منابع انسانی و مشاغل

حمل و نقل و انتقال و رله نمودن آب در مراتع و جنگل‌ها در آتش نشانی

hamlo_nagh_va_rele_kardan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حمل و نقل و انتقال و رله نمودن آب در مراتع و جنگل‌ها در آتش نشانی”

حمل و نقل و انتقال و رله نمودن آب در مراتع و جنگل‌ها در آتش نشانی

اسلاید 1: حمل ونقل و انتقال و رله نمودن آب در مراتع و جنگلها در آتش نشانی

اسلاید 2: در حریق های جنگل مسئله مهم تأمین آب موردنیاز می باشد که این امر بوسیله رله آب صورت می گیرد . در رله آب باید قدرت پمپها و میزان ظرفیت منبع تانکر آب در نظر گرفته شود . رله آب : با توجه به شناسایی منابع آب ، تشخیص و طراحی قبلی به منظور محل و نقل آب و نیز شناخت پمپها و چگونگی انجام محاسبات آبدهی نازلها و قطرهای معادل و . . . چنانچه در نزدیکی محل حریق و یا حادثه منابع تامین کننده آب وجودنداشته باشد آب را به روش رله ( روشهای موجود ذیل ) از مسافت دور به محل حریق یا حادثه انتقال داده ، هدف از انجام رله بازدهی ممکنه با حداقل تجهیزات می باشد. حمل ونقل و انتقال و رله نمودن آب

اسلاید 3: 1ـ رله مدار باز       OPEN CIRCUIT RELOY2ـ رله مدار بسته      CLOSED CIRCUIT RELOPY3ـ رله رفت و برگشتی   SHUTTLE RELOY انواع رله :

اسلاید 4: رله مدار باز : در رله باز از منبع آب توسط یک پمپ قوی به داخل حوضچه ای منتقل واتومبیلهای آتش نشانی از حوضچه مزبور توسط پمپ آبگیری و آب را به محل حریق منتقل می نمایند . دراین رله پمپ اول در شکل مشخص شده قویترین پمپها هستند .

اسلاید 5: رله مدار بسته : در حریقهایی که ازدحام جمعیت وجودداشته و نیز فاصله منبع آب تا محل حریق زیاد نمی باشد از رله مدار بسته استفاده می نمایند . در رله مدار بسته توجه به نکات زیر الزامیست . 1ـ فاصله پمپ اول ودوم کمتر از فاصله بین پمپهای بعدی می باشد . زیرا مقداری از فشار پمپ اول صرف کشیدن آب از منبع آب می شود . 2ـ در پمپ اول فشار ورودی آب داخل پمپ نباید از 2 اتسمفر کمتر شود . 3ـ در خروجیهای پمپ ها باید نقطه فشار را در همه پمپها رعایت کرد . رله مدار بسته :

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید