علوم پایه ریاضی

حقایقی عجیب از جهان !

haghaaigh-ajib

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 20 اسلاید حقایقی عجیب ، حیرت آور و واقعی از این جهان مادی که ما در آن زندگی می کنیم را در این پاور پوینت بیابید ! ارزشش رو داره ! سرفصل های پاور پوینت عبارتند از : حقایقی عجیب درباره مرگ ! دانستنی های جالب درباره انسان دانستنی های عجیب و غریب عجایبی از حشرات ، گیاهان و حیوانات باتشکر :)
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
846 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حقایقی عجیب از جهان !”

حقایقی عجیب از جهان !

اسلاید 1: موضوع:حقایقی عجیب از جهان

اسلاید 2: فهرست :1-حقایقی درباره مرگ2-دانستنی های جالب درباره انسان3-دانستنی های عجیب و غریب4-دانستنی هایی از حشرات گیاهان و حیوانات

اسلاید 3: حقایقی درباره مرگ

اسلاید 4: مرغی که ۱۸ ماه بدون سر زنده مانداین ماجرا به عبارت «مثل مرغ سر کنده است» معنای جدیدی می‌دهد. در سال ۱۹۴۵ یک کشاورز سر یکی از مرغ هایش را برید، ولی نه تنها مرغ نمرد بلکه در مزرعه می‌دوید و رفتار معمولی داشت. وقتی مرغ سرش را از دست می‌دهد، مغزش هم از دست می‌دهد، اما نخاع تا مدت کوتاهی از اکسیژن باقی مانده استفاده می‌کند. در این مورد خاص این فرآیند به طور عجیبی طولانی شد. این مرغ به سرعت مشهور شد و صاحبش با قطره چکان غذا را وارد مری او می‌‌کرد. بنابراین مرغ ۱۸ ماه بدون سر زنده ماند و بعد تسلیم سرنوشت شد.

اسلاید 5: در «دزدان دریای کارائیب» در دیزنی لند بقایای انسان واقعی وجود داردقبل از اینکه «دزدان دریایی» دیزنی‌لند در دهه ۱۹۶۰ شروع به کار کند، طراحان از ظاهر غیرواقعی اسکلت‌های مصنوعی ناراضی بودند؛ بنابراین به دنبال بقایای واقعی انسان گشتند و توانستند از آزمایشگاه‌های آناتومی آن‌ها را تهیه کنند. چند سال بعد که تکنولوژی پیشرفت کرد، استخوان‌های واقعی را با مصنوعی عوض کردند و آن‌ها را برای دفن به کشورهایشان بازگرداندند. اما هنوز هم بقایای انسان واقعی در این بخش دیزنی‌لند وجود دارد.

اسلاید 6: کرمی که هرگز نمیمیرد!موجودات بسیار کمی هستند که می‌توانند خود را بازسازی کنند. مثل ستاره دریایی که وقتی اندامی را از دست می‌دهد آن را بازسازی می‌کند. یا مارمولک‌ها که وقتی که دمشان را قطع می‌کنند دوباره رشد می‌کند. اما شاید عجیب‌ترین موجود، یک نوع کرم پهن به نام planaria است. با قطع سر، دوباره سرش جوانه زده و رشد می‌کند! اگر سر planaria را قطع کرده و ریز ریز کنید، هر کدام از آن ریزه‌ها به یک کرم جدید تبدیل می‌شود!

اسلاید 7: جنگلی با روح های سرگردانجنگل «آئوکیگاهارا» یکی از وحشتناکترین مناطق ژاپن به شمار میرود؛ جایی که به اعتقاد مردم این کشور «یورئی»ها یا روحهای سرگردان در میان شاخ و برگ درختان این جنگل مخوف پرسه میزنند و با زمزمهای آرام از مرگ میگویند. هرچند وزش باد و پیچیدن آن در میان شاخ و برگ درختان این جنگل باعث به وجود آمدن چنین صدای مخوفی میشود اما سابقه این مکان رعب آور باعث شده خیلیها از تنها ماندن در جنگل آئوکیگاهارا هراس داشته باشند.آئوکیگاهارا که بین محلیها با نام «جنگل تاریک» هم شناخته میشود و در کوهستان فوجی قرار گرفته و همه جای آن از درختهای انبوه انباشته شده است. نکته عجیب اینجاست که خیلیها معتقدند این جنگل، بهترین مکان برای مردن است! تعداد زیاد خودکشیهای انجام گرفته در این جنگل هم به این شایعات دامن زده و اینطور به نظر میرسد که شاخ و برگ درختان، افرادی را که در این جنگل تنها میمانند به مرگ دعوت میکند. نکته جالب اینجاست که اگر کسی قدم به این جنگل تاریک بگذارد، از همان ابتدا در گوشه و کنار آن با تابلوهایی روبه رو میشود که روی آنها جمله هایی مثل «لطفا در تصمیم خود تجدیدنظر کنید.» یا «قبل از اینکه تصمیم به خودکشی بگیرید با پلیس مشورت کنید.» نوشته شده است! اما هیچ کدام از این راهکارها نتیجه مطلوبی نداشته‌اند و خودکشیها در آئوکیگاهارا همچنان ادامه دارد.

5,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید