کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

خط اعتباری – Line of credit

79-Line-of-credit

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خط اعتباری – Line of credit”

خط اعتباری – Line of credit

اسلاید 1: خط اعتباریLine of creditMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانخط اعتبارینوعابزارمراحل استفادهطراحی / اجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحفردی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: منبع و بودجه اعطای وام به دولت؛ تجارت و اشخاص حقیقی است که بانک‌ها یا سایر نهادهای مالی اعطا می‌کنند. خط اعتباری به چندین شکل ممکن است ظاهر گردد مانند؛ محافظت از اضافه برداشت، تقاضای وام، تک منظوره، اعتبار اسنادی وارداتی یا صادراتی، وام مدت‌دار (میان مدت و بلندمدت)؛ تنزیل برات، خرید اوراق تجاری، اعتبار اسنادی گردان. خط اعتباری یک منبع کارآمد از وجوه است که می‌تواند به آسانی در اختیار وام‌گیرندگان قرار بگیرد. (منظور از کارآمدی سرعت، هزینه پایین و سهولت دسترسی است). بهره فقط به پولی تعلق می‌گیرد که برداشت می‌شود. خطوط اعتباری می‌توانند تضمین شده، یا اینکه بدون ضمانت باشند. خطوط اعتباری اغلب بوسیله بانکها و نهادهای مالی و دیگر موسسات قرض‌دهنده مجاز به مشتریان خوش‌حساب، برای حل مشکل نقدینگی اعطا می‌شوند. این اعتبار اغلب خط اعتبار شخصی نامیده می‌شود. این اصطلاح به معنی محدودیت اعتباری مشتری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که حداکثر اعتبار مجاز مشتری است. خط اعتباری چندمنظوره اعتبار نسبتاً جدید ناشی از رویه‌های اقتصادی و تأثیر اقتصاد بر افراد است به ویژه مضررات ناشی از شرایط ویژه، وابستگی‌ها ویا عوامل خارجی. وام‌دهندگان از انواع مختلف، خدمات مشخصی را کشف کرده‌اند تا گروه‌ها را انتخاب کنند. اگرچه اکثر تلاش‌های موفقیت‌آمیز به وسیله موسسات وام‌دهی مصرف‌کننده (مجاز و غیرمجاز) انجام شده است، عموماً خدمات اعتباری تکمیلی توسط حمایت‌کنندگان سنتی، ممنوع شده است. موسسات وام‌دهی مصرف‌کننده، سرویسهای اعتباری هستند که مبتنی بر یک یا چند معیار از پیش تعیین شده می‌باشند، ممکن است یک وام‌گیرنده را برای سرویس‌های اعتباریشان محدود کنند. اعتبار نقدی اعتبار نقدی وام نقدی کوتاه‌مدت برای یک شرکت است. یک بانک این نوع تأمین وجه را انجام می‌دهد البته بعد از دریافت اوراق بهادار مورد نیاز برای تضمین وام. سابقاً یک تضمین برای بازپرداخت گرفته می‌شد، کسب‌وکاری که وام را دریافت می‌کند می‌تواند بصورت پیوسته و مداوم مقدار مشخصی را دریافت کند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطوام های بانکی بلند مدت Long-term bank loans تعهدات مالی (وام) Financial (Debt) Covenants مزایاخطوط اعتباری دارای دو مزیت عمده نسبت به سایر روش‌ها هستند. خطوط اعتباری با وجود تمامی محدودیت‌هایشان می‌توانند بسیار انعطاف‌پذیر باشند. این انعطاف‌پذیری امکان مواجه با مشکلات جریان نقدی را برای ما فراهم می‌کند. خطوط اعتباری نسبت به سایر روش‌ها ارزان‌تر هستند. بنابراین این از آن‌ها می‌توان در کسب‌وکارهایی با بودجه اندک استفاده کرد.کاربردهادر هند بانکها حسابهای اعتبار نقدی را برای تأمین مالی نیازهای سرمایه در گردش کسب‌وکارها ارائه می‌دهند (نیاز به خرید مواد اولیه یا دارایی جاری درمقابل ماشین آلات و ساختمان‌ها که دارایی‌های ثابت نامیده می‌شوند) حساب اعتبار نقدی مشابه حساب جاری است (از آن جهت که قابل پرداخت با تقاضا و بوسیله دسته چک است). اما شبیه یک حساب جاری معمولی نیست که گاهی بیش از اعتبار حساب خرج می‌کنند (در این حسابها بیش ازاعتبار نمی‌توان خرج کرد). مقدار بیش از اعتبار خرج کردن در حدود محدودیتهای حساب اعتبار نقدی است، که بانک تصویب کرده است. این مصوبه بر مبنای حداکثر نیاز سرمایه در گردش سازمان منهای ودیعه است. سازمان مبلغ ودیعه مورد نظر را از وجوه خود تهیه می‌کند. عموماً حساب اعتبار نقدی بوسیله دارایی‌های جاری (موجودی کالا) سازمان تضمین می‌شود نوع تعهد می‌تواند بصورت گرو گذاشتن یا در رهن قرار دادن باشد.معایبنرخ بهره. در حالیکه بسیاری دیگر از انواع وام‌ها دارای نرخ بهره‌ای ثابت هستند، خط اعتباری دارای نرخ بهره‌های مختلفی است. به این معنی که هرماه احتمال افزایش نرخ بهره وجود دارد. کاهش سرمایه‌‌ی اصلی: موضوع مورد بحث دیگر در خط اعتباری این است که این مورد الزاما بازپرداخت سرمایه‌ی اصلی شما را تضمین نمی‌کند. میزان پرداختی شما به صورت ماهیانه تنها می‌تواند بهره‌ی انباشته شده را پوشش دهد. براین اساس با اتمام مدت دوره ی خط اعتباری، ممکن است هنوز مجبور به پرداخت مجموع انباشته قرض گرفته شده باشید که به این پرداختی ، بالن گفته می‌شود. تعدادی از برنامه‌های خط اعتباری وجود دارد که در آن‌ها تمامی پرداختی شما صرف بهره می‌شود، و پرداخت بالن در پایان دوره رخ می‌دهد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان