پزشکی و سلامت طب سنتی

خوردن نمک قبل و بعد از غذا

namak_ghab_va_bad_az_ghaza_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خوردن نمک قبل و بعد از غذا”

خوردن نمک قبل و بعد از غذا

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: قبل و بعد از غذا کمی نمک بخورید

اسلاید 3: حدیثی از پیامبر اکرم (ص):سه بار نمك خوردن قبل از غذا از فرزند آدم هفتاد و دو نوع بلا را مى‏گرداند كه از جمله آنها جنون و جذام و برص است و نیز فرموده اند: هر كس پيش از هر چيز نمك بخورد سيصد و سى نوع بلا از او دفع مى‏شود كه آسان‏ترين آنها جذام است. رساله طب النبي (روش تندرستى در اسلام)، ص 35

اسلاید 4: دلیل این توصیه از دیدگاه طبینمک دارای مزاجی گرم و خشک است که می تواند رطوبت و سرمای معده را از بین ببرد.مزاج سرد و تر مزاجی است که به همراه خود سستی و کم تحرکی را به دنبال دارد.معده هر چه به سمت سردی و رطوبت برود، تنبل تر شده و در هضم غذا و نیز ارسال احساس سیری کندتر عمل می کند.

اسلاید 5: تاثیر نمک در هضم غذاخوردن کمی نمک پیش از صرف غذا باعث می شود معده قبل از غذا گرم و فعال شده و نیز رطوبت و سنگینی آن از بین برود و آماده هضم کامل غذا شود این امر از ترش کردن و احساس سوزش سر دل بعد از خوردن غذا جلوگیری کرده و فرد را در حفظ سلامت و بهداشت معده یاری می کند.

اسلاید 6: یک سوء تفاهم!نمکی که در اینجا ذکر شد نمکی است که فرآیندهای شیمیایی روی آن صورت نگرفته و محصول طبیعت است.نمک طبیعی از منابعی مانند دریاچه ها بدست می آید و فقط تصفیه فیزیکی (جداسازی ناخالصی هایی مانند گل و ...) روی آن انجام می شود. در آنالیز نمک طبیعی به اثبات رسیده که نمک طبیعی سرشار از عناصری مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آهن و... است که می تواند نقش مهمی در بی نیازی بدن به مکمل ها داشته باشد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید