وسایل نقلیه

حمل و نقل شهری مادرید

Hamlo_naghle_shahriye_madrid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حمل و نقل شهری مادرید”

حمل و نقل شهری مادرید

اسلاید 1: به نام خداحمل و نقل شهری مادریدمنصور امراللهی زرندیاستاد راهنما: آقای دکتر افندی زاده

اسلاید 2: فهرست مطالب تاریخچه شهر مادرید و اطلاعاتی در مورد این شهر تقسیم بندی مودهای حمل و نقلی مادرید - مترو - اتوبوس - تاکسی - اتومبیل اجاره ای - دوچرخه - پیاده روی ، معابر و روشنایی معابر جابجایی توریست مرکز کنترل ترافیک بزرگراه های مادرید و علائم راهنمایی و رانندگی این شهر نتیجه گیری

اسلاید 3: کشور پادشاهی اسپانیا با مساحت 505،955 کیلومتر مربع، پنجاه و دومین کشور جهان و دومین کشور اتحادیه اروپائی بعد از فرانسه به لحاظ مساحت به شمار می آید.پایتخت اسپانیا: شهر مادرید، زبان رسمی این کشور: اسپانیائی شهرهای مهم: بارسلون، سویا، مالاگا، گرانادا، ثاراکوثا، تولدو، سان سبستیان ، سگویا، والنسیا و بیلبائو.بر اساس قانون اساسی اسپانیا هیچ مذهبی دین رسمی این کشور نمی باشد ولی آزادی مذهبی تا حدودی که نظم اجتماعی شناخته شده در این قانون را به خطر نیاندازد تضمین گردیده است و این درحالی است که بیش از 96% از مردم آن کاتولیک هستند. مادرید دارای مناطق توریستی فراوان وسواحل زیبایی می باشد

اسلاید 4: این کشور در کناره های دریای کانتا بریا (در شمال (اقیانوس اطلس (در غرب) و دریای مدیترانه (در شرق و جنوب) مجموعا 5755  کیلومتر مربع ساحل دارد. آب و هوا در شمال اسپانیا معتدل بوده و بخش های مرکزی جنوبی و شرقی دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد.اسپانیا با 40 میلیون نفر، پنجاه و ششمین کشور جهان و پنجمین کشور اتحادیه اروپائی از لحاظ جمعیت به شمار میرود.این کشور به موجب قانون اساسی به 17 ایالت خود مختار تقسیم می شود. هریک از ایالت های هفده گانه مذکور دارای مجلس ایالتی و دولت محلی می باشند.

اسلاید 5: بعضی از مناطق توریستی مادرید به روایت تصویر

اسلاید 6: جذب توریست یکی از عوامل پویایی اقتصاد هر کشور

اسلاید 7: مترو

اسلاید 8: مترو پایتخت اسپانیا ظرف چهار سال متروی خود را که سومین متروی بزرگ جهان به شمارمی‌رود، نوسازی کرد تا به راحت‌ترین و ارزانترین سیستم حمل و نقل شهری تبدیل شود. طرح نوسازی که از سال ‪ ۲۰۰۳میلادی آغاز شد، طی چهارسال ‪ ۳۴ایستگاه جدید و ‪ ۴۳/۷کیلومتر به خط مترو مادرید افزوده است. متروی مادرید در حال حاضر دارای ‪ 17خط و ‪ ۳۱۶ایستگاه در مسیری به طول ‪ ۳۱۷کیلومتر است و پس از متروهای نیویورک و لندن، بزرگترین خط متروی جهان به شمار می‌رود. طرح نوسازی چهار ساله علاوه بر آنکه ایستگاههای جدید و مدرن به سیستم حمل و نقل شهری مادرید افزود، نوسازی ایستگاههای قدیمی و استفاده از قطارهای جدید را نیز در بر می‌گرفت.

اسلاید 9: شرکت متروی مادرید در این طرح، راه‌اندازی سه خط مترو سبک را نیز گنجانده است که بر پایه آن، تا پایان امسال ‪ ۲۷/۸کیلومتر راه به همراه ‪۴۶ ایستگاه جدید به آن افزوده خواهد شد. مادرید اولین خط حمل و نقل زیرزمینی داخل شهری خود را در ‪ ۱۹۱۹میلادی افتتاح کرد و اکنون متروی آن، راحت‌ترین وسیله عمومی تردد در آن است. طبق آماری که از سوی شرکت متروی پایتخت اسپانیا منتشر شده است، در سال ‪ ۲۰۰۴میلادی این وسیله نقلیه ‪ ۶۱۵میلیون، سال ‪ ۲۰۰۵تعداد ‪ ۶۴۴میلیون و سال سال ‪ ۲۰۰۶میلادی ‪ ۶۵۷میلیون نفر مسافر جابجا کرده است

اسلاید 10: طراحی خط متروی مادرید به شکلی صورت گرفته است که امکان ارتباط آن را با قطارهای حومه که به آن، سرکانیاس گفته می‌شود، ایجاد می‌کند. قطارهای سرکانیاس هم از درون پایتخت عبور می‌کنند و هم مادرید را به شهرهای دیگر مرتبط می‌سازند. به این ترتیب، یک استفاده‌کننده از سیستم حمل و نقل مترو لازم نیست برای سوار شدن به این قطارها از ایستگاه خارج شود. علاوه بر آن، فرودگاه پایتخت اسپانیا نیز به مترو متصل است و مسافر می‌تواند از همان داخل فرودگاه با پرداخت عوارض یک یورویی، بلیط مترو را تهیه کند و در سریعترین زمان، خود را به تمام نقاط پایتخت برساند. به همین دلیل، خط ‪ ۸مترو مادرید که به خط فرودگاه نیز شهرت دارد در ابتدای مسیر خود امکان تحویل چمدانهای مسافران را در درون شهر فراهم کرده است. مسافری که می‌خواهد از فرودگاه پرواز کند می‌تواند چمدان خود را در این ایستگاه مرکزی شهر مادرید به شرکت هواپیمایی تحویل می‌دهد تا لازم نباشد بار خود را در مسیر مترو همراه ببرد. علاوه بر آن، در تمام مسیر این خط، صفحه نمایش اعلام زمان پروازها نصب شده است تا مسافران را در جریان آخرین وضعیت حرکت هواپیماها و زمان و مکان ورود و خروج آنها قرار دهد.

اسلاید 11: ایستگاهها همچنین فقط محلی برای نقل و انتقال مسافر نیست و در آن، علاوه بر وجود فروشگاهها و بازارچه‌ها، نمایشگاههای هنری، کنسرت‌های موسیقی و دیگر برنامه‌ها اجرا می‌شود. مهمترین وسیله نقلیه عمومی مادرید از سه سال پیش خدماتی دیگر با عنوان کتابخانه مترو را راه‌اندازی کرده است تا به مسافران علاقه‌مند، بطور رایگان کتاب، امانت بدهد. مسافر تنها باارائه کارت شناسایی خود و بدون پرداخت هیچ وجهی عضو کتابخانه مترو می‌شود و از این سرویس بهره می‌گیرد. امنیت داخل ایستگاهها و قطارها از دیگر مواردی است که پایتخت اسپانیا به آن توجه ویژه‌ای دارد. علاوه بر ماموران امنیتی مجهز به سگ‌های تعلیم‌دیده در شماری از ایستگاههای مهم، نزدیک به سه هزار دوربین مداربسته مستقر در ایستگاهها مسئولیت امنیت مسافران را بر عهده دارند. مرکز کنترل مترو در فضایی معادل ‪ ۵۰۰متر مربع با ‪ ۱۶۰کارمند نیز رفت و آمد قطارها را نظارت می‌کند.

اسلاید 12: بلیت‌های مترو مادرید بلیت ساده متروی مادرید که در تمام طول مسیر آن کاربرد دارد، یک بلیت دیجیتالی یک یورویی است، اگرچه فقط در فرودگاه، باید یک یوروی دیگر به عنوان عوارض را نیز هنگام ورود یا خروج از ایستگاه مترو پرداخت کرد. بلیت‌های ‪ ۱۰سفره و ماهانه از دیگر انواع بلیت‌ها در مترو پایتخت اسپانیا هستند که افراد بر اساس نیازهای خود آن را تهیه می‌کنند. هر چه امکان استفاده از اینگونه بلیتها بیشتر باشد، هزینه آن برای مسافر کاهش می‌یابد. به عنوان مثال، نرخ بلیت یکبار استفاده، یک یورو است در حالی که اگر بلیت ده سفره خریداری کنید، بهای هر بار سفر ‪ ۶۴سنت خواهد بود. متروی مادرید به تازگی بلیتهای ویژه‌ای نیز برای گردشگران طراحی کرده است که می‌تواند در طول یک روز یا یک هفته در تمامی وسایل حمل‌ونقل عمومی قابل استفاده باشد.

اسلاید 13: بلیت متروی مادرید با اتوبوسهای داخل شهری یکی است اما تفاوت آن در این است که برای هر بار سوارشدن به اتوبوس، باید بلیت پرداخت کرد در حالی در مترو تا زمانی که از در آن خارج نشوی، می‌توانی بدون پرداخت هزینه، خطوط مختلف آن را عوض کنی. به عبارت دیگر، از طریق مترو، با پرداخت فقط یک یورو و در صورت داشتن بلیتهای دیگر، با هزینه‌ای کمتر، می‌توان از هر نقطه پایتخت اسپانیا به نقطه دیگر آن رفت. مناطقی از مترو که در خارج از پایتخت و شهرهای اطراف قرار دارند نیاز به یک بلیت دیگر دارد که تابلوهای راهنمای مترو در طول مسیر،اطلاعات کاملی درباره نوع بلیت را به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی به مسافران عرضه می‌کند. همه اینها سبب شده است تا همه کسانی که به مادرید سفر می‌کنند، همانند خود مردم این شهر، اعتراف کنند که مترو راحت‌ترین ، سریعترین و ارزانترین وسیله حمل‌ونقل عمومی در این شهر بزرگ است که با حومه خود شش میلیون نفر جمعیت دارد

اسلاید 14: آنان در این زمینه به نرخ تاکسی در مادرید اشاره می‌کنند که تنها وارد شدن به آن، سه یورو هزینه دارد و بسته به مسیر حرکت و زمان آن، قیمت آن بالا می‌رود به گونه‌ای که طی کردن یک مسیر ‪ ۵یا ‪ ۶کیلومتری ممکن است بیش از ‪ ۱۲یورو هزینه در برداشته باشد. این رقم برای رفتن از شهر به فرودگاه حداقل ‪ ۲۰یورو خواهد بود. یکی از مهمترین ویژگیهای مترو آن است که به دلیل عدم وجود ترافیک یا بروز تصادف در مسیر آن، می‌توان روی زمان حرکت و رسیدن به مقصد خود برنامه‌ریزی کرد حال آنکه این امکان در مورد اتوبوس و تاکسی چندان میسر نیست

اسلاید 15: در حال حاضر تنها دو خط مترو در تهران مورد بهره برداری قرار گرفته است درحالی که در شهری مانند مادرید که نصف جمعیت تهران را دارد 17 خط مترو وجود دارد که تمام شهر را پوشش می دهد .استفاده از شبکه مترو:شبکه حمل و نقل مترو باعث کاهش ترافيک مستمر در خيابان های شهر مادريد و ديگر مناطقی که در اطراف مادريد می باشند، شده است.بليط يکسره:اين بليط تنها برای يک مسير با هر مقدار مسافت بين ايستگاهها است و در هفت روز هفته مورد استفاده قرار می گيرد. شهروندان مادريد می توانند اين بلیط را از کيوسک های فروش يا از دستگاههای فروش  تهيه نمايند. در هر دو صورت مسافر بايد از نرده گردان برای سوار شدن به مترو بگذرد.

اسلاید 16: رفت و آمد با Metromadrid:شبکه حمل و نقل مترو مادريد شبکه ای است که از مرکز شهر عبور می کند و تنها مخصوص شهر مادريد است. بلیط ده مسيره Metrobus   به قيمت 20 / 5 يورو:Metrobus بليطی است که به مسافران اجازه می دهد تا 10 مسير را با متروی مادريد طی کنند، بدون اينکه نياز به تعويض بليط خود در دفعات مختلف داشته باشند. اين بليط بايد پس از طی هر مسير سوراخ شود تا تعداد دفعات استفاده از آن مشخص شود. برای انجام اين کار بايد بليط را از نرده گردان آغاز مسير رد کرد.چنانچه دستگاه بليط را قبول نکرد و شما از اعتبار بليط خود مطمئن بوديد، می توانيد به متصديان نزديکترين مرکز فروش بليط مراجعه کنيد.بليط را می توان از مراکز زير تهيه نمود:_ از دفاتر يا کيوسک های فروش بليط در ايستگاههای مترو_ دستگاههای مخصوص فروش_ از روزنامه فروشيهای سراسر مادريد.

اسلاید 17: بليط ده مسيره Metrosur با بهای 20 / 5 یورو:با بليط ده مسيره Metrosur شما می توانيد 10 مسير شهری مترو را با هر فاصله ای بدون خرید یا تعويض بليط طی کنید.بليط ها بايد يکبار در ابتدای مسير توسط نرده ورودی گردان سوراخ شده يا علامت گذاری شوند و يکبار نيز در آخر مسير علامت گذاری شوند.

اسلاید 18: حمل و نقل دوچرخه با مترو:مسافرين مترو که دوچرخه سوارند می توانند در روزهای شنبه، يکشنبه و تعطيلات عمومی بين ساعت های 6 صبح تا 4 بعداز ظهر از مترو استفاده کنند.

اسلاید 19: ايستگاهها:هر ايستگاه بصورت يک محيط بزرگ و گسترده طراحی شده است تا رفت و آمد افراد به راحتی در آن صورت گيرد.ويژگيهای نما و چراغ های بزرگ، ايستگاه مترو را به مکانی روشن و خوشايند تبديل می کند.ساختمان ايستگاه های جديد بسيار محکم و مقاوم بوده و ترتيب ساخت و مصالح بکار رفته به صورتی است که به راحتی قابل رسيدگی و نگهداری است.درکل می توان گفت که نحوه طراحی ايستگاههای مترو برای تمام موارد، امکاناتی را در نظر گرفته است.

اسلاید 20: دستگاههای خودکار جديد:در اين ايستگاهها ، بليط را می توان از دستگاههای فروش خودکار که خدمات جديدی ارائه می دهند، تهيه کرد.استفاده آسان:با فشار يک دکمه که بر روی صفحه دستگاه پديدار می شود، شما می توانيد دستورات لازم را در مورد نوع بليط و پرداخت وجه به دستگاه بدهيد.فروش بليط:در کنار بليط های يکنفره و بليط 10 مسيره ، اين دستگاه همچنين يک کارت تعيين قيمت يا Card barcode را برای فروش ماهيانه در اختيار مشتريان قرار می دهد.

اسلاید 21: قطار بخار که برای حمل توریست از مادرید تا آرانجوز استفاده می شود

اسلاید 22: نوعی دیگر از انواع قطارهای مترو مادرید

اسلاید 23: ایستگاه قطار مادرید

اسلاید 24: نمای داخلی واگن قطار مترو مادرید

اسلاید 25: نقشه خطوط مترو مادرید

اسلاید 26: اتوبوس

اسلاید 27: اتوبوس در سال 1998 شبکه حمل و نقل شهری مادرید شامل 182 خط اتوبوس بود که 181 از آنها شبکه جمعی حمل و نقل معمولی را تشکیل می داد (بلیط یک سره, دو مسیره و بلیط ماهانه) این شبکه شامل یک خط اتوبوس فرودگاه plaza نمی باشد چون این خط عوارض مخصوص دارد. شبکه شامل ناوگانی از 1814 اتوبوس می باشد.شماره گذاری اتوبوس ها نیز بر اساس شماره مسیر آنها می باشد.

اسلاید 28: دو سرویس اساسی وجود دارد که یکی روزانه است و از ساعت 6 صبح تا نیمه شب سرویس می دهد و یکی سرویس شبانه است به نام owl که در شب از ساعت 24 تا 6 صبح کار می کند با این سیستم اتوبوس ها 24 ساعت شبانه روز در حال سرویس دهی می باشند.برای مسافرت با اتوبوس شما باید به راننده پول پرداخت کنی یا بلیط را در ماشینی که کنار راننده است بیندازی و یا اگر از بلیط های ماهانه استفاده می کنید آن را جلوی دستگاه بگیری.تا 31 دسامبر 1998 تعداد 257 خط اتوبوس اضافه شد که مجموعاّ به تعداد 309 خط برای مناطق B وC رسید.دو تا از خطوط مجزای اتوبوس خط شماره 5 و خط شماره 27 هستند که مسیر خاصی را طی می کنند. BUS NO. 27

اسلاید 29: 31 دسامبر 2006 سیستم اتوبوس شهری مناطق مادرید شامل 326 خط (441 خط اگر سرویس شهری در کروناس B وC را به آن اضافه کنیم) که کاملاّ در مناطق مادرید کار می کنند که این خطوط بوسیله 33 کمپانی خصوصی تحت 44 امتیاز دولتی همچنین 7 امتیاز شهرداری و 2 کمپانی عمومی شهرداری کارمی کنند.به طور کلی 1719 وسیله تحت امتیازCRTM کار می کنند که 1560 تا از آنها با رنگ و نشانه های CRTM نقاشی شده اند.میانگین ظرفیت مسافران 72 نفر (50 نفر نشسته و 22 نفر ایستاده) سال 2006 به تعداد 166 دستگاه اتوبوس در دسترس با ناوگان اصلی تجدید شدند.میانگین سن اتوبوس ها 4.9 سال می باشد به این معنی است که به میانگین سن نگهداری 4.5 تا 6 سال دست یافته اند.این رنج از نقطه نظر ایمنی و در دسترس بودن وسایل و کیفیت سرویس دهی قابل قبول در نظر گرفته شده است.

اسلاید 30: ایستگاه های اتوبوس با شماره خطی که ایستگاه متعلق به آن است و خیابان هایی که از آن می گذرد مشخص می شوند (بعضی وقت ها خیابان هایی دارای ایستگاه های زیادی هستند که مشخص نشده اند).مسیری که اتو بوس از آن می گذرد و ایستگاهی که شما ایستاده اید با یک نقطه قرمز در هر ایستگاه هایلایت شده است.ایستگاه سن لورنزو

اسلاید 31: در تقریباّ تمامی ایستگاه ها دیواره و سقف ایستگاه شیشه ای است و با اضافه کردن صندلی هایی که انتظار شما را راحت و آسوده می نماید. در مادرید هر کس نقشه ای کامل از حمل و نقل عمومی مادرید در اختیار دارند.قیمت بلیت ها هم مثل مترو می باشد برای مسیر یک طرفه 135 و برای 10 مسیره 705tps .

اسلاید 32: این ایستگاه اصلی اتوبوس در مادرید در خیابان آلوارو مندز 83 نزدیک ایستگاه مترو آلوارو مندز است.(خط 6)

اسلاید 33: تاکسی

اسلاید 34: تاکسیدرمادرید بیش از 1600 تاکسی با مجوز موجود است. پس وقتی که به تاکسی نیاز دارید پیدا کردن تاکسی کار مشکلی نیست.از هر 10 اتومبیل در مادرید یکی از آنها تاکسی است به بیان دیگر یک دهم اتومبیل های مادرید تاکسی هستند. برای گرفتن تاکسی در گوشه ای که ایستادید بیش از یک دقیقه طول نمی کشد که تاکسی بگیرید.

اسلاید 35: تاکسی ها سفید هستند و یک خط مورب قرمز بر روی درب جلوی آنها کشیده شده است یک چراغ سبز بر روی سقف و یک علامت در پشت شیشه جلو تاکسی ها وجود دارد که در صورت روشن بودن مشخص کننده این است که تاکسی خالی و آماده کرایه کردن است.

اسلاید 36: تاکسی متر وقتی شروع به کار می کند که شما پس از سوار شدن مقصد خود را به راننده (taxista) اعلام کنید.هزینه اولیه سوار شدن 1.85 یورو (در روزهای تعطیل و شنبه از 10 شب تا 6 صبح 2.9 یورو) می باشد. مسیر های فرودگاه یک هزینه 5 یورویی اضافه دارند.برای هر چمدان 0.31 یورو و شبها و روزهای تعطیل 0.9 یورو , برای سگها 0.9 یورو اضافه دریافت می شود. برای مسیرهای مخصوص فرودگاه بیشتر از تاکسی های بیسیم وتلفنی استفاده می شود.

اسلاید 37: تصویر یک تاکسی را جلوی کلیسای کاستِرن سیَن نشان می دهد

اسلاید 38: اتومبیل اجاره ای

اسلاید 39: اتومبیل اجاره ای با ارائه مدارک شناسایی و با توجه به نوع خودرویی که مایل به اجاره کردن آن هستید با پرداخت مقداری پول وپر کردن فرم مخصوص می توانید اتومبیل مورد نظر خود را برای مدت مشخص تحویل گرفته و به گشت و گذر در مادرید بپردازید.

اسلاید 40: یکی از کمپانی هایی که در مادرید اتومبیل به اجاره می دهد Aldecar نامیده می شود که درخیابان کال ِونانسیوگُنزالس9 قرار دارد، با شماره تلفن 35 2145 925 کمپانی های دیگری نیز به اجاره اتومبیل میپردازند که کمپانی مذکور بزرگترین آنها است.

اسلاید 41: دوچرخه

اسلاید 42: دوچرخه با توجه به اجازه حمل دوچرخه توسط مترو در مادرید بدین شیوه به ترغیب مردم به استفاده از دوچرخه می کنند. در مادرید بیشتر گردشگران از دوچرخهاستفاده می کنند.

اسلاید 43: حمل و نقل دوچرخه با مترو:مسافرين مترو که دوچرخه سوارند می توانند در روزهای شنبه، يکشنبه و تعطيلات عمومی بين ساعت های 6 صبح تا 4 بعداز ظهر از مترو استفاده کنند.هر دوچرخه سوار اجازه حمل يک دوچرخه را دارد نه بيشتررسيدن به ايستگاه مترو تنها از طرف راهروهايی است که با ايستگاه متصديان مرتبط می باشد، کسانی که بعد از بررسی اعتبار بليط اجازه عبور را به مسافرين می دهند. همينطور مسافرانی که دوچرخه به همراه دارند، نيز می توانند از همين مسير برای سوار شدن مترو استفاده کنند.گاهی اوقات در زمان ازدحام و شرايط فوق العاده از ورود دوچرخه ها به مترو خودداری می شود.بيش از يک دوچرخه در هر واگن اجازه ورود نداردسوار شدن بر دوچرخه داخل مترو ممنوع می باشدحمل دوچرخه در پل های برقی ممنوع استمسافرانی که دوچرخه به همراه دارند خود مسئول حفاظت از آن و اطمينان از  اين که موجب اذيت و آزار مسافران نمی شوند، هستند. شبکه حمل و نقل مترو مادريد هيچ مسئوليتی در برابر صدمه ديدن و مفقود شدن دوچرخه نمی پذيرد و کليه مسئوليت به عهده شخص می باشد.

اسلاید 44: پیاده روی معابر روشنایی معابر

اسلاید 45: پیاده رویبا توجه به معابر زیبا و اماکن باز در مادرید پیاده روی یکی از طرق جابجایی در شهر می باشد که می تواند خاطرات بیاد ماندنی در ذهن گردشگران به جا گذارد. Plaza Mayor, Madrid

اسلاید 46: محوطه باز برای پیاده روی در جلوی ساختمان شهرداریMunicipal Office, Puerta del Sol, Madrid ساختمان شهرداری مادرید

اسلاید 47: فضای بازو زیبا جلوی قصر رئالPalacio Real, Madrid

اسلاید 48: زیبایی و طراحی فضای سبز در پارک های شهر Royal Gardens, by Palacio Real, Madrid باغ سلطنتی

اسلاید 49: محوطه های باز و مفرح پیاده رو هامحل های پیاده روی گردشگران

اسلاید 50: قدیمی ترین هتل جهان

اسلاید 51: روشنایی معابراداره پست اصلی مادرید Plaza Cibeles, Madrid

اسلاید 52: نزدیک ترین ایستگاه مترو به اداره پست ایستگاه Plaza de España است.این ساختمان به مشهورترین موزه مادرید بسیار نزدیک است.

اسلاید 53: روشنایی مطلوب و یکسان در مناطق دیدنی و تفریحی مادرید

اسلاید 54: نورپردازی مناسب و زیباHoliday INN Madrid

اسلاید 55: قصر رئالروزشب

اسلاید 56: جابجایی توریست

اسلاید 57: جابجایی توریستبه مادرید خوش آمدیدتابلوهایی جهت راهنمایی گردشگران

اسلاید 58: برای جابجایی گردشگران علاوه بر مواردی که ذکر شد مثل مترو اتوبوس تاکسی و... در مادرید اتوبوس های ویژه حمل توریستهم وجود دارد. Templo Debod, Madrid Plaza Mayor, Madrid

اسلاید 59: گردشگران در اتوبوس در فضایی باز به دیدن اطراف می پردازندBig Red Madrid Vision Bus

اسلاید 60: انواعی از اتوبوس های ویژه حمل گردشگران

اسلاید 61: نمایی از اتوبوس های سیاحتی مادرید

اسلاید 62: مبلمان و راحتی داخل اتوبوس ها

اسلاید 63: نحوه طراحی داخلی اتوبوس های توریستی

اسلاید 64: مرکز کنترل ترافیک مادرید

اسلاید 65: مرکز کنترل ترافیکمرکز کنترل ترافیک شهری مادریدعلائم پیام های دینامیکی در بزرگراهM-30

اسلاید 66: اولین مرکز کنترل ترافیک در مادرید در سال 1968 بوسیله آزمایشگاه تحقیقات حمل و نقل جاده ای بریتانیا تأسیس شد.مرکز کنترل ترافیک مادرید (TCC) به خوبی خطوط (HOV) سیستم ترافیک را کنترل می کند.سیستم استفاده گسترده ای از علائم پیام های دینامیکی می کند (DMS) و از علائم مورد استفاده بین المللی استفاده می کند.سیستم سیگنال ها شامل 1800 تقاطع در شهر است، مرکز 1000 تا از این تقاطع ها را با سلسله مراتب استفاده از 3 سطح کنترل می کند، در کمترین سطح هر مرکز اصلی 20 تا 24 تقاطع را کنترل می کند.

اسلاید 67: تابلو ورود قطار بعدی در مادرید1 دقیقه دیگر تا ورود قطار بعدیحجم مکالمات برای سرویس DGTاز سال 1988 تا 2001 در مادرید

اسلاید 68: فعالیت های مرکز کنترلکنترل با دوربین

اسلاید 69: بزرگراه ها و علائم راهنمایی و رانندگی

اسلاید 70: بزرگراه ها و علائم راهنمایی و رانندگی مادرید دارای 7 بزرگراه ورودی و خروجی A-1تاA-6 و A-42 می باشد که A به معنی (Autovia) Highway و P به معنی (Peaje-toll) Pay است، بنابراین AP-6 به معنی بزرگراه با عوارض شماره 6 است و A-6 به معنی بزرگراه بدون عوارض شماره 6 است.

اسلاید 71: همچنین مادرید دارای 3 بزرگراه محیطی (حلقه ای) است که با M مشخص می شوند. M-30 بزرگراه دایره ای مرکز شهر است که ترافیک سنگینی دارد و M-40 بزرگراه خارج تر از M-30 است و به حومه مادرید گسترش یافته و M-50 منطقه امروزی مادرید را در بر می گیرد. بزرگراه های شعاعی R که عوارضی هستند و 3 بزرگراه محیطی M-30 و M-40 و و M-50 را به هم مرتبط می کنند (به منظور اجتناب از بزرگراه های A که ازدحام بیشتری دارند.)

اسلاید 72: نمایی از خیابان ها و بزرگ راههای مادرید

اسلاید 73: بزرگراه شماره 14Hwy 14, Madrid

اسلاید 74: M موزه ها m فضا ها

اسلاید 75: تابلوها و میزان ترافیک در مادرید

اسلاید 76: علائم و تابلوهای مورد استفاده درمادرید

اسلاید 77: نتیجه گیری مادرید شهری است که با توجه به جمعیت نسبتاً کم دارای سیستم حمل و نقلی منسجم، سیستماتیک و گسترده ای می باشد. مادرید در زمینه جذب توریست، ایجاد جاذبه های دیدنی، جابجایی گردشگران در سطح شهر و ایجاد تدابیر لازم جهت حمل و نقل آسوده و راحت آنها فعالیت های زیادی انجام داده است. بهترین مود حمل و نقلی در مادرید مترو مادرید می باشد که در تمام شهر گسترده شده است و با تولید انواع بلیط های روزانه، چند روزه و ماهانه و همچنین قابل استفاده بودن این بلیط ها برای مودهای حمل و نقلی دیگر سیستم یکپارچه و منسجمی در زمینه حمل و نقل ایجاد کرده اند.

اسلاید 78: با تشکر از توجه شما

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید