رویدادها

داستان واقعی احضار

dastan-vaghei-ehzar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “داستان واقعی احضار”

داستان واقعی احضار

اسلاید 1: داستانواقعیTheCONJURING

اسلاید 2: مقدمه ی داستان..........3داستانی که در فیلم بود....4داستان واقعی...............8فهرست مطالب

اسلاید 3: مقدمه ی داستانیکی از مسائلی که مردمخیلی از آن میترسیدند و وحشت داشتند مسائل ماوراءالطبیعه بوده است.و اما یکی از این مسائل در خانواده ای به نام خانواده ی پرون رخ داد.

اسلاید 4: داستانی که در فیلم بود در سال 1917 خانواده ای 7 نفره به نام خانواده ی پرونخانه ای بزرگ و قدیمی در روستایی در ایالت رود آلند میخرند و به آنجا اسباب کشی میکنند.در آن خانه اتفاقی رخ داده بودکه آنها از آن خبر نداشتند.

اسلاید 5: این اتفاق این بود که چند سال قبل از این که خانواده پرون به آن خانه اسباب کشی کنند خانواده ای در آن زندگی می کردند که مادر آن خانواده شیطان پرست بوده است.این مادر برای اینکه خود را پیش شیطان برترو عزیز کند فرزند خود را در زیرزمین آن خانه کشت و خود را روی درختی که در کنار آن خانه وجود داشت دار زد و کشت.آن خانه نفرین شد و روح آن زن هر خانواده ای که به آنجا میرفت را مورد آزار قرار میداد و مادر خانواده را تسخیر میکرد.

اسلاید 6: خانواده پرون پس از چند روز متوجه این آزار و عضیت شدند و پیش زوج اد و لورین که یک جن گیر و واقع بین بودند رفتند و ماجرا را برای آنها تعریف کردند.آنها به خانه خانواده پرون آمدند و آنجا را بررسی کردند و متوجه این داستان شدند.آنها خانه را مجهز به دوربین عکس برداری و دستگاه های حسگر کردند.لورین که یک واقع بین بود فهمید هدف اصلی آن روح مادر خانواده یعنی کارولین است.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید