سایر ورزشی

حرکت خرک در ژیمناستیک

harkt-khrk

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حرکت خرک در ژیمناستیک”

حرکت خرک در ژیمناستیک

اسلاید 1: حرکت خرک در ژیمناستیک

اسلاید 2: قدیمی ترین توصیف از ژیمناستیک در قسمت خرك به بیش از 600 سال قبل بر میگردد که توسط ریناتوس وجیتیوس نوشته شده است.وجیتیوس در چهارمین فصل کتاب بازبینی ارتش رومیها چنین تشریح میکند که سربازان براي تمرین از اسب چوبی استفاده میکردند.در قرن نوزدهم یک مربی هنر آکروباتیک، اسب سواري را با توجه به توصیف بالا توسعه داد.در ابتداي قرن نوزده خرکهاي چوبی با روکش چرمی جایگزین خرکهاي قدیمی تر شدند. با نگاهی به تاریخچۀ پرش خرك در می یابیم که خرك حلقه از همان خرکهاي چوبی با حلقه توسعه یافته است.تاریخچه خرک حلقه

اسلاید 3: در ابتداي قرن بیستم خرکهاي ژیمناستیک می بایست نیازهاي زیر را براورده میکردند:(گفته شده توسط جار بوچ در تر کانتس 1907)طول وسیله باید 190 سانتیمتر باشد ارتفاع مورد نیاز بین110 تا 170 سانتی متر بیان شده است ارتفاع بدنه 40 سانتیمتر عرض قسمت بالایی 40 سانتیمتر و قسمت پایینی 37سانتیمتر فاصله بین حلقه ها حدود 44 تا 45 سانتیمتر استفاصله حلقه ها از دو طرف خرك 72 سانتیمتر می باشد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید