کسب و کار فروش و بازاریابی

خانه کیفیت – House of Quality

65-House-of-Quality

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خانه کیفیت – House of Quality”

خانه کیفیت – House of Quality

اسلاید 1: خانه کیفیتHouse of QualityMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانخانه کیفیتنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغات / زنجیره تامینسطحگروهیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: ماتريس خانه كيفيت يك ابزار مهم براي ترجمه نيازها و انتظارات مشتري به طرحها و كاراكترهاي توليد مي باشد با بازاريابي و مهندسي ماتريس خانه كيفيت اطمينان مي دهد كه كاراكترها در هر مرحله از توسعه محصول در نظر گرفته شده اند.خانه کیفیت، هنگامی مؤثر است که بین چند هدف و چند وسیله دستیابی به اهداف، تجزیه و تحلیل می‌کنیم (وزن دهی و...). برای سادگی کار از خانه هدف استفاده می‌شود که ظرفیت نمایشی زیادی دارد. درHOQ تیم پروژه می‌فهمد که از ظرفیت بالقوه خود تا چه میزان استفاده می‌کند. همچنین، پتانسیل‌های حل مسئله که هنوز با پاسخی فنی به آن پرداخته نشده، روشن می‌شود و پاسخ‌های فنی اضافی و کم کاربرد آشکار می‌شوند. شکل ظاهری این روش مشابه خانه است. تنها کاری که HOQ انجام می‏دهد، نظم‌دهی به ذهن افراد درگیر با پروژه تصمیم‌گیری است که با نوعی انسجام گروهی همراه می‌شود. عناصر تشکیل‌دهنده خانه کیفیتHOQ) )عبارتند از: نیازمندی‌های مشتریان، ویژگی‌های محصول، اهمیت نیازمندی‌های مشتری، ماتریس طرح‌ریزی، ارتباط بین نیازمندی‌های فروش و ویژگی‌های محصول و ارتباط ویژگی با ویژگی، اهداف یا تشریحات فنی اولویت‌بندی شده.فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می باشد : 1-براي ساخت خانه كيفيت براي يك محصول ويژه بايد تشكيل تيمي داد كه مشخصه هاي مورد نظر راتعيين كنند.2- در ابتدا تيم به فرآيند جمع آوري داده نياز دارد كه اطلاعات مربوط به نيازها و انتظارات مشتري براي انجام مقايسات و الگوبرداري در اختيار قرار گيرد.3- تيم تسهيلگر ساختار اصلي خانه كيفيت را رسم مي كند. هر قسمت خانه بايد توسط يك تيم تكميل شود.4- تمام احتياجات مشتري و اهميت اختصاص داده شده به آنها در ماتريس ليست مي شود.5- تيم احتياجات فني و مقادير هدف را تعيين مي كند.6- داده هاي مقايسه، احساس مشتري در مورد رقبا و سازمان ما در ماتريس آورده مي شود.7- داده هاي فني از رقبا و ظرفيت سازمان آناليز و بررسي مي شود و در ماتريس ثبت مي گردد.8- تيم اكنون آماده انجام فعاليت هاي زير است:- ارتباط دادن لزومات فني- محاسبه اوزان اهميت- درجه بندي با اتفاق نظر تيم و مشكلات سازماني9- بعد از اينكه تيم تسهيلگر چركنويس ماتريس كيفيت را ترسيم كرد از تيم مي خواهد كه اطلاعات و محاسبات را بررسي كند.10- خانه كيفيت نهايي مي شود و بين تمام مسئولين مربوطه توزيع مي­گردد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتحلیل فعالیت Activity Analysis تجزیه و تحلیل مخاطب Audience Analysis چرخه دانش Circle of knowledge ماتریس مقایسه ای Comparison Matrix تحلیل نیازهای اطلاعاتی Information Needs Analysis مدل بهبود تطبیقی Benchmarking تحلیل عرصه نیروها Force Field Analysis مزایاسنجش ذهنی و عینی بطور همزمانامکان ارزیابی در چند بعدکاربردها• براي ايجاد يك قالب پيوسته كه نشان دهنده احتياجات و خواسته هاي مشتري و طرح هاي لازم كه بايد در محصول گنجانده شود مي باشد. •براي ترجمه نيازها و انتظارات مشتري به زبان كمي فني•براي حداقل كردن مشكلات بالقوه و تغييرات فني مربوط به صداي مشتريمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانیپیچیدگیزمان بر بودن تکنیکنیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان