علوم مهندسی معماری و عمران

حفر تونل با آتش باری

hafre-tunel

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حفر تونل با آتش باری”

حفر تونل با آتش باری

اسلاید 1: دانشکده مهندسی معدنحفر تونل به وسیله ی چال زنی وآتشباری

اسلاید 2: محاسبه مقدار مصرف ناریه در یک سینه کاردر کارهای معدنی ، در عملیات حفاری و آتشباری باید نکات زیر را رعایت کرد:طول چال سطح مقطعیکنواخت بودن ابعاد مواد آتشباری شده مناسب بودن این ابعاد برای این که راندمان بارگیری و باربری به ماکزیمم برسد و سنگ آتشباری شده از سینه کار به فاصله زیادی پرتاب نشود ،که در این صورت راندمان بارگیری کم می گردد .

اسلاید 3: اگر عمق و تعداد چال ها ثابت فرض شود اجرای شرایط فوق بستگی زیادی به مصرف مواد ناریه دارد . اگر مواد ناریه به اندازه کافی مصرف نگردد قطعات جدا شده از سینه کار یکنواخت نیستند و ابعاد آن ها نیز بیش از اندازه مطلوب نمی باشد ، پیشروی کم است و شکل مقطع حفاری شده دلخواه نمی باشد . از طرفی استفاده بیش از حد مواد ناریه ممکن است باعث پرتاب سنگ شده و خساراتی وارد کند و سنگ ها را بیش از حد خورد کند.

اسلاید 4: مصرف مواد ناریه به عوامل زیر بستگی دارد:خواص فیزیکی و مکانیکی سنگسطح مقطع گالریعمق چال ها و قطر چال هاوضعیت چال ها وکیفیت پرکردن چال کیفیت مواد ناریهنوع و چگونگی عمل آتش افروزی ( چاشنی و فتیله)

اسلاید 5: استفاده از فرمول های تجربی برای تخمین تقریبی مصرف ویژه مواد ناریه و تعداد چال برای یک متر مربع سنگ n:تعداد چال برای یک متر مربع f :ضریب سختی s :سطح مقطع کوهبری برحسب متر مربع می باشد . بامشخص نمودن تعداد چال برای یک متر مربع می توان تعداد کل چال یک سینه کار را حساب نمود. N=

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید