سایر تحقیق و پژوهش

حمل و نقل هوایی و انواع آن

haml-naghl-havayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. سید محمد امیر زمانی

    تحقیق پاور پوینت حمل ونقل هوایی

نظر خود را بنویسید

حمل و نقل هوایی و انواع آن

اسلاید 1: حمل و نقل هوایی و انواع آن ارائه:

اسلاید 2: تاریخچه حمل و نقل هواییانتقال چنین محموله هایی از دروازه های حمل و نقل مسافری و تجاری به هر کجا که هواپیماها قادر به پرواز و فرود آمدن باشند، انجام می شود. حمل و نقل هوایی برای اولین بار در سال ۱۹۱۱ برای حمل مرسولات پستی مورد استفاده قرار گرفته است. ویژگی های انتقال سریع السیر حمل و نقل هوایی، آن را به عنوان گزینهء باارزشی برای حمل کردن محموله های حساس نسبت به زمان، به تقریباً هر کجای دنیا، مطرح می نماید.واردات از طریق حمل و نقل هوایی همچنین مزیت داشتن سطح بالایی از امنیت نظیر کنترل فرودگاه بر نقل و انتقالات هوایی که بطور جدی مدیریت می شود را ارائه می دهد.حمل و نقل هوایی به سرعتی بسیار سریع تر از ۸۰۰ کیلومتر بر ساعت یا ۴۹۷ مایل بر ساعت، برای حرکت نیازمند است. بر اساس پیش بینی حمل و نقل هوایی جهانی بوئینگ ۲۰۱۰/۲۰۲۲ ، بیان شده است که ترافیک حمل هوایی برای دو دههء آینده تا میزان میانگین سالیانه ۵.۹% رشد خواهد داشت.

اسلاید 3: مشتریان حمل و نقل هوایی چه کسانی هستند؟مشتریان حمل و نقل هوایی بازرگانانی هستند که غالبا کالاهایی با وزن و ابعاد کم ولی ارزش بالایی حمل میکنند. یا به هر نحو نیاز دارد که کالای خود بنا به شرایط زمانی در کوتاه ترین زمان ممکن در مقصد باشد.عده از این واردکنندگان عبارتند از:1.واردکنندگان موبایل، قطعات موبایل و اکسسوری های وابسته به آن. 2. واردکنندگان لپ تاپ ، قطعات کامپیتری و لوازم وابسته به آن. 3. واردکنندگان فلش مموری،هارد های اکسترنال و پاوربانک ها. 4. واردکندگان مواد دارویی و لوازم پزشکی که باید در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسد. 5. واردگنندگان تجهیزات پتروشیمی و instrument های صنعتی که غالبا کالای خود را به صورت پروژه ای وارد کرده و باید در مدت زمان معلوم کالای خورد را به مقصد برسانند. 6. وارد کنندگان کالاهای فاسد شدنی. 7. واردکنندگان قطعات خودرو لوکس که طبق سفارش مشتری در مقصد کالاهای خود را وارد میکنند. 8. واردگنندگان قطعات الکترونیکی.اگر بخواهیم تعداد این واردکنندگان یک به یک این اصناف را بررسی کنیم تعدادشان بسیار است. پس الزاما هر کسی میتواند مشتری سرویس حمل و نقل هوایی سریع و البته گران باشد.

اسلاید 4: مقدمهدر بین روش‌های حمل و نقل بین المللی، این روش هوایی است که گل سر سبد آن‌ها بوده و بسیاری از مسافران از آن به عنوان یک تجربه فراموش نشدنی یاد می‌کنند. اما، این روش تنها محدود به جابجایی مسافر نشده و خیلی از کالاها از طریق آن ترانزیت می‌شوند. در انواع حمل و نقل هوایی از روش‌های نوین جهت راحتی مسافران استفاده می‌شود و این امر لزوم توجه بیشتر به این روش از ترانزیت را در کشور ضروری می‌کند. متاسفانه، به دلیل تحریم‌های بین المللی بسیاری از خریدهای شرکت‌های هواپیمایی ایران از کمپانی‌های غول پیکر هواپیماسازی بلوکه شده و امکان واردات آن‌ها به کشور نیست.اما، باز هم شرکت‌های مسافربری و ترانزیت کشور با تدابیر خود توانسته‌اند نیازهای جامعه را تا حد زیادی برطرف کنند. به طور کلی، حمل و نقل هوایی هرگز شیوه‌های تکراری برای مشتریان ارائه نداده و بسته به نوع کالا و سلیقه مسافران روش‌های مختلفی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

اسلاید 5:

اسلاید 6: جایگاه انواع حمل و نقل هوایی در ایراناگر بخواهیم صادقانه بگوییم، صنعت هوایی کشور هنوز نتوانسته پس از 40 سال جایگاه اصلی خود را در کشور به دست آورد. البته، بخش عمده‌ای از این امر به تحریم‌های خارجی ربط دارد که امکان واردات هواپیما و متعلقات آن به کشور میسر نیست. حمل و نقل هوایی جزو محبوب‌ترین روش‌های ترانزیت بوده و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از یک سفر هوایی بدش بیاید. اما، متاسفانه هزینه بالای بلیت و اسکان مسافران مزید بر علت شده است تا افراد کمی از این روش به طور مستمر استفاده کنند. امری که ممکن است صنعت هوایی ایران را با خطر ورشکستگی مواجه کند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید