کسب و کار اقتصاد و مالی

حسابداری ساختگی – Creative Accounting

65-Creative-Accounting

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حسابداری ساختگی – Creative Accounting”

حسابداری ساختگی – Creative Accounting

اسلاید 1: حسابداری ساختگیCreative AccountingMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانحسابداری ساختگینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: حسابداری ساختگی (خلاق یا حساب‌سازی) یک شیوه‌ی غیر معمول حسابداری است و این شیوه نیز مانند سایر شیوه‌های غیرمعمول، یک شیوه‌ی غیرقانونی حسابداری است. این شیوه یک شیوه‌ی دستکاری اعداد مالی است و در ظاهر بسیار معمولی، قانونی و استاندارد است اما در باطن وضعیت واقعی شرکت را درست و عادلانه نمایش نمی‌دهد و دارای جهت‌گیری است. این شیوه هنری است برای دستکاری کردن اعداد به منظور کتمان حقایق و گمراه کردن فرد. این نوع بی‌نظمی می‌تواند سرمایه‌گذاران را گمراه کند و این شیوه‌ی غیر اخلاقی در بسیاری از مواقع نیز نتیجه‌بخش است. مهمترین انواع این شیوه‌ی حسابداری عبارتند از: - تراز نبودن برگه‌های مالی - بیش از حد خوشبینانه بودن و دخالت این خوشبینی در حسابداری - استفاده از آیتم‌های مبالغه‌آمیز غیرتکراری در سال‌های اخیر تعدادی از کشورها اقداماتی برای مبارزه و به حداقل رساندن این نوع حسابداری انجام داده‌اند. مهمترین راه حل برای حل این مشکل، ممنوع کردن شیوه‌های غیرمعمول حسابداری بوده است. مهمترین راه حل برای حل این مشکل، ممنوع کردن شیوه‌های غیرمعمول حسابداری بوده است . حسابداری ساختگی را می توان فرآیند تعدیل حساب های شرکت با فرض نبود استانداردهای خاص وبا هدف ارائه مطلوب وضعیت شرکت به سهامداران، سرمایه گذاران وسایر ذینفعان نامید. مایکل جیمسون به عنوان یک حسابدار معتقد است که: فرآیند حسابداری از سروکار داشتن با موضوعات بسیاری از قبیل موضوعات قضاوتی و حل تضاد میان رویکردهای رقابتی برای ارائه قوانین وقایع و معاملات مالی و…… تشکیل شده است. این قابلیت انعطاف فرصت های زیادی را برای دست کاری، فریب و ارائه نادرست فرآهم می آورد.این فعالیت ها توسط عناصر کم احتیاط تر حرفه حسابداری عملی شده که به عنوان حسابداری ساختگی شناخته می شوند. این قبیل مسائل به طور کلی نشات گرفته از حسابداری ساختگی بوده واعداد ارقامی ساختگی که مدیران شرکت ها در نبود استانداردهای حسابداری با قوانین مالیاتی و ضعف استانداردها وقوانین موجود، بوجود آورده و خود را در میان آنها غوطه ور ساخته ولی در بلند مدت گریبان گیر آنها شده و آنها را به نابودی کشاند. بسیاری از کارشناسان مالی در زمان وقوع بحران مالی سال ۲۰۰۲بر این باور بوده اند که سقوط شدید و ورشکستگی برخی از شرکت های بزرگ تنها بخش کوچکی از یک فاجعه مالی بسیار بزرگتر می باشد .

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیر ارشد مالی Chief Financial Officer شفافیت سازمان Corporate Transparencyمعادله اساسی حسابداری Accounting Equation مزایابا حسابداری ساختگی و دستکاری اعداد و ارقام حساب های شرکت میتوان به شیوه ای نادرست توجه و سرمایه سرمایه گذاران را جذب کرد .معایبغیر اخلاقی و غیرقانونی بودن این نوع شبوه حسابداری غیر معمول بودن این شیوه حسابدارینمایش دلخواه از وضعیت شرکت و نیل به اهدافکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان