Khavas_miveha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خواص میوه ها”

خواص میوه ها

اسلاید 1: خواص میوه ها نگارنوری و سحر جعفری

اسلاید 2: میوه اژدها  میوه اژدها  (دراگون)بومی مکزیک و امریکای مرکزی و جنوبی است و در ضمن در کشورهای اسیای جنوب شرقی همچون ویتنام،تایوان ، جنوب چین ،جزیره اکیناوا (ژاپن) فیلیپین و مالزی هم کشت می‌شود. میوه اژدها تنها در شب شکوفه می‌کند؛ شکوفه‌های آن بزرگ و سفید هستند و معمولاً «گل شب» یا «ملکه شب» نامیده می‌شوند.   این میوه در پنج رنگ وجود دارد که بسیار آبدار هستند و هر رنگ طعم و مزه مخصوص به خود را دارد. دانه‌های درون این میوه مانند سیاه دانه هستند و از کاشت و پرورش آنها می‌توان درخت جدیدی بوجود آورد  رنگ های این میوه رنگ میوه سفید با پوسته قرمز    رنگ میوه قرمز با پوسته قرمز  رنگ میوه سفید با پوسته زرد (کمیاب   رنگ میوه صورتی با پوست قرمز    رنگ میوه سفید با پوست صورتی از میوه این درخت مربا و شربت هم درست می‌کنند و شربت درست شده از این میوه دراگونیتی نام دارد این میوه در صورت خراب شدن همانند موز و سایر میوه‌های گرمسیری ابتدا لکه‌های قهوه‌ای پیدا کرده و سپس سیاه می‌شوداین میوه که منبع خوب آنتی اکسیدان است از فعالیت رادیکال های آزاد که باعث بروز سرطان و بیماری های دیگری می شود، جلوگیری می کند.

اسلاید 3: فواید میوه اژدها مواد سمی مانند در کاهش میزان کلسترول و فشار خون بالا موثر است.  مصرف فلزهای سنگین را خنثی می کند. منظم آن آسم و سرفه را تسکین می بخشد.  با مرطوب و نرم کردن پوست، به ظاهر آن بهبود می بخشد.  میوه اژدها در تقویت بینایی نقش مهمی دارد.  میوه اژدها که منبع غنی کلسیم وفسفر است دندان و استخوان را تقویت می کند.  مصرف منظم این میوه به کاهش وزن کمک می کند.  میوه اژدها قند خون در دیابت نوع۲ را کاهش می دهد.  این گیاه به تقویت حافظه کمک می کند.

اسلاید 4: میوه رامبوتان یکی از میو های جنوب شرقی آسیا و بومی مالزی و اندونزی و تایلند است. در زبان مالیایی به معنی میوه مودار است که بر گرفته از شکل ظاهری آن است. از 2 الی 3 سال از زمان کاشت میوه می دهد و تا 8 الی 10 سال قدرت باردهی دارد. میوه رامبوتان را اغلب به صورت خام مصرف می کنند و به خاطر رنگ سفید آن کمتر در سالاد های میوه مورد مصرف قرار می گیرد. این میوه سرشار از ویتامین C و کلسیم بوده و همچنین دارای آهن و فیبر است، به همین جهت خوردن آن برای افراد دارای کم خونی ناشی از فقر آهن هم توصیه می شود. هر عدد رامبوتان حدود 59 الی 60 کالری دارد.  

اسلاید 5: خواص   این میوه دارای مقدار زیادی کلسیم ، منیزیم و پتاسیم  است. یک داروی ضد کرم است. برای رفع اسهال و اسهال خونی مناسب می باشد. جوشانده پوست تند و تیز آن برای درمان برفک به کار می رود. 

اسلاید 6:

اسلاید 7: پایان

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید