فروش و بازاریابی

حکومت الکترونیک

hokomt-el2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حکومت الکترونیک”

حکومت الکترونیک

اسلاید 1: بسمه تعالی حکومت الکترونیک اخلاق در حکومت الکترونیک، موانع توسعه دولت الکترونیک، نقش دولت الکترونیکی در توسعه سیاسی و اجتماعی ، دولت الکترونیک در عصر رسانه های اجتماعی زیر ساخت های دولت الکترونیک وشکاف دیجیتالگرداونده : اقای مصطفی محمودی

اسلاید 2: دولت الکترونیک جزومفاهیمی نو جدید است که برای دولت ها چالش برانگیز می باشد و زمان تحقق ان فرا رسیده است. با آمدن عصر مجازی و دیجیتال، تغییر در زمینه های مختلف اجتناب ناپذیر شده است و در صورت عدم انطباق، ناكار آمدی سازمان ها، بیشتر از اندازه مشهود خواهد شد دولت الکترونیکی ثمره تحول در فناوری اطلاعات می باشد كه عبارت است از استفاده از تکنولوژی برای افزایش دسترسی و ارایه خدمات و اطلاعات به شهروندان، شركای تجاری، و با در نظر گرفتن شکاف( I.C.T ) كاركنان و سایر مؤسسات.بنابراین با قدم نهادن به دهکده جهانی دیجیتالی حاكم بر آن در عصر مجازی این امر مهم و اجتناب ناپذیر قلمداد می شود

اسلاید 3: رعایت اخلاق در حکومت الکترونیکيكي از موضوعات درخور بررسي ، نسبت حكومت الكترونيكي و اخلاق است . گفتني است اخلاق تنها به رفتارها و كردارهاي فردي نمي پردازد، بلكه رفتار گروه ها، خانواده ها، اجتماع ها و ملت ها را نيز دربرمي گيرد. اخلاق، در نگاهي كلي افزون بر عمل فردي از عمل جمعي هم سخن مي گويد. از اين رو، در قلمرو آن، عمل و تصميم نيز جاي مي گيرند كه نمايندة ديگران اند . اخلاق حکومت الكترونيكي را حوزه اي نوپديد مي داند كه راهي د راز در پيش دارد .در بحث الکترونیکی شدن کارها و امور، مسلماً ابعاد متغیر نظام اخلاقی مورد نظر می باشد و یکسری ارزش ها و کارهای اخلاقی متفاوت جای ارزش های قبلی و سنتی را خواهد گرفت. در دنیای الکترونیک چون نوع جرم ها نیز تغییر یافته و سایبری(مجازی) شده است، مسلماً در نوع اخلاق حرفه ای بازرسان نیز تأثیر گذاشته و حتی ممکن است اموری که زمانی در سیستم سنتی، غیراخلاقی و ضداخلاقی شمرده می شده (مانند دسترسی به تمامی فایل ها و اطلاعات سازمان بدون اطلاع مدیران و کارکنان) تبدیل به اموری عادی و اخلاقی در دنیای الکترونیکی امروز شود.

اسلاید 4: در يكي از پژوهشها تلاش شده است چارچوبي كلي از مسائل اخلاقي در حكمراني الكترونيكي پيشنهاد شود. به چهاردسته از مسائل اخلاقي اشاره مي شود كه در حكومت الكترونيكي خود را نشان مي دهند1. مسائلي كه محيط الكترونيكي نه شرط لازم و نه شرط كافي براي پديد آمدن آن هاست.2. مسائلي كه محيط الكترونيكي شرط لازم و نه كافي براي پيدايش آ نهاست.3. مسائلي كه محيط الكترونيكي شرط كافي و نه لازم براي نمايان شدن آن هاست.4. مسائلي كه محيط الكترونيكي شرط لازم وکافی برای پدیدار شدن ان ها است براي هر يك از دسته هاي چهارگانه نمونه هايي وجود دارد به عنوان مثال. براي دسته نخست ازتبليغات نادرست يا كلاهبرداري هاي اينترنتي ياد مي كنند . پخش ويروس ها و هرزنامه ها ودسترسي به شبكه ها را از دستة دوم مي دانند. مسائل برآمده از شكاف ديجيتالي را در دستة سومجاي مي دهند. و براي دستة چهارم، به دربردارندگي هاي اخلاقي كارگزارهاي هوشمند اينترنتي اشاره می کنند

اسلاید 5: در برخی از نوشته ها آورده شده است كه بهره گيري از رويكردهاي تجارت الكترونيكي در حكومت الكترونيكي دشواري هاي اخلاقي را پيش مي كشد كه گسترش ارزش هاي بازار آزاد در اقتصاد و ليبراليسم براي نظام هاي سياسي يكي از آن هاست اگرحكومت الكترونيكي را همچون كسب وكار الكترونيكي بنگريم و به جاي مشتري مداري، شهروند مداري را بنشانيم، مسائلي اخلاقي سر بر مي آورند كه به دموكراسي آسيب خواهند زد اخلاق حكومت الكترونيكي را گونه اي اخلاق كاربردي در كنار اخلاق رايانه، اخلاق اطلاعات و...مي دانند كه ويژگي هاي خاص خود را داراست. هرچند به ديگر شاخه هاي اخلاق كاربردي مانند اخلاق ادارة عمومي و اخلاق مديريت هم اشاره مي كنند، به نظر مي رسد بیشتر بر جنبه های فناورانه ی حکومت الکترونیک تاکید دارند. در دنیای الکترونیک، نیاز بیشتری به آموزش در رابطه با اخلاق حرفه ای هر فرد دیده می شود. دادن آموزش به افراد به صورت همگانی و فراگیر و به طور دائم در رابطه با درست کار کردن و استفاده از امکانات مختلف در محیط مجازی و الکترونیکی، می تواند باعث کاهش بسیاری از جرایم سایبری شده و همچنین باعث شود نظارت و بازرسی به صورت راحت تر و با اطمینان بیشتر و مشکلات کمتری صورت بگیرد. آموزش بازرسین نیز همانند تمامی افراد، در رابطه با اخلاق حرفه ای توسط سازمان های مربوطه امری الزامی است.

اسلاید 6: دولتها به صورت روزافزوني از تكنولوژيهاي ديجيتال براي ارائه خدمات الكترونيك و سيار پيشرفته و با هدف ايجاد منفعت براي مردم استفاده مينمايند. كليه بخشها گسترش چنين سرويسهايي را با درجات مختلف تجربه نمودهاند.از نظر ساير جنبه هاي دولت الكترونيك، چالش عمده براي آينده كاهش شكافهاي ديجيتال ميان كشورها و مردم خواهد بود كه نيازمند سياستگذاري در حوزه هاي اجتماعي و اقتصادي، بسيج كردن تكنولوژيها و ارائه خدمات به افراد فقير و گروههاي آسيب پذير جامعه در عين رعايت دقيق جنبه هاي محيط زيستي ميباشد.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید