khodaya_az_to_mamnonim

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خدایا از تو ممنونم”

خدایا از تو ممنونم

اسلاید 1: خدایا از تو سپاسگزارم

اسلاید 2: خدایا به خاطر این که هرگز تنهایم نمی گذاری از تو سپاسگزارم!

اسلاید 3: خدایا به خاطر این که هرگاه در جاده زندگی قدم هایم اندکی از راه راست سست می شود تو با تلنگری به راهم می آوری از تو سپاسگزارم!

اسلاید 4: خدایا ! ممنونم که هر زمان که تو را از یاد برده و حضور سبزت را در کنارم فراموش کرده ام با نازل کردن بلایی کوچک مرا متوجه خود ساخته ای تا به یاد بیاورم که در برابر اراده بی انتهایت هیچ چیز تاب ایستادگی ندارد!

اسلاید 5: خدایا! به خاطر این که می بینم بزرگی چون تو همواره مرا زیر نظر دارد و هرگز فراموشم نمیکند سخت به خود می بالم.

اسلاید 6: خدایا! با اینکه گناه کرده ام ،ناسپاسی نموده ام، حتی گاهی از رحمت بیکرانت نا امید شده ام و بنده خوبی برایت نبوده ام، اما تو مهربان، هر زمان که درمانده از همه چیز و همه کس شده ام، باز هم با آغوش باز پذیرایم بوده ای و در نهایت بزرگواری حمایتم کرده ای!

اسلاید 7: به راستی ای پروردگار زیبا و مهربان در برابر این همه لطف و بخشندگی تو،چه می توانم بگویم؟

اسلاید 8: این همه سخاوت و کرم را چگونه پاسخگو باشم؟

اسلاید 9: خدایا! شماره دفعاتی که در نهایت نا باوری و بهت همگان از راههای عجیب و خارق العاده ات در سخت ترین و غیر ممکن ترین شرایط یاورم بوده ای،از حساب بیرون است.

اسلاید 10: تو خود نیک می دانی که بنده ات جز چیزهایی که تو به او بخشیده ای چیز دیگری ندارد،پس تمنا دارم در یافتن راه درست زندگی و به دست آوردن شادمانی،عشق،آرامش و سعادت حقیقی یاری ام کنی،چرا که بدون تو هیچ ندارم و با تو از همگان بی نیازم.

اسلاید 11: خدای من ، می دانم که با این همه،تو باز هم مرا دوست داری و همیشه و در هر لحظه مواظبم هستی،زیرا این حدیث قدسی ات همواره در ذهنم طنین می افکند:

اسلاید 12: ” اگر آنان که از من روی برتافتند، می دانستند که چقدر مشتاق دیدارشان هستم، هر آینه از شوق ،جان می سپردند.“ 2009

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید