khatare-music

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 21 اسلاید اگه فکر میکنید همیشه این شما هستید که مغز خودتون رو کنترل میکنید و تمام چیزهایی که در ذهنتون تجزیه تحلیل میشه رو بطور ظاهری میفهمید در اشتباه هستید داشتن یک خاطره ی خوب یا بد با یک آهنگ حتی اگه اون اتفاق رو فراموش کرده باشید باعث میشه هر بار با گوش کردن اون آهنگ حسی مشابه در شما بوجود بیاد همچنین تبلیغاتی که هر روز و هر ساعت برای شما تکرار میشن و خودتون باور ندارید که تاثیری روی شما داشته باشن ولی موقع خرید معمولا انتخاب اول شما خواهند بود در مغز انسان رازهای بسیاری نهفته است که از بسیاری از اون ها بی خبر هستیم و بعضی از این رازها باعث ایجاد راه های جدید برای سوءاستفاده ی افرادی ناشناس با نیت خبیثانه از جامعه ی انسانی شده ........
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1365 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [4 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خطر موسیقی (music reversing)”

خطر موسیقی (music reversing)

اسلاید 1: خطر موسیقیامیرحسین خلیلیامیرعلی اکبری کلاس قرآن 904جناب آقای اسدی

اسلاید 2: سخنی از بندهاگه فکر میکنید همیشه این شما هستید که مغز خودتون رو کنترل میکنید و تمام چیزهایی که در ذهنتون تجزیه تحلیل میشه رو بطور ظاهری میفهمید در اشتباه هستید داشتن یک خاطره ی خوب یا بد با یک آهنگ حتی اگه اون اتفاق رو فراموش کرده باشید باعث میشه هر بار با گوش کردن اون آهنگ حسی مشابه در شما بوجود بیاد همچنین تبلیغاتی که هر روز و هر ساعت برای شما تکرار میشن و خودتون باور ندارید که تاثیری روی شما داشته باشن ولی موقع خرید معمولا انتخاب اول شما خواهند بوددر مغز انسان رازهای بسیاری نهفته است که از بسیاری از اون ها بی خبر هستیم و بعضی از این رازها باعث ایجاد راه های جدید برای سوءاستفاده ی افرادی ناشناس با نیت خبیثانه از جامعه ی انسانی شدهقضیه بسیار جدی هست ولی متاسفانه خیلی ها از موضوعی که قراره در موردش بحث کنیم خبر ندارن من هنوز موضوع رو شروع نکردم. سایت های بسیاری رو در مورد این موضوع بررسی کردم ولی تصمیم گرفتم بر خلاف بسیاری از سایت ها بجای کپی مستقیم از روی همدیگه و اضافه کردن نظرات شخصی و نصیحت و اینجور چیزا فقط مطالبی رو که خودم بیشتر قبولشون دارم براتون قرار بدم اوووووووو چقدر حرف زدم!!!! بریم سر اصل مطلب!

اسلاید 3: بــرگــردان موسیــقی Music reversing |نهان‌سازی در برگردان یا وارون‌نگاری صوتی روشی‌است برای ضبط صدا که در آن نوا یا پیامی صوتی، به صورت وارونه بر روی نوار آهنگی دیگر ضبط شده و مستتر می‌شود. وارون‌نگاری کاربردی دانسته و تعمدی است و برخی افراد بر این باورند که می‌توان پیغامی را بدین وسیله به شنونده، بدون اینکه از آن آگاه باشد و بدون اینکه خود بخواهد منتقل نمود.و در واقع وقتی فرکانس آهنگ رو برعکس یعنی از آخر به اول پخش کنیم این پیام های پنهان نمایان میشن دقت کنید اصلا ربطی به حروف جملات ندارد مثلا برگردان کلمه دیوار میشه راه بد

اسلاید 4: نمونه ریورس

اسلاید 5: نمونه ریورس

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید