danestani-hai-qoran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دانستنی های قرآن”

دانستنی های قرآن

اسلاید 1: دانستنی های قرآن

اسلاید 2: از حضرت علی پرسیدند :واجب و واجب تر چیست؟نزدیک ونزدیکتر کدامند؟عجیب و عجیب تر چیست؟سخت و سخت تر چیست؟پاسخ دادند:1.واجب ،اطاعت از خدا و واجب تر از آن ،ترک گناه است.2.نزدیک ،قیامت ونزدیکتر از آن ،مرگ است.3.عجیب ،دنیا وعجیب تر از آن، محبت دنیاست.4.سخت ،قبر است و از آن سخت تر ،دست خالی به قبر رفتن است.

اسلاید 3: قرآن 114سوره 30جزء 120حزب و 6236آیه دارد.سوره ای که دو بسم الله دارد”نمل“و سوره ای که بسم الله ندارد”توبه“است.سوره ای که به نام یکی از اصول دین می باشد”توحید“است وسوره ای که به نام یکی از فروغ دین است“حجاست“است.فلزی که به نام یکی از سوره های قرآن است“حدید“است.

اسلاید 4: نام مرد دانشمندی که یکی از سوره های قرآن به نام اوست”لقمان“است.سوره ای که به قلب قرآن معروف است“یاسین“می باشد.سوره ای که به عروس قرآن معروف است“الرحمن“می باشد.سوره ای که به مادر قرآن معروف است“حمد“است.نام سوره هایی که از صفات خدا می باشند:نور فاطر رحمن و اعلی

اسلاید 5: والاترین آیه قرآن آیه الکرسی است.سوره هایی که حضرت محمد فرمودندآن سوره ها مرا پیر کرد:هودواقعه مرسلات و نبا است.حضرت یوسف (ع)هجده سال در زندان عزیز مصر بود.عزیز مصر به هفتاد زبان حرف می زد و با هر زبانی که با یوسف حرف می زد ،یوسف نیز با همان زبان به او جواب می داد.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید