سایر آموزش

جهـان­­ هـای اجتمـاعی » انسان، جهان­­ های اجتماعی متنوعی پدید می ­آورد«

jahan-hai-ejtemayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جهـان­­ هـای اجتمـاعی » انسان، جهان­­ های اجتماعی متنوعی پدید می ­آورد«”

جهـان­­ هـای اجتمـاعی » انسان، جهان­­ های اجتماعی متنوعی پدید می ­آورد«

اسلاید 1: جهـان­­ هـای اجتمـاعی » انسان، جهان­­ های اجتماعی متنوعی پدید می ­آورد«ارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: جهان اجتماعی یا جهان­­ های اجتماعی؟نظم و همکاری میان اعضای موجود زنده، یکسان است. آیا همکاری دستگاه تنفس و گردش خون در بدن انسان­ ها، همیشه و همه­ جا یکسان نیست؟ همچنین نظم و همکاری حیواناتی که به صورت جمعی زندگی می کنند، طی عصرهای متمادی تغییری نمی ­ً کند؛ مثال زنبور عسل از هزاران سال قبل تاکنون با نظام واحدی زندگی می ­کند. آیا زندگی جمعی زنبورهای عسل سبالن و اجداد آنها در گذشته و تمامی زنبورهای عسل دنیا یکسان نیست؟ به نظر شما جهان اجتماعی انسان­­ ها نیز تنها یک شکل دارد؟

اسلاید 4: شیر و آهو دو حیوان متفاوتاند. شیرها نیز خودشان با یکدیگر تفاوت­­ هایی دارند. تفاوت شیر و آهو در ویژگی­ های اساسی آنهاست، ولی تفاوت شیرهای مختلف با یکدیگر در ویژگی­­ های سطحی آنهاست. به نظر شما تفاوت میان جهان­­ های اجتماعی، بیشتر مانند تفاوت میان شیر و آهو است یا مانند تفاوت میان شیرهای مختلف؟ در کتاب منطق با مفهوم نوع، آشنا شدید. شیر و آهو دو نوعِ حیوانی هستند. میدانید تفاوت شیر و آهو در ویژگی­­ های ذاتی آنهاست، ولی تفاوت شیرهای مختلف، در ویژگی­­ های عَرَضی آنهاست. آیا انسان­­ ­ها تنها یک نوع جهان اجتماعی میسازند یا انواعی از جهانهای ­اجتماعی را پدید میآورند؟ چرا؟

اسلاید 5: جهانهای اجتماعی یکساناند یا متفاوت؟همۀ ما در جهان اجتماعی متولّد می ­شویم و پس از ما نیز، جهان اجتماعی همچنان وجود دارد. اگر ما فقط جهانی را ببینیم که در آن متولد شده ­ایم، شاید گمان کنیم جهان اجتماعی تنها یک شکل دارد. ولی هنگامی که چشم خود را بر جوامع دیگری میگشاییم که هم اینک در دیگر نقاط دنیا وجود دارند؛ یا وقتی به تاریخ گذشتۀ خود رجوع می ­کنیم و جهان خود را با آنان مقایسه می ­کنیم، به تنوع جهان­­ های اجتماعی پی میبریم.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید