مهندسی صنایع و مواد

خوردگی گاز ترش

khordegi-gaz-torsh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خوردگی گاز ترش”

خوردگی گاز ترش

اسلاید 1: خوردگی گاز ترشنام و نام خانوادگی: شماره دانشجویی:

اسلاید 2: مقدمهگاز ترش به نوعی از گاز طبیعی گفته می‌شود که شامل مقدار اندکی هیدروژن سولفید H2S(بیش از یک درصد) و گاهی اوقات دی اکسید کربن CO2 است. محیط گاز ترش به محیطی اطلاق میگردد که دارای فشار کل حداقل psi 65 بوده و فشار جزیی H2S در گاز بیش از psi 0.05 باشد.ماهیت الکترو شیمیایی دارد.

اسلاید 3: خوردگی تنش سولفیدی sscخوردگی تنشی سولفیدی هنگامی اتفاق می افتد که H2S در تماس با فولاد های پر استحکام قرار گیرد.طی این پدیده اتم های هیدروژن عامل ترک خوردگی درون فولاد نفوذ میکنند و هیدروژن برروی سطح فولاد در اثر واکنش خوردگی ایجاد می شود. آهن با H2S واکنش داده و سولفید آهن و هیدروژن تولید می کند. هیدروژن به صورت اتمی برروی سطح فولاد (یا سولفید) تشکیل می شود. هیدروژن اتمی تولید شده ممکن است با هیدروژن اتمی درون فولاد نفوذ کرده و منجر به تردی هیدروژنی یا خوردگی تنشی سولفیدی شود.

اسلاید 4: آب باید در محل حضور داشته باشد. پارامتر های موثر برروی مقاومت فولاد در برابر خوردگی تنشی سولفیدی عبارت است از غلظت H2S و PH و دما و استحکام.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید