علوم مهندسیمهندسی صنایع و مواد

داده های پانلی و طولی

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
OOoooood مقدمه مفاهیم و تعاریف ۱۳ ‏ل‎ ed مدل آميخته وودلايل استفاده از آن مثالى از مدل آميخته ب ىآورد يارامترها از طبریق فرع افزار ۵098 منابع aes ---

صفحه 4:
مقدمه 0 امروزه داده های پانلی و مدل اثراث آميخته در بسیاری از علوم ‎pepe ce)‏ ا ا ۱ ‎Ce ee Cres oreo Ie ene EH Ene)‏ اضراد یکسان هستند که در طول زمان اندازه گیمری شوند؛ 0 اين اندازه گیرری های مکرر بر روی اشیا و افراد باعث ایحاد یک ۰ نوع همبستكى درون افراد يا اشيا مىشود. استفاده كردن 17 ا ۱ توجیه وتفسیر کند . ,

صفحه 5:
مناهیم و تعاریف انواع داده ها جهت تحلیل تجربی

صفحه 6:
0 مثالهايى از دادههاى طولى و يانلى عبارت اند از: نرخ جرم وجنايت برای ۳۰ استان ایراناد ,یکت سال معین» بررسی فشار حون 1۰ بيمارديابتىي در طول حند سال 0 تفاوت بین داده های پانلی و طولی در حوزه مورد مطالعه آنها است. ۳ اجتماعی» پزشکی و کشاورزی استفاده می‌شود. تفاوت دیگر آن است > که در داده‌های پانلی لزومی ندارد افراد و اشیا در طول زمان جمع ل ا ل 6 آوری شوند. ۹ ی

صفحه 7:
* در اين داده ها نمی تون مشاهدانی در هر * مشاهدات در هر مقطع زمانی وجود. مقطع زمانی در طول دوره ی مطالعهداشت. دارد

صفحه 8:

صفحه 9:
مقایسه نمودارهای مقطعی و طولی ‎ee‏ 32 Pe per F210 PPE ey Poe ee Ae Ben ER ‏۵اثر گروه: اين اثر بين افراد تغییرمی‌کند.‎ ‏در رن‎ RS I ee

صفحه 10:
معایب داده‌های طولی و پانلی نسبت به داده‌های سری زمانی و مقطعی

صفحه 11:
0مثال ؟ الل ا ۱ ‎eee eS TOE RACE eT Ere)‏ 0 کودکان ازسن ‎Bre De eae Tee eek Seed eee‏ ‎La Ee‏ ا ل ‎oO DST‏ 1 ‎Clee)‏ ا ‎LSP yer STE ers)‏ 0 اگر تغییری صورت گرفته باشد از چه الگویی پیمروی می‌کند؟ )© ل ‎aa. ft‏

صفحه 12:
Pothoff and Roy (1964) dental study

صفحه 13:
AGEI2 AGEN 27.468 GROUP=Girls 16. 190 190

صفحه 14:
نکته آماری: ‎LOE DED Trier aa‏ ۱ كمكى بهره كرفت واز مذل بندى رك رسيونى استفاده كررد. ‎as‏ ا 00 واحد آزمایشی بهیکدیگر وابسته است. ‎DEE SCTE yest b Serie wire irene Ne ag‏ | 8 ۱ ۷ ) مدل های ر گر‌سیونی مختلفی ببرای ‎ECs Se ee PTS‏ 7 ‎ee)‏ ا ل ‎eed‏ 01 ‎Oat oad‏ ‎De ae Re‏ الملا

صفحه 15:
كل 0 برای هر دو گروه دختران و پسران میانگین‌های سنین ۱۰ ۱۲ و ۱6 سال مقایسه نمود ل ا 0

صفحه 16:
‎Hag 96 Hag‏ هم ‎Hip Hap ‏ود‎ Hap ‎ ‏ولا < وی د اننا وجلا 2 ويام لا < وولا ‎Mig # Hag 1 ea‏

صفحه 17:
ه علاوه بر مقایسه درون گروه ها مي‌توان مقایسه بین گروهی بای سنین یکسان در نظر گررفت. ‎oc eet SiS ne Ler reel cease)‏ ل نا ‏استفاده می‌شود. ‎۳۲-۷۱ ‏)0.08( د ‎ot‏ ‏(0.06) هه 26 < وروا )0.01( 6صلا ۶ وول )0.001( ‎0 eye ‎6۱

صفحه 18:
۱ er CSTE Se SEY Ses mar Tenis eet estes ‏رگرسیونی مناسب هستیم در مدل رگرسیونی متفیس زو رابه عنوان متفیر‎ ‏کمکی اتخاذ کرده که مقادیر ۸:۱۰:۱۲ و ۱4 را میگیرد و در آن آنشان دهنده ی‎ ل يسران دختران م86 + و8۳6 ع زار مرق8 + ووق>(8 > رانلاع E(Yijltij = 10)=Bog + 10Pig E(Yijltij = 10)=Bon + 108 م12 + مم12(<6 2 زار م12 + ‎E(vijltiy =12)=Boc‏ م14 + وو (14 > رظار لاع مركا + ‎E(vijltij =14)=Boc‏

صفحه 19:
Graphical explication of the random effects model 700 216+ ‏هه‎ eft) Yio = (Heenoise) + 0.8¢ ‏واه‎ أواء + ازعم ممه + رعامم مهم د ركاب

صفحه 20:
عدل بدون د رنظى كرفتن ارات تصادفى ‎ei;‏ + ل + ‎Vij=Poi‏ ‎Boys: 4‏ ‎Grils: — Boi=Bocs Pri=Bic‏ مدل با اشرات تصادفى م ا ‎Draw tea‏ ‎ell 1) ia Ten a a‏ لكا ‎Gris: Boi=Bog + bois Pui=Pic + bi‏

صفحه 21:
x J 2 7 A 1 5 ۲ ۱ J. / ۷

صفحه 22:
* نمايش ماتريسى مدل خطى با اثرات آميخته: ‎TB + Z;b;+¢;‏ = ول ل 1۷۵ ۰ ‎With‏ ۱۷ ‎Tj= 0 4 3‏ را كدي ‎W,‏ ‏ل ا ‎Vial‏ ‎5 \ ۳ ۷

صفحه 23:
ل ‎COC SES Cae RO‏ آزمون‌های اسالایدهای بیان شده را اس داد. مانند: ‎TCS I EO)‏ ا ا رواوةدر هر دوره زمانى بين دو كروه يسران و دختران يا وطلا < وولا :ول ‎ ‎ ‎ ‎ ‏۲ مطل9 + روک < 80 ‎۱ ۱! 16 i 2۳ ۲ ‏قابل ب‎ pe “ Wy.

صفحه 24:

صفحه 25:
olution for Fixed

صفحه 26:
۷ incre gta Polar ) ‏متذیره ى ) ارويا كوانجى‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان