علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

حسابدار ارشد تصمیم‌گیری در مسایل مالی

oraghe_bahadar_ba_daramade_sabet

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حسابدار ارشد تصمیم‌گیری در مسایل مالی”

حسابدار ارشد تصمیم‌گیری در مسایل مالی

اسلاید 1: 1به نام خدااوراق بهادار با درآمد ثابت ( بخش دوم )استاد : جناب آقای دکتر وکیلی فردSaadat yaripoor

اسلاید 2: 2سهام عادیسهام عادی یک ورقه بهادار است که معرف باقیمانده حقوق مالکانه بر شرکت سهامی است . سهامداران عادی درجلسات مجمع عمومی دارای حق رای در مواردی از قبیل اصلاح اساسنامه، انتخاب اعضای هیات مدیره، فروش دارائیها، ادغام با سایر شرکتها و ........ می باشند. تنها در صورتی این حق رای دستخوش تغییر می شود که بیش از یک نوع سهام عادی منتشر شود ، در این حالت گفته می شود شرکت دارای ”سهام عادی طبقه بندی شده“ می باشد.اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی ( بخش دوم )

اسلاید 3: 3سهام عادی طبقه بندی شدهنوع A : به عموم فروخته می شود، به آن سود سهام پرداخت می شود و دارنده آن حق رای کامل دارد.نوع B : در تملّک موسسین شرکت است و همانند اوراق قرضه درآمدی، پرداخت سود سهام مشروط به این است که سود شرکت به سطح معینی برسد. « در واقع سهام نوع B شباهت زیادی به سهام موسس دارد »اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی ( بخش دوم )

اسلاید 4: 4سهام موسساین نوع سهام دارای حق رای انحصاری بوده ولی نسبت به سایر سهام محدودیت بیشتری در دریافت سود دارد و معمولا ً برای چند سال از دریافت سود محروم است. این نوع سهام بیشتر دارای مقاصد کنترلی است و دارندگان آن می توانند از مراحل ابتدایی رشد شرکت، کنترل جامعی بر عملیات داشته باشند. « امروزه از این نوع سهام کمتر استفاده می شود »اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی ( بخش دوم )

اسلاید 5: 5سهام مجاز ، منتشر شده و خزانهسهام مجاز : عبارتست از تعداد سهامی که شرکت طبق اساسنامه می تواند منتشرکند ( مجاز به انتشار آن است )سهام منتشر شده : آن تعداد از سهام مجاز که در دست سهامداران است.سهام خزانه : درصدی از سهام منتشرشده که به دلایل مختلف توسط شرکت بازخرید شده است.« طبق قوانین ایران شرکت نمی تواند سهام خود را خریداری کند »اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی ( بخش دوم )

اسلاید 6: 6مزایای سهام عادیسهامداران عادی تامین کننده اصلی سرمایه و به نوعی مالکان عمده شرکت محسوب می شوند.بازار سهام عادی بسیار سیال تر از بازار سایر اوراق بهادار است و استقبال بیشتری از آن می شود.عدم وجود تاریخ سررسید مشخص ( تائیدی بر مزیت 4 ) قابلیت نقد شوندگی بالااوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی ( بخش دوم )

اسلاید 7: 7معایب سهام عادی هزینه معاملاتی پائین و امکان رشد بی رویه تعداد سهامداران و به خطر افتادن منافع سهامداران فعلی سود پرداختی به مالکان سهام عادی، همانند سهام ممتاز و بهره اوراق قرضه کاهنده مالیات نیست.اوراق بهادار با درآمد ثابت و سهام عادی ( بخش دوم )

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید