سایر تحقیق و پژوهش

حیوانات در حال انقراض

heivanat0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حیوانات در حال انقراض”

حیوانات در حال انقراض

اسلاید 1: به نام خدای زیبایی هاحیوانات در حال انقراضنام دبیر:ارائه:

اسلاید 2: خداوند حیواناتی را خلق کرد تا ما از ان ها محافظت کنیم ولی متاسفانه هر روزتعداد این حیوانات کم می شود به دلیل شکار بی رویه ی انسان ها یا خراب کردن محل زندگی شان این پاورپیت درباره ی منغزض شدن حیوانات و حیواناتی که در خطر نابودی هستند توضیح می دهد .

اسلاید 3: شیر ایرانی شیر از نیرومندترین و مشهورترین پستانداران ایران و جهان ، مدت هاست که نسلش در ایران از میان رفته است موها کوتاه، رنگ بدن زرد و بدون لکه یا نوارهای راه راه از جمله مشخصات شیر ایرانی است بوته زارها و علفزارهای نزدیک به آب واقع در نواحی جنوب زاگرس و خوزستان زیستگاه شیر ایرانی بوده است.

اسلاید 4: تا سال ۱۳۲۲ ، دسته های ۲ تا ۵ تایی شیر ایرانی در بیشه زارهای جنوب شوش دیده می شد است. ولی از سال ۱۳۲۱ خورشیدی که آخرین شیر ایرانی در شمال غربی دزفول شکار شده است اگر چه بواسطه شکار ، طعمه های مسموم ، قطع درختان جنگلی و… اکثر زیستگاههای طبیعی شیر ایرانی در ایران از میان رفته است اما زیرگونه ای از آن همچنان در « گیر» در شمال غربی هندوستان به حیات خود ادامه می دهد. که به گفته محمدی زاده رییس سازمان محیط زیست برنامه هایی برای انتقال چند شیر به داخل ایران موجود است و امکان دارد برای احیای شیر ایرانی این حیوانات از هند به ایران منتقل شوند .

اسلاید 5: ببر ایرانی (ببر مازندران ) در جنگلهای مازندران نژادی از ببر ٬ که به نام ببر ایرانی شهرت دارد ٬ می زیسته که امروزه نابود شده است . آخرین ببر که در مازندران به آن شیر سرخ می گفتند در سال۱۳۳۸ ه.ش در جنگل گلستان ٬ در منطقه گرگان ٬ به دست یک شکارچی محلی شکار شد.

اسلاید 6: از ببر مازندران تنها یک نقاشی رنگی باقی مانده است . که رنگ ببر مازندران روشن ٬ و تا اندازه ای نارنجی مایل به قرمز بوده است . موهای بدن ببر مازندران بلندتر و پرپشت جثه آن بزرگتر از ببر بنگال و کوچکتر از بوده است .خشک کردن نیزارها و مردابها برای کشاورزی ٬ باغداری و خانه سازی ٬ از میان رفتن جنگلهای جلگه ای سبب نابودی نسل ببر در ایران شده است .

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید