علوم مهندسی معماری و عمران

خلاصه شهر سازی دوره هخامنشی

shahr-sazi001

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلاصه شهر سازی دوره هخامنشی”

خلاصه شهر سازی دوره هخامنشی

اسلاید 1: خلاصه شهرسازی حکومت هخامنشی کتاب از شار تا شهردانشجو:درس حکمت معماریاستاد :

اسلاید 2: آغاز حکومت هخامنشیان : سال 559 ق.مقرن هفتم تا چهارم قبل از میلاداز دوازده قوم تشکیل می شده اندموقعیت جغرافیایی حکومت هخامنشیاندر زمان کوروش: سراسر بین النهرین، سوریه، فلسطین( وسیع ترین شاهنشاهی در تاریخ )در زمان داریوش: علاوه بر نواحی قبلی از رود نیل تا رود جیحون را نیز به نواحی قبلی افزود و در اقتصاد و امور حکومتی اصلاحاتی را انجام داد.

اسلاید 3: طبقات اجتماعیاشرافیت دودمانیاشرافیت دهقانیمغان و رو حانیونبازرگان و پیشه ورانالبته باید اضافه کرد که پادشاه اختیار مطلق بود و زیر دستان را مورد حمایت خود قرار می داد.مذهبمحدودیت مذهبی و سختگیری در انتخاب مذاهب دراین دوره وجود نداشت و خدایانی که ایرانیان در زمان هخامنشیان مورد پرستش قرار می دادند چنین بود: ترکیب خدایان یونانی و ایرانی- آناهیتا زئوس، میترا ماه و آفرودیت

اسلاید 4: شرایط اقتصاد و صنعت درحکومت هخامنشیکارهای پادشاه هخامنشی (داریوش اول) رایج کردن ضرب سکه های طلا و نقره .پایه ریزی مقیاس و اوزان.3) تغییر شکل معاملات از کالا - پول - کالا / به پول - کالا – پول.4) پرداخت مالیات هر استان به شاهنشاهی برای تامین امنیت.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید