلاید 39: استاد نمونه دانشکده پیراپزشکیجناب آقای حسینعلی اصغرنیا (04/37 امتیاز)جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، تابلو فرش

اسلاید 40: استاد نمونه دانشکده پرستاری و مامایی رامسرسرکار خانم زهرا فتوکیان (73/45 امتیاز)جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، تابلو فرش

اسلاید 41: استاد نمونه دانشکده پرستاری و مامایی آملجناب آقای سید حمید شریف نیا (13/42 امتیاز)جوایز: تندیس جشنواره ، لوح تقدیر، تابلو فرش

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید