صفحه 1:
خبرنامه الکترونیک حمید ضیایی پرور

صفحه 2:
* خبرنامه ابزاری برای اطلاع رسانی به مخاطبین خاص با علایق مشت رک درباره رویدادها ‏ گزارش ها يا اخبار مرتبط با یک موضوع يا حوزه سازمانی است . یکک نشریه داخلی ۰ يكك بولتن سازمانی » یک مجله دوره ای و یا حتی یکک اطلاعیه خبری در سازمان » خبرنامه به شمار می رود * با ظهور اینترنت ‏ نوع جدیدی از خبرنامه ها با عنوان خبرنامه الکترونیک هم رایج شده است . كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - یی پرور

صفحه 3:
ا تناه يا گزاوش ای کار که به عنوان لزار ارتاط دالى يكك سازمان » اطلاعات مربوط به عضا سازمان را متتشر مى كند. ال نعريه يكل سازمان غير اتشاصى يا سياسى كه خوفتدكان خود رابه يك اقدام خاص نرطیب ‎AS‏ ؟- نشريه ائى كه به غنوان ابزار تليغائى روابط عمومى يكك سازمان تهيه مى شود. اره يكك موضوع خاص به منفاطيين به خصوصى ارايه مى دهد. ‎HS yeas,‏ و رشداد است. ۴- خبرنامه ای که میتی بر ماه است و اطلاعاتی را را ۵ خبرنامه ای که حاوی دعوتامه برای اشخاص یا خبرنگارنبرای حضور در كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي -. حميد ضيايى برور

صفحه 4:
گامهای اساسی در نوشتن خبرنامه اگر بتوانید یکک نامه با یادداشت برای شخصی بنویسید» می توانید خبرنامه هم بنویسید باید مطمئن شوید که مطالب ارزشمندی را در خبرنامه قرار می Las تحقیق و مطالعه و جمع آوری مطالب سودمند برای تهیه خبرنامه ضروری است كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - پرور

صفحه 5:
تهيه يك الكو براى خبرنامه * هر نشریه‌ای بخش‌های ابتی دارد که در هر شماره ارایه می‌شود. بخش‌های ثابت خبرنامه‌ها شامل سرعنوان ونام» نوع حروفچینی» سرصفحه وفهرست مطالب : شماره پیاپی؛ تاریخ؛ سر ستونها » لگوها » کلیشه ها و شناسنامه خبرنامه است. معمولا در نشر رومیزی» نخست یک الگوی کامل از نشریه را در رایانه تعریف می کنند تا بدین ترتیب صفحه آرایی شماره‌های بعدی راحت‌تر باشد. این الگو ساختار و کار کرد بولتن را مشخص می‌سازد. هرگاه الگو را در اختیار داشته باشید به آسانی می‌توانید نسخه‌های مشابهی ازآن تهیه کنید كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي -

صفحه 6:
صفحه بندی و قالب خبرنامه خبرنامه باید قطع» شکل و هویتی مشخص و منحصر به خود داشته باشد.هر شماره باید مشتر کاتی با شماره های قبل داشته باشد. خواننده باید هر ستون را به سرعت در جای خود مشاهده کند اما هر شماره باید واجد برخی مشخصات جدید و غیر منتظره باشد کاربرد خبرنامهالکترونيك در روابط عمومي -

صفحه 7:
طراحی خبرنامه خبرنامه نیز همچون دیگر نشریات. بايد کانون‌های سردبیری و تحریریه مبتنی بر مخاطب خود را داشته باشد. پیچید گی طرح که نامه تیه ماع هدف نشر

صفحه 8:
نام خبر نامه *نام خبرنامه باید هماهنگ با فعالیت سازمان و در ارتباط مستقیم با آن باشد واژه های با حروف اند ک و جدا از هم ايده ‎ST‏ أسرت عست ۱

صفحه 9:
مفهوم نشربه داخلی ی * انتشار نشریه درون سازمانی یکی از ابزار مهم برای رسیدن به تفاهم در درون دستگاه است * ماهیت نشریات درون سازمانی تعبیه کانال‌های مبادله اطلاعات ميان مديريت و کار کنان است

صفحه 10:
عوامل موفقیت نشریه داخلی ۱- صداقت در انتشار اخبار درون وبرون سازمانی » به نحوی که همگان در جریان رویدادها قرار گیرند و خود بتوانند درباره آن قضاوت بپردازند. ۲- حذف تشریفات در ارایه اخبار » گزارش ها و مصاحبه ها » به نحوی که این احساس در همگان به وجود آید که نشریه متعلق به آنها است. ۳- نشریه نباید ارگان تبلیغاتی مدیران یا برای سرپوش گذاشتن بر عیب ها باشد . 0 ۴- نشریه نباید به بخش خاصی از کار کنان توجه کند یا درواقع مخاطب ویژه ای داشته باشد بلكه همكان بايد آن را متعلق به خود بدانند 0 كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - حمید ضیایی پرور

صفحه 11:
هدف از انتشار نشربه داخلی * ۱- آگاهی دادن به کار کنان از عملکرد پیشرفت های سازمان. * ۲- آگاه کردن کارکنان از اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان * ۳- آموزش کارکنان از طریق نوشته های مختلف مثل : مقاله. گزارش های گوناگون» مصاحبه و حتی داستان و حکایت . 8 ۴- آگاه کردن مدیران از وضع کار کنان و نحوه کار کرد آنان. كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي -

صفحه 12:
هدف از انتشار نشربه داخلی ‎Giff‏ ۵- آگاه کردن کار کنان از خواسته های مدیران در جهت بالا بردن کیفیت فعالیت های سازمان. ۶- تهیه مطالبی جهت س رگرمی کار کنان و ایجاد همدلی بین آنان(حسین قندی » سایت ۵( ۷- تلاش برای تفهیم وتعهد به اهداف و ارزش‌های سازمان ۸- تبدیل شدن به آئینه سازمان به شکلی که فعالیت ها » موفقیت ها و نیز ارتباطات مربوط به سازمان برای عموم ‎al Sl‏ جامعه منعکس شود کاربرد خبرنامهالکترونيك در روابط عمومي - حمید ضیایی پرور

صفحه 13:
aa هدف از انتشار نشربه داخلی ۹- ایفای یک نقش پیشگامی و رافع مشکلات بودن و هدف قراردادن گسترش محدوده آ گاهی خوانندگان نشریه ۰- ارتقاء مشار کت از طریق تبیین نقش هر یک از عناصر کار در فعالیت کلی سازمان ۱- ایجاد فرصت مناسب برای بیان اهداف یک سازمار: مس همگرایی فکری, ذهنی و علمی میان مدیریت و دیگر , بخش‌های آن سازمان كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - یی پرور

صفحه 14:
هدف از انتشار نشربه داخلی * ۱۲-انتقال شادابی ؛تنوع و هیجان به درون محیط کار ۳- روشن کردن افکار عمومی در سازمان و آگاهی دادن به اعضاء در خصوص اتفاقات و اخباری که درآن روی می‌دهد ۴- سهیم كردن كاركنان در سرنوشت خودشان از طریق تبادل افکار و آراء * ۱۵- پرکردن اوقات فراغت کارکنان و خانواده آنان و پاسخ گویی به پرسش‌های آنها حفظو گسترشفرهنگم زمانوو تسقویتآن -19 - ‏كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي‎ ae ‏یی پرور‎

صفحه 15:
خبرنامه الکتیونیک همان خبرنامه معمولي است که از طریق ابزار و تکنولوژي هاي * طراحي , تولید وارسال مي شود

صفحه 16:
ویژگیهای خبرنامه های الکترونیک * ۱- دریافت خبرنامه ها از طریق پست الکترونیکی افراد صورت مى كيرد . *؟ ‎-١‏ فرستنده محتوائى را آماده مى كند و آن را در قالب از ييش تعيين شده اى براى كروه بزركى از افراد و شركتها يا سازمانها ارسال مى كند. * ۳- برای ارسال خبرنامه یا از پست الکترونیک فرستنده و یا از سیستم نرم افزاری وب سایت او استفاده می شود ان 5 كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - یی پرور

صفحه 17:
ملاحظات و ضرورتهای راه اندازی خبرنامه الکترونیک در روابط عمومی * راه اندازی خبرنامه الکترونیک یک از راه های پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک است . خبرنامه الکترونیک باعث برقراری ارتباط تعاملی میان سازمان و مخاطبان مشتریان می شود . خبرنامه الکترونیکک» افراد را به وب سایت سازمانی هدایت خواهد کرد و باعث افزایش مخاطبان و مشتریان خواهد شد. ارسال منظم خبرنامه» نام سازمان را در ذهن مشتری» بازدید کننده و همکاران زنده نگاه داشته و روشی بی نظیر و کنترل شده جهت معرفی محصولات و خدمات است. خبرنامه الکترونیک باعث ارتباط طولائی مدت با مشتری و ایجاد حس وفاداری او به سازمان با شر کت خواهد شد.

صفحه 18:
ملاحظات و ضرورتهای راه اندازی خبرنامه الکترونیک در روابط عمومی * خبرنامه الکترونیک نتایجی سریع و قابل محاسبه دارد * به طور مثال : بعد از ارسال هر خبرنامه » می توان به آسانی تعداد اشخاصی که خبرنامه را باز کرده اند و يا نام اشخاصى كه روى لينكى خاصى كليكك_كرده اند را بررسی کرد سس

صفحه 19:
06 تبدیل خبرنامه چاپی به الکترونیک خبرنامه های موجود چاپی سازمان را می توان در سریع ترین زمان ممکن به نسخه الکترونیک تبدیل کرد و آنها را به سرعت به دهها هزار نفر در سراسر جهان ارسال نمود مهمترین منفعتی که در تبدیل نشریات چاپی به نسخه الکترونیکی وجود دارد» صرفه جوئی در زمان و هزینه چاپ و ارسال آن ها خواهد بود SE gna 2 OES ER peg gals در گستره ای به وسعت جهان باشد 5 كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - 1

صفحه 20:

صفحه 21:
مزیتهای خبرنامه الکترونیک کمک به حفظ محیط زیست کاهش مصرف کاغذ انتشار از طریق اینترنت و یا اینترانت و یا 6260 کاهش هزینه طراحی و چاپ فقدان محدودیت توزیع ‎om‏ ‏نگهداری در فضای اندكك قابلیت جستجو و انتشار مجدد اطلاع رسانی لحظه ای کاهش حجم نامه های اداری و بایگانی فراگیر و فرامرز بودن

صفحه 22:
خبرنامه الکترونیک در خدمت بازاریابی الکترونیک * ارتباط مستمر با مخاطیین» بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه یا اعضای یک گروه يا انجمن و نیز اعضای یک سایت اینترنتی» با استفاده از امکانات و تسهیلات و خدمات مبتنی بر اینترنت يكك نوع بازاریابی اينترنتى يا اميل ما ركتينكك به شمار مى رود عه 5 ۳

صفحه 23:
ارتباط تعاملی خبرنامه های الکترونیک با وب سایت سازمانی * خبرنامه های الکترونیک برای ارتباط دائمی با مخاطبین بالقوه و یا بالفعل سايت» طراحى و پیاده سازیء ارسال مدیریت می شوند ۱

صفحه 24:
خبرنامه الکترونیک در قالب لوح فشرده در شکل سنتی روابط عمومی برای راهنمایی مراجعین .تنها امکان موجود تهیه بروشور به صورت مکتوب. نصب تابلوی راهنمای طبقات و مواردی از اين قبیل بود در روابط عمومی الکترونیک پيشنهاد استفاده از اطلاعات درج شده در سایت سازمانی یا تهیه خبرنامه الکترونیک در قالب لوح فشرده یکی از امکانات جدید ارتباط با مشتریان و مخاطبان است + ها اكد doe ‏کاربرد خبرنامهالکترونك در روابط‎ or

صفحه 25:
فایده خبر نامه الکتر و نیک جیست ؟ * مخاطب قدرت انتخاب در نوع اطلاعات دریافتی ! * اطلاعات بطور مرتب بدست مخاطب می رسد وجود خبرنامه باعث ماند گاری بازدید کننده برای سایت سازمانی می شود * خبرنامه الكترونيك يكى از راه هاى دسترسى به مطالب وب سایتهایی است که به هر دلیلی در دسترس کاربران ایرانی نیستند کاربرد خبرنامهالکترونيك در روابط عمومي -

صفحه 26:
خبرنامه های غیر اختیاری با هرز نامه و اسيم به خبرنامه هاى غير اختيارى يا غير سفارشى ‎ »‏ كم يا اسيم كفته مى شود اكر يكك ايميل حاوى خبرنامه اسيم دريافت كرديد ه ركز بر روی ضميمه آن يا لينكك هاى درون متنى يا حتى بر روى بخش لغو اشتراكك نيز كليكك نكنيد . جرا كه بدين وسيله به راحتى به فرستنده اسيم اعلام كرده ايد كه اين يكك ايميل فعال است و نه تنها جريان ارسال ايميل به شما قطع نمى شود بلكه از اين به بعد ايميل شما به عنوان یکک آدرس ارزشمند به سایر اسپمرهای فروخته می شود و تازه اول مشکلات شما است ! كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - پرور

صفحه 27:
جکونه خبرنامه الکترونیک تولید و منتشر کنیم ؟ ‎[support‏ ۰ سیستم ارسال خبرنامه در 26069) و کنترل پانل هاستینگ بسیاری از وب سایتهای جدید وجود دارد * در غیر این صورت برنامه نرم افزاری آن باید نوشته شده و به عنوان یک تکه کد جدید به قالب سایت سازمانی اضافه شود . ‎ED ANS ly‏ خبرنامه الکترونیک بسته به موضوع و قالب آن می توان از نرم افزار های فتوشاپ » کورل . فلش » دای رکتور و یا حتی مجموعه های آفیس و آدوب استفاده کرد . کاربرد خبرنامهالکترونيك در روابط عمومي -

صفحه 28:
همه جكونه خبرنامه الكترونيك توليد و منتشر کنیم ؟ راه ديكر» توليد خبرنامه در قالب نشريه الكترونيكك و ارسال آن به صورت دوره اى به مخاطبان است . اين امر مى تواند از طريق ايميل يا از طريق سيستم ارسال خبرنامه سرور وب سايت سازمان انجام شود . تولید خبرنامه در قالب اطلاعیه خبرى نيز از ديكر روش هاى مرسوم است همجنين توليد خبرنامه در قالب لينكك به مطالب سايت توليد خبرنامه در قالب كارهاى كرافيكى با نرم افزار هاى مختلف مى تواند صورت كيرد كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - یی پرور

صفحه 29:
فر آیند های تولید و ارسال خبرنامه الکترونیک ۴ بخش اصلی در فرآیند تولید و ارسال خبرنامه وجود دارد: * -محتوا: که شامل محتوای درون خبرنامه است و می تواند حاوی خبر » مقاله » لینک » عکس ‏ نشریه » دعوتنامه » اطلاعنه با هر محتوای دیگر باشد 00 كاريرد خبرامه كت ‎teres‏

صفحه 30:
فر آیند های تولید و ارسال خبرنامه الکترونیک * ۲- قالب : خبرنامه مانند مجلات و نشریات دیگر باید ظاهر یکسانی داشته باشد. خصوصیاتی مانند فونت» عکسهای گرافیکی. بخش بندی» تیترها لینکها و طبقه بندی مطالب نباید در نسخه های مختلف خیلی تغییر نماید. * ۳- مدیریت ارسال: هنگامی که بخش های محتوا و قالب خبرنامه ایجاد شد. خبرنامه باید برای مشترکین یا مشتریان یا گروهی از افراد که در لیست از پیش تعبین شده ای قرار دارند ارسال شود . 9۵

صفحه 31:

صفحه 32:
ایجاد سیستم خبرنامه الکترونیک در وبلاگ * با شیوه های مختلف می توانید برای وبلاگ و حتی وب سایت خود با استفاده از ابزارها و قالب های رايكان » سیستم تولید و ارسال خبرنامه الکترونیک راه اندازی کنید. مثلا وب سایت وبگذر در آدرس : 0231.601 0 اع الا. الالالالالا اين امكان را فراهم كرده كه بدون كمترين هزينه اى يكك سيستم خبرنامه الكترونيكك رايكان راه اندازی کنید . ۵ كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - پرور

صفحه 33:
سرویس خبرنامه وبگذر این امکان را به مدیران سایت‌ها می دهد تا با دریافت آدرس ایمیل بازدید کنند گان اخبار و رویدادهای سایت خود را از طریق سیستم خبرنامه وبگذر برای کاربران ارسال ۶ برخی از امکانات سایت وبگذر عبارتند از : یهار ‎١ *‏ ثبت ايميل و نام کاربران ۱ نا ‏۶ ۲-امکان لغو عضویت براى اعضا 1 ‏۳ نك ‏۳- ذخیره تاریخ عضویت کاربران * ۴- ارسال خود کار ایمیل هنگام عضویت و لغو عسولأت کاربران ‏90 كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - پرود ‎

صفحه 34:
۵- تعریف پیام خوش آمد گویی برای اعض * ع- ميري ييشرفته أعضاى :تخب رنامه © ۷- ارسال خبرنامه فارسی از سرور وبگذر ۸- ارسال خود کار خبرنامه با به روز شدن وبلاگ (با خروجی ‎ROC‏ ‎-٩ *‏ درج عنوان و خلاصه مطلب در خبرنامه ارسالی * ۱۰-امکان تغییر ظاهر خبرنامه متناسب با سایت( سایت ورب ) ‎- ‏کاربرد خبرنامهالکترونيك در روابط عمرمي‎ or ‎

صفحه 35:
* همچنین برای برای داشتن سیستم خبرنامه در وبلاگهای ایجاد شده بر روی بلااگ سرویس های پرشین بلاكك » بلاگفاء میهن بلاكك؛ پارسی بلاگ. بلاگر و بلاگ اسکای می توانید به سایت ۴ رفته و قالب رایگان دارای امکانات خبرنامه الکترونیکک دریافت کنید Buy Mowe هه کاربرد خبرنامه الکترونرك در روابط عمومي - پرور

صفحه 36:
سیستم اطلاع رسانی و خبرنامه در مووبل تايب ۳ * اين بخش در سيستم مووبل تايب ( يكى از نرم افزار هاى ير كاربرد متن باز محبوب ايرانيان ) نيز بيش بينى و قرار داده شده است ولى دو اشكال اساسى دارد يكى اينكه به صورت بيش فرض قابل استفاده نيست و حتما بايد تغييراتى در سورس داده شود و ديكر اينكه نمی توان محتوای خبرنامه را به دلخواه و با طراحی به اعضاء فرستاد . در متن فول تکست مقاله روش انجام اصلاحات در سورس ام تی توضیح داده شده تا بتوان از این سیستم به طور کاملتری استفاده کرد

صفحه 37:
۱ های متعددی برای تولید و ارسال و مدیریت وجود دارد که هر یک ویژگی ها و توانمندی های خاص خود را دارند ولی توانایی های مشتركك اين نرم اقزار ها عبارت است از : * ۱-معرفی ایمیل در دسته بندی های مختلف ۲- تعریف خبرنامه * ۳-ارسال خبرنامه به یک یا چند گروه از ایمیل ها ‎a a2‏ * ۴- ارسال خبرنامه با فرمت ۱,۳۸" ۵- گزارش وضعیت ارسال خبرنامه - ‏کاربرد خبرنامه در روابط عمومي‎ or

صفحه 38:
نمونه ای از اين نرم افزار ها را می توانید در وب سایت اینترنتی ۲| 0 بیاپید * ۷() ۳) نیز عنولنمحصولدیگرودر زمینه خبرنامه | اکترونیکلست شرکه1۳7) 209۱2 در ک‌شور لمارلت وش رك تس جارل اکترونیکه سیر سامانه در لیرلن نسمایندم فروشمحصولاه(-9۳۷۳) می‌باشند و آما دگوارلئه لین محصولرا دارند 90 كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - پرود

صفحه 39:
اک ند = Coe ‏ها‎ 6 6 ۱ 7 مرها( - موی عبر لم وه ‎dows‏ تج ماهس (ق مس دس رت[ و i (Beis. vas. Mant ‏یکی لصوم‎ Bamen..|@race.. (Brena. esol) عدم عومج een هعم عضو شوري ای نید تور ‎wes 2 ۰‏ ب 3 بات سوق * کاشتاسات اف ۰ ‎wee‏ سايق ؟ سامانة كشعاق ند مس بسا ۶ مسطایعمفشفد ...و که اسلا اشلامی در مش از ۲۰۰ شمه لو 1 & مشي 0 5 ‎bse‏ ‎sera nia : ۹9‏ ‎ae‏ ۰ | ‎see‏ 3 اشدكت مسن حر استات يجان ‎eee ths‏ ۳ . جر محصولات راديوى شركت توضكس كانادا شد 0 #شرکت توسعه گرا ترم اقزر آذريايجان عضو © تعاس ناما ۰ #معاوات خدفات فى ومهندسى شركت توسعة ‎٠ ۰‏ كران ترم اقراريا هذ لرقه جيفات فى و ‎id‏ واس جر ول عن لو و نی ] ‎See ene tae ae‏ ۰ #شركت ‎ea‏ رف ملق به هد مجور © خدفات ی وعهندسی اسان مناع وایت ‎ ‎ ‎1 Gira [aioe ‎

صفحه 40:
ما 5 2 37 ‎Favetes is bob‏ سدع ‎ ‏اممف ع ‎alka‏ شرفت هسطع هس نع مه مس[ هه ‏هه اه تا 6 ۵ 8 6 مدع سمه ‎[dren‏ سک ‎[Wats‏ مج ‎(|v (Monat.‏ ‎ ‎ ‎ ‏موه ‎25 ‏مقت اسن‎ ep eID AIS ‎ie‏ شرع داد دوز ‎ ‏سیستم رال خبرناعه الكتزونيكى نرم ازاك اسست حر حهت ابحاد و ارسال دام راهب مشترین شعا ‎al ssh Be cae‏ كه براك شها اعنار و اعتفاد خلب فى كند و شها زا هر كن ها فاندكار م كتد.. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎gis ‎3 ‏د‎ Grant Tam ‎

صفحه 41:
لیست های در بافت خبر نامه eq رایگان اكر به سايت 50121.57 رداردالها سرى بزنيد مى ببينيد كه هزاران ليست خبرى در موضوعات مختلف وجود دارد كه مى توانيد در آنها عضو شويد و انواع و اقسام اطلاعات و اخبار را بصورت روزانه» هفتكى و ماهانه دريافت كنيد.ولى متاسفانه يكك سايت مناسب كه تمام خبرنامه هاى ايرانى را معرفى كند و شما بتوانيد در آن سايت» خبرنامه دلخواه خود را اتتخاب کنید وجود ندارد. با این وجود می توانید به جدولی که در متن مقاله منتشر شده مراجعه کرده و لیستی از خبرنامه های الکترونیک رایگان را در گروه های مختلف بیابید کاربرد خبرنامهالکترونيك در روابط عمرمي - حمید ضیایی پرور

صفحه 42:
7-7 ‏عه ص إعدااك إه‎ Po (Bb ll ow Fates Tou heb ‘te dp | [hvatcme onc naman ‏عاق ماي ع‎ Widow ‏غیت ات ماه‎ otc > ‏مرول(‎ ote ©0602 Matatan [hoe Wakes Bala... |Bvaten. (Pesan. Bere ‏د © مه دن ١ه دنه 5ه‎ مكدر امد 29 ويكذر ‎a alls pi‏ قلسي ‎al‏ که به صوت رگا در ار تا و ود ف انها ب ‎Sonn‏ ار نات و ار ‎ash) bane TS isle! Oe‏ کرد ام Hd eas Ss oP Shae ‏ه‎ z 3 3 Gira a

صفحه 43:
تمرین عملي 1- با استفاده از سایت وبگذر در آدرس ۲ ۰۷۷۰ ۱۸۷۷۷۷۷ يك خبرنامه الكترونيك بسازید و در وبلاگ خود اضافه نمایید 2 آیا وب سایت سازماني شما داراي خبرنامه الکترونيك با استاندارد هاي گفته شده دارا است آن را نمایش دهید 3- در يك خبرنامه الكترونيك مشترك شوید 4 با استفاده از سایت وبگذر در آدرس ‎Www.webgozar.com‏ يك نظر سنجي الکترونيك بسازید و در وبلاگ خود اضافه نمایید ‏9 كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي - ‎

صفحه 44:
http://code-weblog.blogfa.com/ * http://abctools.ir/ * | Kip] Uv uow.pursiovls.cow ١ - ‏كاربرد خبرنامه الكترونيك در روابط عمومي‎ ee ‏حمید ضیایی پرور‎

صفحه 45:
eo جمع بندی خبرنامه الکترونیک یکی از ابزارهای مهم روابط عمومی الکترونیک است فناوری ساخت و انتشار خبرنامه الکترونیک بسیار ساده و قابل استفاده توسط تمام کارشناسان روابط عمومی است تبدیل خبرنامه های چاپی به الکترونیکک در سازمان می تواند تحولی شگرف در دایره مخاطبان و مشتریان و دامنه نفوذ و تاثیرگذاری سازمان به وجود آورد کاربرد خبرنامهالکترونيك در روابط عمومي - یی پرور

صفحه 46:
باتشكر ‎٠‏ حميد ضيايى برور علأ. جا 152121 ‎011101٠‏ ‏ادبم ارو در رای وس

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان