پزشکی و سلامت

حمام کردن کودک

hamam_kudak

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حمام کردن کودک”

حمام کردن کودک

اسلاید 1: حمام کردن کودک

اسلاید 2: حمام زمان بسيار خوب و دوست داشتني براي نوزاد محسوب مي شود، چرا كه در اين موقع او مي تواند تمام خستگي هاي روزانه را از تن بيرون كند و به آرامش و راحتي برسد. موهاي نوزاد را از زمان تولد بايد شامپو زد. فرقي نمي كند كوچولوي شما موهاي پرپشت داشته باشد يا فقط چند تار نازك روي سر او ديده شود؛ مهم اين است كه در زمان شستشو تمام دقت و توجه را به كار بريد.

اسلاید 3: یکي از مهمترين موارد در مراقبت از پوست کودک شستشوي منظم است. حمام کردن به صورت روزمره و درصورت امکان در زمان معيني از روز به کودک احساس آرامش و طراوات مي دهد.

اسلاید 4: رها کردن کودک در حمام مخصوصا در وانی که پر از آب است بسیار خطرناک است. به دلیل وجود پریز برق در حمام و توالت فرنگی خطر برق گرفتگی و افتادن در توالت کودکان را تهدید می کند. رعایت کردن این موارد باعث می شود تا سلامت و امنیت کودک خود را تامین کرده و جلوی مشکلات احتمالی را بگیرید.

اسلاید 5: به تدريج که کودک بزرگتر مي شود، بودن در آب، براي او نوعي بازي محسوب مي شود. تجربه حمام کردن براي اطرافيان و والدين خصوصاً مادران بسيار دوست داشتني و لذت بخش است. روش استحمام کودکان در سنين مختلف با هم متفاوت است.

اسلاید 6: شستشوی نوزاد با اسفنج در چه زمانی مناسب است؟ تا زمانی که بند ناف نوزاد نیافتاده است، کودک را فقط با یک اسفنج حمام، تمیز کنید. هم چنین اگر فرزند شما از لخت بودن متنفر است و یا اگر شما از حمام کردن کودک تان وحشت دارید، بهترین روش حمام با اسفنج است. پزشکان نیز در طول چند هفته اول پس از تولد این روش را توصیه می کنند.

اسلاید 7: وقتی سن کودک بالاتر می‌رود حتما باید والدین دو لیف جفت داشته باشند که یکی را به دست کودک بدهند و دیگری را خود برای شستشوی کودک استفاده کنند. به این ترتیب کودک، خود را در امر حمام کردن شریک می‌داند و همکاری می‌کند.

اسلاید 8: حمام دادن نوزاد به هیچ وجه اثر سوء روی ناف نوزاد و محل ختنه نداشته بلکه شستشوی ناف با آب و صابون از بروز عفونت جلوگیری می نماید. نوزاد را می توان درهر نوع لگن یا وان حمام کرد.

اسلاید 9: حمام نوزاد، هر چند وقت یکبار؟ هیچ نیاز نیست که هر روز نوزادتان را به حمام ببرید. در حقیقت چندین مرتبه حمام کردن نوزاد در یک هفته ممکن است منجر به خشک شدن پوست نوزاد شود. بنابراین بهتر است دائم تنها قسمت‌هایی از بدن کودک مانند گردن، صورت و نواحی پوشک را که نیاز به شستشو دارند، بشویید.

اسلاید 10: بهترین وقت حمام، صبح یا شب؟ انتخاب زمان حمام نوزاد به خود شما بستگی دارد. ولی باید زمانی را انتخاب کنید که وقت کافی داشته باشید و بدون عجله او را بشویید. همچنین بهتر است وسط حمام نوزاد کار دیگری شما را متوقف نکند.بعضی از مادرها و پدرها ترجیح می‌دهند صبح که کودک سرحال و شاداب است، او را به حمام ببرند. در این شرایط کودک از حمام و تماس با آب بیشتر لذت خواهد برد. برخی نیز فکر می‌کنند بهتر است قبل از خواب او را به حمام ببرند تا بهتر و راحت‌تر بخوابد.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید