محیط زیست و زیست‌شناسی

جنگ و اثرات آن بر محیط زیست

jang_va_mohite_zist

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۵ اسلاید جنگ بی تردید شگفت انگیزترین پدیده اجتماعی می باشد که آفریننده تاریخ است.چرا که انسان ها از دیرباز با یکدیگر سر ستیز داشته و با وجود تحولات ژرفی که در زندگی بشربویژه در قرون اخیر رخ داده است در این خصوص هیچ تغییری حاصل نشده، لذا هیچ دوره ای از تاریخ را نمی توان یافت که در آن جنگ و خونریزی نباشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
989 بازدید, 13 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جنگ و اثرات آن بر محیط زیست”

جنگ و اثرات آن بر محیط زیست

اسلاید 1: بسمه تعالی موضوع:جنگ و اثرات آن بر محیط زیست

اسلاید 2: جنگ بی تردید شگفت انگیزترین پدیده اجتماعی می باشد که آفریننده تاریخ است. چرا که انسان ها از دیرباز با یکدیگر سر ستیز داشته و با وجود تحولات ژرفی که در زندگی بشربویژه در قرون اخیر رخ داده است در این خصوص هیچ تغییری حاصل نشده، لذا هیچ دوره ای از تاریخ را نمی توان یافت که در آن جنگ و خونریزی نباشد. بر اساس آمار فقط در اواخر قرن بیستم، 118 درگیری مسلحانه در جهان رخ داد که 6 میلیون نفر را آواره و مردم و محیط زیست را دچار عواقب سوء کرد.  مقدمه

اسلاید 3: حقوق بین الملل از آنجایی که نمی تواند مانع از بروز جنگ ها شود،به دنبال آن است تا با وضع مقرراتی که تمامی تابعان حقوق بین الملل خود را به آن ملزم می دانند جهانی ایمنی تر بنا نمایند. سازمان ملل 6 نوامبر را مصادف با 15 آبان ماه روز جهانی ممنوعیت بهره برداری از محیط زیست در جنگ ها و منازعات مسلحانه نامگذاری کرده است.  در قرن حاضر با پیشرفت فناوری‌های مدرن جنگی، خطرات و اثرات جنگ بر محیط زیست به شدت افزایش یافته است.

اسلاید 4: دود جنگ در چشم محیط زیستجنگ همیشه خانمانسوز است و هنگامی که شعله می کشد، هیچ جنبده و یا غیرجنبده ای از خشم و آتش آن در امان نمی ماند، آثار تخریب ها برخی در لحظه و برخی در طولانی مدت خود را نشان می دهند.  جنگ علاوه بر مرگ، معلولیت و آوارگی انسان ها، نابودی جنگل‌ها، گیاهان، جانوران، آلودگی آب و خاک و هوا و تخریب زیست‌ بوم منطقه و از بین رفتن منابع طبیعی را به همراه دارد که آثار آنها در طولانی مدت به شکل های مختلف بروز می کند.

اسلاید 5: زمانی که حرکتی در یک گوشه دنیا صورت می گیرد محیط زیست تمام دنیا از آن متاثر می شود زیرا محیط زیست محدود به هیچ مرز جغرافیایی نیست بنابراین تاثیر جنگ و اقدامات خصمانه بر محیط زیست تمام دنیا دیده می شود و این تاثیر برای مدت های طولانی بعد از پایان جنگ نیز ادامه می یابد. 

اسلاید 6: -آلوده شدن چاه های آب -از بین رفتن محصولات زراعی-نابودی جنگل ها -مسمومیت خاک ها-کشته شدن حیوانات -خشک شدن تالابها و دریاچه ها-از بین رفتن کامل پوشش گیاهی (گسترش شدید گرد و غبار )در هر جنگ، بیشتر ازآنکه سربازان و غیرنظامیان کشته و زخمی شوند، شهرها و معیشت شهرنشینان نابود می شود از جمله:

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید