کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

خود اشتغالی(کار آفرینی)

kar-afrinii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خود اشتغالی(کار آفرینی)”

خود اشتغالی(کار آفرینی)

اسلاید 1: سير تکامل كارآفريني در دنيا دوره اول) قرون 15 و 16 ميلادي دوره نفوذ صاحبان پروژه‌هاي بزرگ در جامعه فئودالی اروپا- فقط وظیفه مدیریت منابع مخاطره پذیر نبودند- مانند معماران مسئول ساخت کلیساها، قلعه ها و تاسیسات نظامی.دوره دوم) قرن 17 ميلادي هم زمان با شروع انقلاب صنعتیمخاطره پذیری به کارآفرینی اضافه شد- کارآفرینی در این دوره شامل کسانی نظیر بازرگانان، صنعتگران و ديگر مالكان خصوصي. دوره سوم) قرون 18و 19 ميلادي و اوایل قرن 20میلادیتمایز کارآفرینان(مخاطره کنندگان) از دیگر بازیگران صحنه اقتصاد (تامین کنندگان سرمایه)تفاوت میان کارآفرین و مدیر کسب و کار- مانند ادیسون

اسلاید 2: ادامه سير تکامل كارآفريني در دنيادوره چهارم) دهه‌هاي مياني قرن 20 ميلادينوآوري به عنوان جزء اصلي تعاريف كارآفريني محسوب می شود و نظریه آقای شومپیتر مطرح می گردد.

اسلاید 3: طبق نظر وي كارآفرين نيروي محركه و موتور توسعه اقتصادي مي باشد. وي مشخصهكارآفرين را نوآوري مي داند و فرايند كارآفريني را “تخريب خلاق“(Creative Destruction) مي نامد .به عبارت ديگر، ويژگي تعيين كننده در كارآفريني همانا انجام كارهاي جديد و يا ابداع روشهاي نوين در انجام كارهاي جاري است.روش نوين همان “ تخريب خلاق “ مي باشد. از نظر وي نوآوري در هر يك از زمينه هاي ذيل كارآفريني محسوب مي شود .- ارائه كالاي جديد- ارائه روشي جديد در فرايند ها- گشايش بازاري تازه- يافتن منابع جديد- ايجاد هرگونه تشكيلات جديد در صنعتژوزف شومپيتر ( پدر علم کارآفرینی ) Joseph Schumpeter

اسلاید 4: ادامه سير تکامل كارآفريني در دنيادوره پنجم)دوران معاصر از دهه 1980 تاكنونرویکرد چند جانبه کارآفرینی مطرح شد( توجه جامعه شناسان و روانشناسان به کارآفرینی)ایجاد کسب و کارهای کوچک (شکل گیری شرکتهای SME )، رشد اقتصادی و شناخته شدن کارآفرینی به عنوان تسريع‌كننده این سازوكار مطرح گردید.

اسلاید 5: تعریف کارآفرینیتعریف واژه نامه وبسترتعریف اقتصاددانانتعریف روانشناسانتعریف دانشمندان مدیریتتعریف کارآفرینی از دیدگاه صاحب نظران کارآفرینیتعریف کارآفرینانه از کارآفرینی

اسلاید 6: تعریف واژه نامه وبسترکارآفرینی ترجمه کلمه فرانسوی Entrepreneurshipبه معنای متعهد شدن است و کارآفرین کسی است که متعهد می شود مخاطره های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی ، اداره و تقبل نماید.تعریف اقتصاددانانکارآفرین کسی است که منابع، نیروی کار، مواد و سایر داراییها را با هم ترکیب می کند تا ارزش آنها را نسبت به قبل بیشتر نماید.

اسلاید 7: تعریف روانشناسان روان شناسان معتقدند کارآفرین کسی است که به وسیله نیروهای شخصی خود به پیش می رود، نیروهایی از قبیل نیاز به کسب کردن یا رسیدن به چیزی، تجربه نمودن، انجام دادن یا شاید فرار از قدرت اختیار دیگران. تعریف دانشمندان مدیریت فرایند اداره و راهبری سازمان و ایجاد جو و محیط کارآفرینانه را کارآفرینی می نامند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید