سیاست و قانون‌گذاری

جنگ نرم و اهداف دشمن

barrasi_abade_jange_narm

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جنگ نرم و اهداف دشمن”

جنگ نرم و اهداف دشمن

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2بررسی ابعاد و لایه‌های جنگ نرم، مصادیق آن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران

اسلاید 3: 3اجانب در كمين اند، آنها نخوابيده‌اند، شما نبايد بخوابيد، شما بايد هوشيار باشيد. آنها مشغول نقشه هستند از طريق هاى مختلف با فرم هاى مختلف.

اسلاید 4: 4احمق‌ها خيال كرده‌اند ايران هم گرجستان است، يك سرمايه دار صهيونيست آمريكايى چند سال قبل از اين ،طبق ادعاى خودش كه در رسانه ها و در بعضى از مطبوعات نقل شد گفت: من 10 ميليون دلار خرج كرده ام در گرجستان انقلاب مخملى راه انداختم، حكومتى را بردم، حكومتى را آوردم. احمق ها خيال كرده اند جمهورى اسلامى ايران و اين ملت عظيم هم مثل آنجاست. ايران را با كجا مقايسه مى كنيد؟!مشكل دشمنان ما اين است كه هنوز هم ملت ايران را نشناخته اند.

اسلاید 5: مدت‌هاست تعبیر «جنگ نرم» از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و به شکل‌های گوناگون درباره‌ی آن توضیحاتی ارایه شده است. در این بحث برآنیم تا به بررسی تفاوت و شباهت‌های جنگ نرم و سخت و نیز بررسی ابعاد و لایه‌های جنگ نرم بپردازیم و مصادیق آن را در نظام جمهوری اسلامی ایران مورد واکاوی قرار دهیم. جنگ نرم و جنگ سخت (نظامی) اهداف مشترکی دارند؛ در هر دو، نیروی متخاصم سه هدف راهبردی را دنبال می‌کند:حال اگر هدف اول محقق شود و توانایی‌ها تبدیل به ضعف شوند، هدف دوم مدنظر قرار می‌گیرد. چنان چه شاهد بودیم5

اسلاید 6: 6

اسلاید 7: 7

اسلاید 8: 8

اسلاید 9: هرکدام از چهار لایه‌ی بالا می‌توانند سه هدف جنگ نرم را محقق سازند. در لایه‌ی اول، عملیّات روانی برضد افکار عمومی در کشور هدف و در راستای خارج نمودن جامعه از حالت تعادل روانی است. اگر جامعه از حالت تعادل روانی خارج شود، پرخاشگری، قطب بندی‌ها، جبهه بندی‌های کاذب و بی‌اعتمادی در جامعه شکل می‌گیرد و به عبارتی گسست در جامعه ایجاد شده و در نتیجه قدرت ملی تضعیف می‌گردد. تضعیف قدرت ملی باعث می‌شود، کشور نتواند در مناسبات بین‌المللی، اهداف ملی خود را دنبال کند؛ زیرا تصویری که از این کشور در صحنه‌ی بین‌المللی ارایه می‌شود، تصویر نامناسبی است.9لایه‌ی اول

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید