صفحه 1:
Ce ee ee a سيد امير حسينى

صفحه 2:
Ce Rare eee!

صفحه 3:
۳ fuverpn entre sce py ‏ل‎ gr)

صفحه 4:
پرورش شخصیت چیزی که شما از طریق ورزش به آن دست پیدا می‌کنید ۱ پب۰ ‎BEC‏ ‏راهنمایی می‌کنید, دارد و تنها به سبک اموزش انتخابی شما بستگی ندارد. برای اینکه مربی موفقی باشید باید ‎caren RCE Set)‏ ا ال كان ين اكه کی رال ار لته کت

صفحه 5:
"" شخصيتء يك فضيلت است كه مظهر نيروى اخلاقى:» ‎aree leer)‏ ل ا ا ا ردكت در مربيكرى است. فر وى انعطافة يذيرى. تأبين؛ ‎eee er)‏ ا ا ا ‎Satter eens Teo ae red‏ ا ا ویژگی‌ها را تقویت می‌کنند و آنها را مبتکرانه به ‎BN)‏ ا ‎CS‏ ا ا

صفحه 6:
كلمات و اعمال شما تجلى شخصيت شماست. بنابراين اكر مى خواهيد رررككارانتان ا شنا مادق ناشنط. سنس قابل إعمادي ‎SENG‏ ل ۳ چیزی را که نمی‌دانید نگویید. چنین پیغام‌های مبهمی ورزشکاران را گیج می‌کند. مربيان دانشكده به اعضاى جديد قول مىدهند كه آنها ‎ca Een‏ ا 1 ‎ee een emesis or BOE NCCES‏ ۱9 ا ا ا ا ‎Better een ne Nene‏ استء كروه مربيان عليرغم قولى كه أز او كرفتهاند او را در نقشى بایمک که رس ( کت ۳ moc Re lees Cee Mpa e nor ers ry Eee ere) RCo oe Wee ie ec eee) ‏انداز را برای بازیکن روشن کند.‎

صفحه 7:
جاه طلبی» وسوسه انگیز است اما هیچکس از آینده خبرندارد. درعوض به ورزشکاران قول بدهید که شما و كاركنان تيم تلاش خود را به كار خواهيد كرفت تا موقعيتهايى كه باعث رشد و ترقى انها مىشود فراهم کنید.

صفحه 8:
وقتى ورزشكاران شايعاتى در مورد شخصيت مربى و ‎O ECCI erE Tey‏ ال ال ا 2 00522 رابه سوى ايمنى انتخاب كنند. Ble eG LIST) eels 5 PAB Bl Sexy elias ‏نیستند و بعید به نظرمی‌رسد که بتوانند با وجود توانایی‎ ‏ورزشی که دارند در این وضعیت دوام آورند. بقیه‎ ‏ورزشکاران نیز به امید موقعیت بهتر در جای دیگر تیم‎ PN 5

صفحه 9:
از طرف دیگر» مربیانی که از شخصیت خوب و سالمی برخوردارند با ورزشکاران به نتیجه می‌رسند که علیرغم فشارهاى بيرونى با تيمءشان بمانند و از دل و جان بازى اين تعهد به برنامه نه تنها دراز مدت براى تیم بهتر است. بلكه در ييشرفت فردى ورزشكاران نيز مفيد است. ا ‎fee eet‏ مى شود سالم و امن است بهتر بازى كنند.

صفحه 10:
ب برخوردار ا ا ا ا ‎Sr Beene ONE) Cee SNe‏ ‎fe Sern Petre pes OPE EOIN TE OVE APs «9‏ بالاتری است. ممكن است با خود فكر كنيد كه ,5 ا 1 با ‎RANT‏ 0 ‎Brie Rear)‏ ا ا ا ا ا 2 ‎TLE RCS ees Cr)‏ ا ا ‎Bet) ever RU per epee rer el Une Me CED SINC CML Ereey‏ ey ‏كك كان کف‎ Geo AS ‏رفن‎ a) IS, Al STE RUB) ROW eee ery arert eee ens) ‏ا ا ا‎ ‏توسط ورزشکاران امتیاز بیشتری از مربیانی که از نظر اخلاقی‎ ۱ Le yEt RMU er) RoW eS aI IS ee ‏روت‎ ‏انجه مى تواند باشد.‎ ورزشکاران معمولاً با مربی که از یک شخصیت خ

صفحه 11:
وقتى شما با شخصيت ممتاز مربيكرى مىكنيد به توانايىهاى خود براى توسعه قهرمانى؛ رهبرى كار و تداوم موفقیت. اعتماد خواهیدکرد. Fee SYNE Sede See me Ree ere ar ‏تنش و نگرانی وی را زایل می‌کند و شما را به سمت‎ CSIC Se eC Renee Mee core Re eer ‏انجام می‌دهید سوق می‌دهد.‎

صفحه 12:
1 Or ee pre)

صفحه 13:
بهتراست قوی ترین ویژگی‌های شخصیتی که در مربیگری تان» بروز مىدهيد را شناسايى كنيد. يك روش ابتكارى ‎eee ee)‏ ا ا ا ۳ ‎EELS‏ ل ا ل 0 0 0 40 ای رس یا را ود * بهترين ويزكىهاى من به عنوان يك مربى جيست؟ * جه جنبههايى از مربيكرىام را بايد بهبود بخشم؟

صفحه 14:
‎een‏ 0 ل ا ا ا ‏آیا یک ویژگی وجوددارد که چندین پاسخ دهنده آن را قویترین نکته بدانند؟ ‏آيا يك ويذكى برحسته كه همه متفق القول آن را بيذيرند وجود دارد؟

صفحه 15:
اكر بيشتر از نيمى از ورزشكاران به يك ويزكى نظر ‎nena‏ 0 ‎SYP enter er‏ ا ا ل ‎Pore‏ ‏ويزكى را تغييردهيد زيرا احتمال مىرود مانعى بر سر راه مربیگری کارآمد باشد. با چنین روشی می‌توانید ‎en eT es‏ ۱ قوی شخصیتی است به دیگران بنمایانید.

صفحه 16:
دک حاصی روگ های شخصن که م تواند یک مر بر رک بسازد وجودندارد. شما بايد كارى كه راحت است انجام دهيد و ‎(Sn) BY)‏ ا ا تت ا ا ل درس ا ا ا ال ‎eee SESS‏ مىفهمتد جه جيز با آنان تناسب دارد. به دنبال آنء می‌شود. ‎ae PORE,‏ اه 5 كك ویژگی‌های رفتاری خاصل هستند. رن لدت با رال بر رت مساو اش ی ز سرد اما همگی می‌دانند که در بروز این ویژگی‌ها باید صادق؛ ‎ee Tene nee Re eer)‏ 0

صفحه 17:
ورزشكاران صادق و قايل اعتماد خواهنديود اكرء آنچه را که از آنها انتظار داريد سرمشق خود نيز قراردهيد. در مورد جنبه‌های معینی که از شخصیت ورزشکاران ‎Fee eS TCS eet eR Set‏

صفحه 18:
۱ ‎ete SIC Eee See eee are‏ ۱3 روزمره اين ويزكى را بكاربردهايد. اک 7 مربيكرى و جنبههاى ديكر زندكى بهره ببريد. اين ليست را تكميل كرده و آثرا در جایی که هر روز در ریت شماست قراردهید. راستكويى درستكارى مهربانی شکیبایی قایلیت اعتماد سازكارى ‎Cae‏ ‎cae‏ ‏عدالت (بیطرفی) تمرکز روی هدف

صفحه 19:
اولین قدم در پیشرفت شخصیت مربیگری این است که ‎ce Tee‏ سس سح كنيد. از خودتان بيرسيد: «ماموريت تيم جيست؟» به عنوان مثال كسب جام قهرمانى در سطح ملى يا رسيدن به يك جايزه بزرك يك هدف است اما ارتقاء سطح بازى تیم. مأموريتى كاملاً متفاوت است.

صفحه 20:
شما بايد واقعاً بخواهيد نا ب؛ هدف دست بيدا كتيد. رسيدن > هدف باد برايتان ا ا ‎Pea Ser‏ رب ال دس تال ار ‎re NC eR SEO reel) Secon rer)‏ ل ين دهيد. به اين سؤال ياسخ دهيد: جه كارى نياز است انجام دهم و لازم است 6 ا ا ا ا ا ل ‎byte eee ee‏ ‎0 ‏ا ل‎ Oy ee oner RVG Fe RC Ca EE RT CS ‏و‎ ‏حراش رشي‎ ‏1 ‏اا ل را شرفت احدى و مكاعم هستئد؛ ‎

صفحه 21:
د این که ورزشکاران در مورد سه هدف فردی در هر هفته تمرینی ور لا لت ترا کاس ترك رار كار مسد كر لور ا روناي ار لسر اسار معیاری برای کمک به آنها برای تمرکز روی لحظات حاضر است. برای ره ‎eee eS) ae eS Cee ree eT‏ ۱ ۳ ‎(ERG oR AO GUS Geil Gin SIAL) gL SGU ees‏ ‎SSeS ie eee comer SYED) eB EE)‏ 5 2 0 تمرکز کنند. رفتار و اعمال آنها روی کاغذ ثبت و بین اعضای تیم توزیع می‌شد. بنابراین هرکس می‌دانست چه‌کاری انجام می‌دهد. توجه و کنترل وك كن اون در ون اسان خرن را عم کر

صفحه 22:
| های تقویت کننده‌ای که هر روز انها در تمرینات فصلی دنبال می‌کردند. آنها را قادر ساخته بود تا موفق شوند. اگر شما به مأموریت تیم آگاه باشید این موفقیت‌ها دست يافتنى استء اما اكر به مأموريت تیم آگاه نباشید و یا قادر به انتقال مق‌تر آن نباشید ورزشکاران به برنده شدن به عنوان تنها ماموریت شان توجه می‌کنند. اين ‎beeen nO eS eRU erate tt‏ ۳۳ تنش می‌شود.

صفحه 23:
تمرکز روی نکات مثبت

صفحه 24:
۱ Lec ere he Nee) می‌گیرد پیغام شما را انتقال می‌دهد. بدین طریق مربی علاقمند می‌تواند تا 1 ei enero | BL eee Sk we SSE Seve Mn ee er See) مأموریت که در موفقیت به مأموریت کمک می‌کند, تقویت می‌کنيد. با تفکر روی کاری که بهتر است هر روز انجام شود جدیت و تلاش را پرورش دهید. برای مثال هر روز در تمرین» ورزشکاران تان را در حال ‎Mathes eS Ges INE, Gy FI uM Soul AES)‏ مرييان در تعرينات اشتنافات رررشكاران را اصلاخ مى كنك و به انها كاك ك كه مناه سرت كك كانس وال بارت ار انا ارس ی ات كارف لاما مف بحرن ررب ات درال ریب انا می‌کند كه آتش جدیت را خاموش می‌کند.

صفحه 25:
این بدان معنی نیست که مربیان نمی‌توانند از ورزشكارانشان انتقاد كنند» به ييشرفت انها كمك كنند و يا مشكلات رفتاريشان را بطور مؤثر حل كنند. شما مىتوانيد همه اين كارها را با ييشنهادهايى براى ييشرفت ادامه دهيد. مشاهده كارهاى مثبت» ورزشكاران ل ات ات ال به جاى كفتن (اين كار را نكن) مى توانيد بكوييد: (اكر تو اين كار را انجام دهى باز هم ييشرفت خواهى كرد)

صفحه 26:
متواخم وافسد

صفحه 27:
فهم اين موضوع تفاهم واقعى بين افراد ايجاد مىكند. لازم است مربی و ورزشکار هر دو, کمک دوسویه برای رسیدن به آرمان‌ها را بفهمند. تواضع و اعتدال ویژگی‌های با ارزشی هستند که باید ‎Se ENk RTE) ee eC e ee Nene e eS ee)‏ م باید تظاهر خود یا یک مربی دیگر را در بعضی از موقعیت‌های بازی تجربه کرده‌باشید. فقط بدلیل اینکه متوجه شوید چگونه می‌تواند نتيجةٌ معکوس دهد. ا ا ا ات م ا ل ا ‎Serer‏ ‏دب

صفحه 28:
دیدگاه‌های متواضعانه. وفاداری میآفرینند ۰و اساس موفقيت ۹۳9

صفحه 29:
بسیاری از مربیان به نظر می‌رسد نیاز مبرمی به ارتقای مقام دارند؛ به عبارت دیگر, به ارزش خود ایمان ندارند این باعث بی‌اعتبار ا ا 0 ساير مربيان تيم و برنامههاى ورزشى بىنهايت زيان اور باشد. ‎ta) Se‏ ا ا ۱ نيازهاى ورزشكاران كار سادهايست و در يرورش و رشد افراد ‎SS ee rd‏ ا ا سس« ‎Bee ‏ا ا ل ا‎ eee eee ‎AS SILA Lad ‏ل ا‎ le Glas

صفحه 30:
يك جلسه تمى تشكيل دهيد و از ورزشكاران بخواهيد كاغذ و قلم بياورند. ‎lle,‏ کر ‎ECHO 7‏ زیر پاسخ دهند: 1 Teed PP ‏مىكنيد در مورد موارد زير جه خواهيد كفت؟‎ ‏لا الف) برنامه‎ ل ج) گروه ال ا ا ا ا ال كن

صفحه 31:
خ ها را جمع آورى كنيد و از يك شخص بى طرف بخواهيد كه ‎Re Se ere er ev Ores ree ry‏ پ ‎EON ter een el‏ ‎eS er ere BEY nN EET IE ALESIS)‏ 0 1 ‎CWa) Cen SeHe) <S) “SE Se el renee)‏ ۱۳0 سپس در مورد تغییراتی که شما و کارکنان تیم درنظر گرفته و به نتيجه رسيدهايد را با تيم مطرح كنيد و از انها بخواهيد شما را در انجام این تغییرات یاری رسانند.

صفحه 32:
" درصورتى كه ورزشكاران ليستى از تغييرات را خواستار باشند ‎Ba CS‏ ا ل 9 ا ا ا 00 ‎Kee‏ نا ا ررق اكد ‎Al‏ رنه ور ‎SA A‏ ‎Bes JEN Fes Le a) js al ecw‏ ‎ae‏ 6 همچنین برایشان روشن می‌شود که گروه کارکنان تیم بخشی از تیم هستند و باید به حرف آنها هم توجه شود. در این موقعیت مب کی ری تست وی ای در رت با رویارد ر بات رک این که هما حامل تس ید 9 ‎ei‏ ‏(یعنی ورزشکاران و کارکنان) باید به سمت پیشرفت گام بردارند. می‌توانید تواضع را آحساس کنید. فایده اصلی این کار تأثیری است که در موفقیت آینده تیم. مربیان و کارکنان خواهدداشت. زيرا به هم تزديكتر می‌شوند و همگی در مسیری قرارمی‌گیرند که تب رازه کر رن رنه

صفحه 33:
متواضع بودن در كسب اهداف و موفقيتء ضرورى تر از تلا براى اشنات (قائللت) خود (تان) است. مربیان موفقء تواضع را اعمال مىكنند. در مورد جيزى كه نمىدانيد هوشیار باشید و تصور نکنید که هميشه پاسخ شما مهمترین یا تنها پاسخ است. در عوض روش‌های جدید براى توسعه مهارت ها را با كشاده رويى بيذيريد. ee Sree hee 2 ‏ا‎ Cerne Cee) ۱ Om even teen] ee Won] RUDY COR BOREL) Re oe ene ee Teer Coe ‏ا‎ ‏نمىشديد و انها نيز بدون راهنمايى و مهارت شما قادر‎ ‏به اين كار نخواهند يود.‎

صفحه 34:
پدیرش پیشنهاد ا م ا ا ا ان کی و ل ير پذیرفته شده و مورد قبول است دیگر نیاز به تغییر با بهتر شدن به هنگام نیاز. ندارد. برعكس ورزشكاران مثل بيشتر افراد» اكر احساس كنند كه براى ‎eed‏ م ا ا ا ا ا ‎ree IR‏ کنند. وقتی یک ورزشکار عملکرد خوبی داشته باشد. پذیرش ل ال ل ا ا م مهم اینست. برای آنکه نشان دهید یک ورزشکار و بازی او از ا |

صفحه 35:
.به روشنی بفهمانید انچه مهم است خود فرد است

صفحه 36:
ما ا ا ‎Be‏ ‏لح مهارتشانء كهكاه مرخصى خواهندداشت. كاهى اوقات شرايط و ‎eee)‏ ا ا ا ا لك 6 ل ا ا ا ا ا ا ‎ORR NC‏ کمک بی‌نظیر هر بازیکنی که در یک تیم بازی می‌کند نیز می‌شود. خواه این ‎NTE SEN Can PIS‏ سازكار» برخورد اجتماعى يا ديدكاه مثبت ‏كلى باشد. ‎۷ ‏ا‎ ReMi Cee ee ‏در عين حال ورزشكار نياز دارد كه بداند‎ Ea Fr ever BO VP I J COPS eh CEP EE eS ‏تفاوت بین پیروزی و شکست یک برنامه را تعیین می‌کند‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 37:
همه ورزشکاران نیاز دارند که احساس كننداز طرف مربيانشان مورد يذيرش واقع شده اند .و این انگیزه ای جهت پیشرفت بیشتر خواهدبود

صفحه 38:
روش هاى زير را جهت نشان دادن يذيرش ديكران :موردتوجه قرآدهید

صفحه 39:
* گوش دهید هرکسی وقتی به حرفهایش توجه شود احساس می‌کند ‎evr OP nr varies aoa nyc arto PUP Ree‏ ‎Hoos leak alls JR by‏ لک ار تس از مت ا ا ‎FAD tS (fee‏ ‎Bren ROWE een Ne Ie ee eee Dn)‏ وقتى ورزشکار را صدا می‌زنید اسم کوچک آنها را بکار برید. این شيرين تر است. ا ل ا ا دهید. موضوع بحث در این ملاقات ها ورزشی و سرزنش های ب | خانوادگی» مدرسه و شخصی است و به این طریق نشان دهید به زندگی خارج از رشتهة ورزشی ورزشکارانتان نیز اهمیت می‌دهید. " رفتار راان ترك جدا در نظر بگیرید حدي 3 تأييد نيست. شخص وى رامورد يذيرش قراردهيد. بطور مثال ممكن است بكوييد فرد فوقالعادهاى هستيد. اما تمرين ضعيف اک وان نک

صفحه 40:
نوعی دیگر از پذیرش نیازمند این است که تواناییهای تیم تان را ‎ee ere aren oe ae ere h‏ ی تمي ۳ ‎Ce ON‏ ایا خر پذیرش اینکه چه کسی هستید و در عرص مربیگری کجا قرارداريد و نتايجى كه مى كيريد همه قسمتى از اين فرايند هستند بعضى مربيان در سطوح دبيرستان بهتر از دانشكاه هستند. ها ‎ee Ges peng yA‏ ارت ريك سرمربى باشئد. وقتی شما برای پذیرش تلاش می‌کنید نیاز نیست غیرفعال و ساكن باشيدء به انجه موجود هست توجه كنيد و أنرا بيذيريد ‎Nelo ete See nl wena ire‏ ی ۱ 7 ۳7 ‎ee‏ ا ا ا ا ا 0

صفحه 41:
پذیرش شما را قادر خواهدساخت که آنچه را که از عهدة آن برنمی‌آیید رها ساخته وظيفه اى را اختيار كنيد كه مىتوانيد از يس ان برا ييد. پذیرش همچنین بدین معنی است که با آنچه دارید فعالیت کنید. خیلی از دان داح تناس و پات و انا كانتي كدر را مربيان رده بالاتر در شهرها دارند كه در سطح بالايى از حمايت براى ‎Re ered‏ ل الكت

صفحه 42:

صفحه 43:
مربیگری حرفه ای است که تغییرات مداوم دارد. ورزشکاران می‌آیند و می‌روند. آسیب‌های ورزشی اتفاق می افتد. انگیزش‌ها تغییر می کنند. قوانین عوض می‌شوند» آب و هوا تغییر می‌کنند و برنامه ها عوض می‌شوند. به ‎ae) ale JEN ey‏ کب ای درا رات اس کب بتواند به شما کمک نماید. تا با تغییر برنامه‌ها در طی یک مسابقه. یک رویداد یک فصل خود را سازگار کنید. | ee ce Lee ee mer) ‏ل ل‎ FEED SSO ORCS wee ber eS eee Ere ‏سر ی‎ Als ‏زر ان رات کر بر ات‎ ۱ ‏روش اين است كه در جريان بازى تفكر كنيد و أماده براى ايجاد تغيير به‎ ‏هنگام ضرورت باشید.‎

صفحه 44:
توانايى انعطاف يذيرىء توان و قدرت شما را .به عنوان يك مربى افزايش خواهد داد

صفحه 45:
مربیانی که خردمندانه توانایی خود را در جهت انعطاف پذیری توسعه مىدهند نه تنها در مسابقاتء بلكه از نظر فردى موفقتر هستند. ال ا ا ‎eee) Somer‏ ا ا ا ‎een‏ در ری ارا 1 ‎ee ey Ce‏ كن كك وروت كار ذا ‎mba ee eee (ee a a)‏ ل ا ‎eA ee‏

صفحه 46:
مربی خلاق و انعطاف پذیر شبیه درخت بید است که در اثر وزش بادهای سهمگین خم می‌شود. مربی تواتا اما سخت و بی‌انعطاف شبيه درخت كاج است كه شاخههايش تحت فشار شكاف برداشته وى مى شكند. به دليل عدم تمايل به يادكيرى و يافتن روش بهتر براى انجام برنامه فعاليتهاء مربى بدون انعطاف سرانجام فشار ‎eer)‏ ا ا ‎re‏ بهترین و تنها راه است. حس خواهدکرد. با این برخورد. , ورزشكاران سعى مىكنند تلاشهاى مربى بى منطق را عملا با ترك برنامه يا نمايش الكوهاى متناقض در بازى مختل كنند.

صفحه 47:
تیم‌ها و مربیان موفق خود را با شرایط سازگار می‌کند در نتیجه بازی بهتری ارائه می‌دهند. ‎pete‏ ا 0

صفحه 48:
اختلافات رايا درايت حل كنيد

صفحه 49:
بت ۱3۱ ‎Os) ere wees Cee oe‏ ا ل ا ل پذیری بیشتر» روی موضوعاتی دارد که به معیارهای اساسی و ريشه دار مربوط نمىشود. بعضى از معيارها هستند كه ريشه در موضوعات اخلاقى نرت إن عير دای ای و ار کرو سامت ر در کرو کر ار را هر بر از اينكه مربى انجه را بهترين ‎١‏ ت مىداند و ‎cull‏ 4 £3 یق تیم از جمله ‎pele Bec)‏ ل ا ل ال ا 0 ‎eS ES‏ ا ا ا ا ا كك صورت كيرد.

صفحه 50:
1 غيرمعمول يا حتى قربانى كردن برد براى انجام آنجه درست است دارد. اكر بهترين بازيكن تيم به مقررات عمل نكرده و به آن ‎eHC ee Serer ere eee)‏ ا كت ا ا ‎Fore Roce rec ere See eee‏ تیم» وجود داشته باشد. به طور حتم تعصب و تبعیض های قومی» جنسی و مذهبی باید از ۱ رفتار شود.

صفحه 51:
بى طرفى و عدالت بدين معنى نيست كه همه ‎Oe)‏ | ا ا 0 بعضى ممكن است توانايى خود را براى داشتن .مسووليتهاى بيشتر نشان داده باشند

صفحه 52:
۳ ا ا ل ام رات 0 ‎١ fi een nee‏ کرد و و ‏وی ر رات را 0 ال نت رار ‏تصمیمات عاقلانه بگيرند. چراکه سح انتظارا ‎eS) lees‏ 155 ‏تكبل را ار را پا سر شان اأكافى ‎[۱ ree Fer ‏و ‏مورد پذیرش رال كنا رك ادر كا تحمل نخواهدبود براى ‎cle Selle JES‏ دوه بزاع (نكه د افك اا درست كلق ‏پاک ‎GS Peo‏ 0 رام ‎ES Rs egies [yy BONG‏ ‎ene‏ ا ‎Pe‏ ‎See‏ ل آنکه نه تنها ورزشکاران شما را ب دوست خواهندداشت 2 ار ا م قرار ار ری ی ات ترا ی رو رل مس ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 53:
مربيكرى يك تيم كاهى اوقات شبيه وجين كردن يك باغ است و نياز است شما علف هرزى كه كياهان در حال رشد را نابود می‌کند از بین ببرید. ورزشکارانی که ل اك ا ل 7 ۳۳ ۱ ۱ هستند اسان نیست اما عادلانه‌ترین چیزی است که برای ‎BS pee ee eae errs‏ حضور اين افرادء انجه را شما كاشتهايد خراب مى كند.

صفحه 54:
ورزشکاران با مرزبندی مشخص و واقعی احساس امنیت بیشتری می‌کنند. آنها انگیزش بیشتری برای اطاعت و به .هنگام مسئولیت تصمیم های بهتری می‌گیرند

صفحه 55:
براى تشخيص وجود عدالت در رهيرى سه قاعده ‎Rupee pce CNY Ree ee CRD) RIC Er Wipe Ese‏

صفحه 56:
- آن طور كه با ديكران رفتار كنيد كه دوست داريد با شما رفتار شود. قاعده طلایی عدالت و جدیت است. "- وقتى قراراست تصميمات عادلانه بكيريد به عقايد ديكران با حوصله كوش كنيد. از ورزشكار بيرسيد (اكر شما در موقعيت ری بات کار ای اس ‎EIRENE‏ ‏سرال راز ده ورنشکاران در حاسات کی كاله بن وى راک ‎SUA‏ کت بر رال ی رس رت ‎ee)‏ الك ‎dae cle aay‏ واه ‎SUIS‏ كت مشكلى 5ه شنا با إن مراك ی درک مرک ر بان Ss ‏اسان‎ iy lis Sra eo و ‎tyler‏ را زار خواهيديود. با جديت صحبت كنيد و به حد و مرزهاى 5ت ‎we) brew) ee‏ بيشتر ورزشكاران از قواعد ييروى خواهندکرد.

صفحه 57:
RWW Se CEPR er pen AS

صفحه 58:
500 ere ‏ا‎ lee eee) Cy ety ‏م م‎ as Rae Ce Ror eer Me ene ‏ا ا‎ ‏ا ل ا‎ ere eC eae Sener ee CR SES eo er Fae Des MAI ea ‏کر‎ ‏رک ار‎ eee ‏از ار‎ ‏ا‎ ۱ reser ‏بتوانید ورزشکاران را از نظر اخلاقی رشد دهید.‎ برد ره برایریی سم ات بارسجرد ای اناك ولي رسك إذارد ك يا ان م رال را را کرت رازه رت را ل

صفحه 59:
شجاعت. جدیت. بی‌باکی, از جان مایه گذاشتن و اشتیاق برای انجام بهترین بازی به شخصیت قوی و نیرومندی نیاز است که پیروزی راافراتر از تابلی شت امتاوات ‎Pera ewe) b Ce Opes‏ ا 0 ا ‎Sent Recs eal‏ ۱ ‎MENU BWP) ay pee osr| Ur ke] BI CCS Re‏ 0 2 ا ييشرفت مثبت خواهد بود و به موقع يلههاى ترقى را طى خواهند ل ال ا ا ا 5 ا 7 ‎Co‏ م 2 ‎EC)‏ ا ا ا ا

صفحه 60:
* وقتی من می خواهم شایستگی ورزشکارانم را تحسین کنم 000 2 ا ا ا ا ل ‎Ree‏ ‏دا ۳ بوجودمی‌اورم: ‎TRA OEP A a‏ وف سح ری سس ‏- ۱ وقتى جدى و عادل هستم ورزشكارانم احترام زيادى نشان ‎Vee ree Pe te EO ee)‏ دارئد. ‏* به هرکس یا موقعیتی اجازه نمي‌دهم که مرا از شخصیتم دور كنند جرا كه من خودم هستم و خوى و منشى كه دارم درست ‏است.

صفحه 61:
همانطور که می‌بینید شخصیت قوی, پایه و اساس موفقیت برای مربى خلاق است. بدون كيفيتهاى اخلاقى برتر به جاى انكه تيم ‎ee Irate Wire TS) Gy‏ 00-0 Ce tS CLS ee ee Barre ae Cee Sa) ‏محيطى ايجاد مىكند كه در آن بزركى و موفقيت مىتواند رشد‎ ‏کند. در چنین محیطی, بکارگیری مهارت‌های ارتباطی مفید و مد‎ ‏انك ن شان كور د بسار كك زرط‎ AISI dls, SANG ‏کیفی بیشتری با ورزشکارانتان داشته باشید.‎

صفحه 62:
موفق و پیروز باشید

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان