علوم انسانی و علوم اجتماعی سبک زندگی

جملات روحیه بخش بزرگان

jomalate_roohiye_bakhshe_bozorgan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جملات روحیه بخش بزرگان”

جملات روحیه بخش بزرگان

اسلاید 1: جملات روحيه بخش بزرگان

اسلاید 2: اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی! اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند!

اسلاید 3: اگر روزی ترکت کردند ، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد پیش از سحر تاریک است اما تاکنون نشده که آفتاب طلوع نکند. به سحر اعتماد کنید!

اسلاید 4: اگر آفتاب را به نظاره بنشيني، سايه را نتواني ديد. وقتی یکی از درهای شادی بسته می شود، در دیگری باز می شود، ولی اغلب، ما آن قدر به در بسته نگاه می کنیم، که در باز شده را نمی بینیم.

اسلاید 5: آنقدر شكست خوردن را تجربه كنيد تا راه شكست دادن را بياموزيد براي خود زندگي كنيم نه براي نمايش دادن آن به ديگران

اسلاید 6: سفري به طول هزار فرسنگ با يك گام آغاز مي شود. بازنده ها در هر جواب مشكلي را مي بينند، ولي برنده در هر مشكلي جوابي را مي بيند

اسلاید 7: به جاي موفقيت در چيزي كه از آن نفرت دارم، ترجيح مي دهم در چيزي شكست بخورم كه از آن لذت مي برم(هينز سيندي). بادبادك تا با باد مخالف روبه رو نگردد ، اوج نخواهد گرفت.

اسلاید 8: آن‌چه را که در مزرعه ذهن خود کاشته‌اید درو خواهید کرد. اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد.

اسلاید 9: آن كه امروز را از دست مي دهد فردا را نخواهد يافت. هيچ روزي از امروز با ارزش تر نيست

اسلاید 10: تصمیم خداوند از قدرت درک ما خارج است اما همیشه به سود ما می باشد .(پائولوکوئیلو)مهم نیست چه پیش آمده ، تحمل کن و اندوه خود را زیر لبخندی بپوشان .( دیل کارنگی)

اسلاید 11: علف هرزه چیست؟ گیاهی است که هنوز فوایدش کشف نشده است. (امرسون ) بردن همه چيز نيست ، امّا تلاش برای بردن چرا . ( وئيس لومباردی )

اسلاید 12: www.ghbook.ir

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید