haml-naghl-havayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
در روز 17 دسامبر سال 1903، در ایالت کارولینای شمالی شخصی به نام رایت با استفاده از وسیله‌ای که سنگین‌تر از هوا بود، مسافتی حدود 120 فوت را پرواز کرد. این ماجرا سرآغاز حمل‌ونقل هوایی بوده که امروزه بدون شک یکی از مهم‌ترن صنایع حمل‌ونقل در جهان می‌باشد. -استفاده از هواپیمای(1914-1918)zepplin توسط آلمانی‌ها در جنگ جهانی اول -اولین سرویس پست هوایی داخلی در امریکا در سال 1918 بین شهرهای نیویورک و واشنگتن به وجود آمد. -اولین سرویس بین‌المللی هوایی در سال 1918 بین تولوز و باسلون توسط فرانسه به وجود آمد. -اولین خطوط هوایی بین‌المللی نیز در سال 1919 بین کشورهای المان و فرانسه و انگلستان به وجود آمد. -اولین‌بار اقای لیند بورگ در سال 1927 بین شهرهای نیویورک و پاریس را پرواز کرد. -در سال 1944 سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری با حضور نمایندگان 52 کشور جهان در مونترال کانادا تشکیل شد. -امروزه بیش از 180 کشور جهان به عضویت این سازمان درآمده‌اند و توافقنامه شیکاگو را به عنوان اساس و زیربنای قوانین فنی و بین‌المللی هواپیمایی کشوری به رسمیت می‌شناسد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
437 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حمل و نقل هوایی”

حمل و نقل هوایی

اسلاید 1: به نام خداحمل و نقل هواییاستاد درس : دکتر ادریسیرضا قاسمی ده‌چشمه

اسلاید 2: در روز 17 دسامبر سال 1903، در ایالت کارولینای شمالی شخصی به نام رایت با استفاده از وسیله‌ای که سنگین‌تر از هوا بود، مسافتی حدود 120 فوت را پرواز کرد. این ماجرا سرآغاز حمل‌ونقل هوایی بوده که امروزه بدون شک یکی از مهم‌ترن صنایع حمل‌ونقل در جهان می‌باشد.-استفاده از هواپیمای(1914-1918)zepplin توسط آلمانی‌ها در جنگ جهانی اول-اولین سرویس پست هوایی داخلی در امریکا در سال 1918 بین شهرهای نیویورک و واشنگتن به وجود آمد.-اولین سرویس بین‌المللی هوایی در سال 1918 بین تولوز و باسلون توسط فرانسه به وجود آمد.-اولین خطوط هوایی بین‌المللی نیز در سال 1919 بین کشورهای المان و فرانسه و انگلستان به وجود آمد.-اولین‌بار اقای لیند بورگ در سال 1927 بین شهرهای نیویورک و پاریس را پرواز کرد.-در سال 1944 سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری با حضور نمایندگان 52 کشور جهان در مونترال کانادا تشکیل شد.-امروزه بیش از 180 کشور جهان به عضویت این سازمان درآمده‌اند و توافقنامه شیکاگو را به عنوان اساس و زیربنای قوانین فنی و بین‌المللی هواپیمایی کشوری به رسمیت می‌شناسد.تاریخچه حمل‌ونقل هوایی

اسلاید 3: معرفی سازمان های حمل و نقل هوایی

اسلاید 4: 1) سرعت زیاد و صرفه‌جویی در زمان 2) توسعه‌ی منطقه، توسعه گردشگری و جهانگردی3) قابلیت دسترسی به جاهایی که برای رسیدن به آن‌ها موانع سختی وجود دارد.4) منافع نظامی5) ایمنی و امنیت بالا6) انتقال سریع فرهنگ در سطوح داخلی و بین‌المللی7) درآمدزایی (صنعت حمل‌ونقل هوایی به علت توسعه در صنعت و ایجاد شغل‌های مختلف می‌تواند برای یک کشور صنعت درآمدزایی باشد).مزایای سیستم حمل‌ونقل هوایی

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید