صفحه 1:
خشم حللت برانكيختكي ا زر روبرو شدن با محر ها ترا ۳ پر لت ۳

صفحه 2:
وید تست نی سح ‎se‏ * تجاوز به مالكيت افراد 3 3 ‎re} 4 ۳ 55 a :‏ * حملة و ازار كلامي مانند تمسخر = a ue = لسو ا ۳ = »* طرد كردن * اصرار و يافشاري براي انجام كاري

صفحه 3:
ل چرا میم است جع میم | ت که 9 به كود كان ‎Le Gash‏ + خشم و عصبا موزیم؟

صفحه 4:
آموختن اينكه جكونه تكانه هاي خشم خود را كنترل كندد' 3 آموختن روشيهاي خود ا ا 5 لسر سس ار

صفحه 5:
* حالت صورت در هنكام خشم ‎bc yrane | Es‏ 2 * حالت و نوع کلام * حركات بدني ام وسایل و ابزارجبت حمله فيزيکي » قبر كردن

صفحه 6:
‎ie‏ رت

صفحه 7:
ابزار بدنی:ن دسته از تكنيكهليي است که مادر - آن از بخشي از بدن خود براي آرام کردن ‎cen orev Ere]‏ ۱ ۳3

صفحه 8:
اا ا ‎ere‏ رت رت احساس خشم خود استفاده میکنیم مثل: . * ارتباط مفيد و موثر برقرار كردن 2 هد رت = * کسب ميارتباي حل مسأله

صفحه 9:
* استفاده از شوحي ۱ ‎Cas‏ ور ل ‎ny aa is‏ 9 *؟ تشويق به نوشتن احساسات دروني

صفحه 10:
يكي از بیترین راهپا براي سازگاري با پاسخهاي کیره برابر خشم لین است کهيك کار فيزيکي دیگر ز1 ينج حس امامت ارام کردن ‎Fee‏ ‏استفاده کنید. (لامسة ,بوبايي از "شنوایی" ‎ss ee‏ = 1 7 ‎sed a) acd Re ee eae RO eae‏ م ‎CRC iC Pee Trea TR ee Oe RUE SMe CSL eed ‎5 ‏.خوردن يك خوراكي يا نوشيد ني‎ 20 vent d] ‎ ‎

صفحه 11:
؟ ممکن است موثر باشد اکر يك احساساتت بكشى. * هر موقع احساس عصبانیت و خشم د بگو که چيزي براي خوردن نیاز داري(يكک < ؟ روي زمین بنشین و نفساي عمیق و آرام : ‎te ie Mele)‏ سر و ۳

صفحه 12:
SP I ‏رت‎ ‎a - ‏ر ی‎ متال 1 :(من احساس میکنم) خيلي عصباني هستم. ا ‎cet ee yen ER‏ ‎pele)‏ 1۱۹

صفحه 13:
باطي را ‎Ls‏ ‎Jl‏ ‏خود مپارتیداي 2 ون پیاموزید. _ 03-6 ‎ys)‏ ‏9 ‏به نياز من- مر رل ‎ie eer 2‏ 2 عع انيه

صفحه 14:
—— te tise بچه های بزر کنر در سنين فبل از مدرسه و بچه 5 مدرسه میتوانند حل مساله را بعنوان ابزاري 205" يبشكيري از خشم و عصبانيت بياموزند. مراحل كلي حل يك مسأّله و مشکل بصورت زیر است: * ايست كنء هيج كاري را انجام نده * كوش بده (به صحبتهاي يكديكر كوش دهيد) 0 ‏ال‎ SL ROc Ios ad دارد؟ ۳ TOR SED NO Merle snes iw

صفحه 15:
ا ارال لي 0 * يك فرصت كوتاهي به خودت بده و حَودد لل ا اا 0 يس از مدتى با يك لبخند بركرد. 5 2

صفحه 16:
رام ردام شما ممكن است بكوييد: حح ‎per ae i‏ ا ان “به لين موضوع يي خواهيم برد. * آيا ميتواني جيز ختده داري راجع به اين وضعيت بكي؟

صفحه 17:
, ‏زر قوافيت و قبايد انام‎ CS) ty ی 2 بایه لیام در ‎poeerrcers‏ 0500 3 * فرياد زدن بر سر كسي hi Sura 52 ا 5 EE Se Renee ‏نك‎

صفحه 18:
* گریه کردن در يك محل خلوت » كشيدن يك نقاشي لت ل اا سح زا * پاره کردن روزنامه هاي قديمي با کر : آنها * دور شدن از موقعيت

صفحه 19:
©“ 0 وآه وی تافو * بازي با كل و خاك j ‏كمك خواستن‎ * = Pee ODES Toe ؟ رفتن به جايي ساکت و آرام

صفحه 20:
* لين صحبتهبا ممكن است احساس خشم 7 شدیدتر كند(مي ‎Suul5s‏ كل ‎tape‏ ‏مسحره مي 17 از کوزه در مي ‎(agit‏ ‏گفتن کلمات ا ا 0 ار = ‎Cb eee Cre DID Re Cae cs‏ رز دور کن.ارزش ندارد اینقدر خودت را ناراک گنی)

صفحه 21:
كر تشويق به نوشتن احساسات درونى ‎se‏ ا ‎ee‏ ‏خشمشان بنویسند. لین مساأله ‎Ust lye‏ شرايط = = ‎ert CSSD)‏ رت رد

صفحه 22:
مرا مسخره مي کردند.مرا 1 اولین باري نبود که اين کار را می کردند.همه شان با هم دست به يكي کرده بودند و من احساس تنبايي مي کردم.آنبا مرا 0 اسب سر

صفحه 23:
بیتر است در موقع خشم کودك برخورد شما اینگونه ٍ در مقابل كودك نايستيد كه عصبانيتش بي مورد / ميمي براي عصبانیت وجود نداشته است. او را كوجك و مسخره جلوه ند دبه ‎LO 0 Bee ten‏ وجي 5 7 در هنگام خشم کودك. خودتان را مثال بزنید. سخنراني نکنید. نصیعت نکنید. او رابا كودكان 0 خواهر و برادرهاي دیگرش: کودك همسایه همكلاسهبايش مقايسة خودت را وی ري درسو خود ش صحبت كند. ۳

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان