منابع انسانی و مشاغل

خطرات ناشی از حریق آتش نشانی ها

atash

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خطرات ناشی از حریق آتش نشانی ها”

خطرات ناشی از حریق آتش نشانی ها

اسلاید 1: خطرات ناشي از حريق تهیه و تنظیم:سلمان ابراهیمی افتخاریwww.s.m.blogsky.com

اسلاید 2: دراثر سوختن مواد، انرژي و مواد جديد توليد مي شوند كه بسيار متنوع مي باشند. فلوچارت زير نمايانگر اين تنوع مي باشد.توليدات به شكل مادهتوليدات به شكل انرژيجابجايي هدايتتشعشعاشعه IRنور و اشعه قابل رويت اشعه UVمواد غير فرارمذاب(سيال )خاكستر(جامد)مواد فراردوده متراكم و ذرات قابل رويتCo , Co2 و ديگر گازها بخار آب گازهاي محترقه غير قابل رويتآتش

اسلاید 3: بررسی علل عمده مرگ در حريق ها دود

اسلاید 4: 1-دوددر كليه حريق ها دود توليد مي شود و با دود مقادير مختلفي غبار، گرد، الياف، بخور و بخارات و گازها توأم است. دود مخلوط بسيار درهمي است از توليدات فرار احتراق تركيبات آلي مركب از ذرات بسيار ريز جامد يامايع كه درون گازها متصاعد و از حريق معلقند. بعضي از ذرات كربن تا 1 ميكرون عرض دارند و برخي ديگر ممكن است تا كمتر از 05/0 ميكرون برسند

اسلاید 5: حريق هايي كه چوب و پارچه در بر دارنداز حريق هايي كه چوب و پارچه در بر دارند دودي بر مي خيزد با ذراتي مركب از دوده SOOT) ) بخارات معرق وتركيبات آلي قيري كه نتيجه سوخت ناقص و تقطير مخرب (‌Destructive Distillation ) مواد اصلي است. گازهاي متصاعده از چنين حريق ها مخلوطي هستند ازمحصولات احتراق عادي ماننددی اکسید کربن و منو اكسيد كربن توأم باهواي كشيده شده و به مصرف احتراق نرسيده .

اسلاید 6: ذرات دود كه در جريان هوا قرار گرفته اند ممكن است به اندازه اي سرد شوند كه بخارات آب، اسيدهاي ارگانيك و آلدئيدهاي توليدي حريق روي آنها بچسبند و درصورت استنشاق عميقاً دردستگاه تنفسي فرو رفته و شديداً ‌موجب تحريك آن شوند .

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید