dastane_kotah_4sham

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “داستان کوتاه ۴ شمع”

داستان کوتاه ۴ شمع

اسلاید 1: چهار شمع

اسلاید 2: چهار شمع به آرامی می سوختند و با هم گفتگو می کردند.

اسلاید 3: محيط به قدری آرام بود که گفتگوی شمع ها شنيده می شد.

اسلاید 4: اولين شمع می گفت: من «دوستی» هستم اما هيچکس نمی تواند مرا شعله ور نگاه دارد و من ناگزير خاموش خواهم شد. شمع دوستی کم نورتر و کم نورتر شد و خاموش گشت.

اسلاید 5: شمع دوم می گفت: من «ايمان» هستم اما اغلب سست می گردم و خيلی پايدار نيستم.در همين زمان نسيمی آرام وزيدن گرفت و او را خاموش کرد.

اسلاید 6: شمع سوم با اندوه شروع به صحبت کرد: من «عشق» هستم ولی قدرت آن را ندارم که روشن بمانم. مردم مرا کنار می گذارند و اهميت مرا درک نمی کنند. آنها حتی فراموش می کنند که به نزديکان خود عشق بورزند! و بی درنگ از سوختن باز ايستاد.

اسلاید 7: در همين لحظه کودکی وارد اتاق شد. چشمش به شمع های خاموش افتاد و گفت: شما چرا نمی سوزيد! مگر قرار نبود تا انتها روشن بمانيد؟ و ناگهان به گريه افتاد.

اسلاید 8: با گريه کودک شمع چهارم شروع به صحبت کرد و گفت: نگران نباش! تا زمانی که شعله من خاموش نگردد شمع های ديگر را روشن خواهم کرد. من اميد هستم.

اسلاید 9: کودک، با چشم هائی که از شادی می درخشيدند، شمع اميد را در دست گرفت و دوستی، ايمان و عشق را شعله ور ساخت.

اسلاید 10: شمع ”اميد“ زندگی شما هرگز خاموش نگردد تا هميشه آکنده از ”دوستی، ايمان و عشق“ باشيد. یاسمن دادور- محمد کاظم متولی

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید