کسب و کار مدیریت و رهبری

حلقه‌های بازخورد – Feedback Loops

99-Feedback-Loops

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حلقه‌های بازخورد – Feedback Loops”

حلقه‌های بازخورد – Feedback Loops

اسلاید 1: حلقه‌های بازخوردFeedback LoopsMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانحلقه‌های بازخوردنوعمدلمراحل استفادهتجزیه و تحلیل/طراحی/ برنامه ریزی/ بازنگریموضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: بازخورد یا فیدبک نوعی برگشت پیام ارتباطی است که در آن، گیرنده به طور عامیانه یا غیرعامیانه به پیام فرستنده واکنش نشان می‌دهد. این پیام‌ها، به فرستنده امکان می‌دهند تا وضعیت ارتباطی خود را با مخاطبانش ارزیابی کند. نظام‌های سالم ارتباطی، بازخورد را غنیمتی برای اصلاح خود قلمداد می‌کنند. حلقه‌های بازخورد یک چالش از شرایط پیچیده است که در مشکلات و یا موقعیت‌های خاص رخ می‌دهد. این حالت ممکن است در حوزه‌های مختلف یک سازمان اتفاق بیفتد. از جمله استراتژی، تصمیم‌گیری، سرمایه‌گذاری و توسعه سازمانی. این حلقه‌های بازخورد یک الگوهایی از فرآیندهای تعاملی هستند که در آن تغییر در یک متغیر، از طریق تعامل در سایر متغیرها در سیستم باعث تقویت و یا سرکوب روند کل فرآیند شود. یعنی هم این حلقه‌ی بازخوردی می‌تواند مثبت و تقویت کننده باشد و هم منفی و سرکوب‌کننده. یک مثال ساده در مدیریت آن است که تصمیم مدیریت مبنی سرمایه‌گذاری بیشتر در یک منطقه می‌تواند منجر به افزایش تعداد مشتریان و فروش و درآمد بیشتر آن منطقه شود، اما از یک طرف دیگر می‌تواند منجر به حسادت مدیران سایر مناطق شود و ایشان شرکت را ترک کنند و درآمد کاهش پیدا کند. فیدبک به مفهوم بازگرداندن بخشی از خروجی یک سیستم و ترکیب آن با ورودی به منظور کنترل خروجی می‌باشد. فیدبک در بسیاری از سیستم‌ها، از جمله در سیستم‌های مکانیکی، الکتریکی، بییو لوژیکی حرارتی و برودتی کاربرد دارد. فیدبك حلقه بازOpen-Loop) ) :در این نوع فیدبك خروجی، ورودی را تعقیب می‌كند، ولی نه به صورت مقایسه بلكه خروجی با ورودی رابطه‌ای مستقیم و به اندازه بهره مسیر دارد. این فیدبك در صورت دارا بودن تجربه قبلی طراح -یعنی طراحی دقیق بهره حلقه به منظور انجام كار بدون ناپایداری- دارای اعتبار نسبی است. فیدبك حلقه بستهClosed-Loop) ) :در این نوع فیدبك خروجی، ورودی را تا آنجائی تعقیب می‌كند كه برابر با آن شود. در صورت برابر نبودن سیگنال مقایسه غیر صفر بوده و به ورودی فیدبك اعمال شده و متناسب با آن خروجی افزایش یا كاهش می‌یابد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتوسعه سازمانی Organization developmentمزایاعمومیت و پرکاربردی در موضوعات و علوم مختلفمعایبکاربرد در یافتن ریشه‌های اصلی یک مشکل بهبود رو تفکر درباره موضوعات و وقایع مختلف و در نتیجه اتخاذ تصمیمات اثربخش‌ترکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان