صفحه 1:
صفحه 2:
Social and
Political Rights
1 in Islam
صفحه 3:
؟ وق سیاسی:
1 5
براى اشفاصس در ارتباط آن ها با فالميت و ارزيايى عمللرر قررت سياسى موجور.
شامل هق هالميت و نقر و نظارت بر عالميت
0000 ا MONET C NC OSV Gor)
ene ene ihe
j] 283 Ulalo 9 calgy ph Obl Utdle 4 85 0 ا
52007 سوى مررم
00 calle 0 ON)
۳ 8 ا و 1 ۳ 19
عضور هرجه شاراب ثر و برتفرك تر و :يرون هراس از فالميت باشر نشائلر استطلام بايه هاى
|
صفحه 4:
فق عالميت
5271 |
POE ORE ene Cre yy
pe rN ae Ey
eer LON Cer noms
00 ete ey ener een
1 7
عالميت به جريان مى افتر و اعمال ه ىكررد.
POON eae i 6
ee? به منزله روح و علومت به منزله انرام است.
7 nye Ia hes eT ee
صفحه 5:
ملی :
۰ an 7 5 ۲ ha
: براى تشّليل يك نظام سياسى و رولت در معناى عام آر) عوامل زير نقش) اساسى «ارثر
2000010
02
قررت سیاسی (مالبیت)
صفحه 6:
20
۳ 5 8 55 i
0 Se neh eC ee Ree. Gere Te
7 Be ee 5
ال ا ل ال ا الل aa UO)
00 RO TE ae TCI ay رايلله ا ىكله ١ تابعيت
PRON ا
000 علميت مرج
| ل ا ا ee Jaca re Teme A
صفحه 7:
مالمیت الهی :
00 ١
0
نفام گلوین وبهه رر نظام تشريع به :فراونر افتصاصرء رارر. ۳
eae aT OO a ESATO I ا الل
SUNG INO Me 8
Pe et MOMS OTIC اسان هبار نت
مربوط به فور اوست .
صفحه 8:
نظام سياسى اسلام (نظام امت و امامت) :
امت به معناى روش) ٠ طريقه و رين ٠
0 her هرفرارگفته م ۳
1
Pens wegen OMT eS فرق
امام مموررومرت و راهنمای امت به سوی هرف مشترک است.
اد اد
1 Ee
1 ern MRO LEN Ey hove 7
ملیت و تابعیت متفاوت است.
صفحه 9:
۱
هيج فردى بر انسان ولايت و حاكميت ندارد جز خدا
نتيجه: اداره حكومت فقط با اعمال ولايت ممكن است كه خداوند آن را به
امامان و فقیهان داده است.
صفحه 10:
fae Ee) ee) Orel Pe Cer tr cer
انتصاب
م = ولايت به طور مستقيم از جانب شارع مقدس
به فقَيِه جامع الشرايظةاعطا ميكردد.
انتخاب
nc ۱
صلاحیت امامت و رهبری ۳ ندارد » ولابت از
Ce ene |
صفحه 11:
بررسی نکات ۱
-١ امامت برخلاف خلافت!! تنها با منصب الهى امكان
> پذیر است.
؟- همه مسئوليت هاى امام از طرف“ تخدا تعيين ميكردد.
eens meee rhe
بسن مردم را خداوند تعیین ميکند.
a
صفحه 12:
بررسی نکات
اراء و ديدكادها
ص ١58 - ولايه الامر ! محمد مهدى واصفى
a ere ل 0 2 0ل Fel ci
اكثر قائلان به ولايت فقيه مثل محقق نراقى و محقق نائينى
براين باورند كه هركس حامل عنوان فقيه به انضمام
شروط عامه ديكر مثل عدالت و كفايت (صلاحيت و قدرت
اداره آمور) باشد ادله ل بالفعل راگزای او
اثبات میکند.
صفحه 13:
8 نكات
5-9 جمع بين انتصاب و انتخاب
امامت و ولایت معصومان منصوب از سوی خداست.
۱ ec Se nee ae
لل نفی کنندهی وظیفه آنها نميشود. SIS
" آیا با انتخاب یک نفربه عنوان رهبر از سوی مردم. آنها هم
ا ۱[
صفحه 14:
ارادتمند شما