معماری و عمران

خانه موسیقی دانمارک

khaneye_moosighi_danmark

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
۱۶ اسلاید خانه موسیقی himmelb دانمارک که بنای آن به (قفس طلایی)  معروف است پس از ۴ سال درب خود را به روی علاقه مندان به موسیقی باز کرد. این مجموعه فرهنگی – فرهنگسرا – که به منظور کمک به رشد هنر موسیقی برای مردم آن کشور طراحی ، اجرا و ساخته شده است دارای یک مدرسه و سالن بسیار زیبایی برای اجرای موسیقی است. توضیحات عکس از فضاها پلان ها
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1278 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خانه موسیقی دانمارک”

خانه موسیقی دانمارک

اسلاید 1: خانه ی موسیقی دانمارک:

اسلاید 2: خانه موسیقی himmelb دانمارک که بنای آن به (قفس طلایی)  معروف است پس از 4 سال درب خود را به روی علاقه مندان به موسیقی باز کرد.این مجموعه فرهنگی – فرهنگسرا – که به منظور کمک به رشد هنر موسیقی برای مردم آن کشور طراحی ، اجرا و ساخته شده است دارای یک مدرسه و سالن بسیار زیبایی برای اجرای موسیقی است.

اسلاید 3: این ساختمان در سال 2014 با معماری شرکت Coop Himmelb(l)au در دانمارک ساخته شده است. طراحی داخلی آن را Eva Wolf انجام داده است و دارای مساحت 20257 مترمربع می باشد. پس از چهار سال از زمان شروع ساخت این پروژه، خانه موسیقی در آلبورگ دانمارک، در 29 مارس 2014 توسط ملکه مارگارت دوم دانمارکی افتتاح شد.این مرکز فرهنگی توسط استودیوی معماری Viennese به عنوان یک مدرسه ترکیبی و سالن کنسرت طراحی شده است: ساختار باز آن تبادل بین مخاطبان و هنرمندان، و دانش آموزان و معلمان را ترویج می دهد.از نظر Wolf D. Prix، خانه موسیقی نمادی از وحدت بین موسیقی و معماری است

اسلاید 4: توجه به معماری قفسی شکل آن به همراه اتاق های U شکل بند بند و سالن همایش  1300 نفری ، ورودی زیبا ، اجرای راه پله های مدرن و … نه تنها نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند بلکه هر معماری را در مقابل دیدن این سازه به تحسین وا می دارد.

اسلاید 5: سالن انتظاری نیز فضاها را به هم متصل کرده است و یک پنجره بزرگ بر روی فضاهای فرهنگی مجاور باز می شود. در زیر سالن انتظار، سه اتاق با اندازه های مختلف فضا را کامل کرده اند که شامل: سالن خصوصی، سالن ریتمیک و سالن کلاسیک می باشد. سالن انتظار به عنوان محل ملاقات دانشجویان، هنرمندان، معلمان و بازدید کنندگان می باشد

اسلاید 6: سالن کنسرت:شکل جریان و منحنی ها در فضای داخلی سالن در برابر شکل خارجی مکعب سخت ایستاده است. صندلی ها در ارکستر و منحنی بالکن ها به گونه ای مرتب شده اند که بهترین شکل ممکن از آکوستیک و نمایش صحنه را ارائه می دهند.از نکات قابل توجه این بنا،طراحی سازه های گچی بی نظم بر روی دیوار و ارتفاع قابل تنظیم سیستم های تعلیق سقف است.

اسلاید 7: نکته قابل توجه در این سازه این است که علاوه بر استفاده از آسانسور و راه پله ، مسیری نسبتاً شیب دار برای پیمودن به طبقات فوقانی جهت پیاده روی خاطره انگیز است.

اسلاید 8: این سالن کنسرت یکی از آرام ترین فضاها برای موسیقی سمفونیک در اروپا است. برنامه های کنسرت ارکستر فیلارمونیک سلطنتی با تک نوازی ویولن و ارکستر رادیوی ملی دانمارک در این مکان اجرا می شود.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید