علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

پاورپوینت به سوی پاکی (درس نهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه)

be-sooye-paki

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت به سوی پاکی(درس نهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم دوره اول متوسطه) در 15 اسلاید و باف فرمت قابل ویرایش برای استفاده معلمان و دانش آموزان تهیه شده است. در پاورپوینت عبور انسان به شکل کامل به تمامی مباحث درس نهم پرداخته می شود در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - درس نهم: به سوی پاکی - توضیحات - فعالیت کلاسی - توضیحات درس - آشنایی با احکام نجاسات - مطهرات - توضیحات - فعالیت کلاسی - الهی(مناجات) دسته بندی: فایل های دانش آموزی تعداد اسلاید: 15 فرمت: قابل ویرایش قابل استفاده برای معلمان و دانش آموزان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1341 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت به سوی پاکی (درس نهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه)”

پاورپوینت به سوی پاکی (درس نهم کتاب پیام های آسمان پایه هفتم متوسطه)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس نهم: به سوی پاکیکتاب پیام های آسمانپایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 3: مقدمه:خداوند مهربان برای اینکه زندگی پاک و سالمی داشته باشیم، ما را به پرهیز و دوری از برخی چیزها توصیه کرده است. یکی از آنها نجاسات است که برای حفظ سلامتی روحی و جسمی باید از آنها دوری کنیم. در این درس با سه مورد از نجاسات(ادرار، مدفوع و خون) و شیوه پاک کردن آنها آشنا می شویم.

اسلاید 4: درس نهم: به سوی پاکیدر فروشگاه های لوازم خانگی همراه هر وسیله یک دفترچه راهنما قرار دارد. این دفترچه شیوهٔ استفاده صحیح از وسیله، راه های تمیز کردن آن و حتی برطرف کردن برخی از خرابی های ساده را نیز یاد داده است. این دفترچه های راهنما را سازندگان آن نوشته اند که از هر کس دیگری به آن وسیله آگاه تر بوده اند.اکنون بیندیشیم؛چرا سازندگان، دفترچه راهنما را کنار وسیله ها قرار می دهند؟اگر کسانی که می خواهند از این وسیله ها استفاده کنند، این دفترچه ها را کنار بگذارند و به آنها توجّه نکنند، ممکن است چه اتّفاقی برای وسایل شان بیفتد؟فعّالیت کلاسیبه نظر شما، آیا کسی که ما انسان ها را آفریده، برای زندگی سعادتمندانۀ ما نیز دفترچه راهنما فرستاده است؟

اسلاید 5: خداوند آفریننده ماست و بهتر از هر کسی می داند که چه چیزی برای ما زیان آور و چه چیزی مفید است؛ به همین دلیل، او به ما آموخته است چگونه زندگی کنیم، از چه چیزی دوری کنیم، و به چه کارهایی بپردازیم.امام رضا علیه السّلام می فرماید:خداوند حکیم هر چیزی را که برای سلامتی مردم زیان آور باشد و موجب هلاکت و نابودی آنان شود، حرام کرده و آنچه را برای سلامتی آنها مفید باشد، حلال کرده است. (علل الشرائع، ج 2، ص 592)یکی از مواردی که خداوند ما را به اجتناب و دوری از آنها دستور داده، نجاسات است. رعایت طهارت و دوری از نجاسات نه تنها موجب سلامتی جسم و روح ما می شود، بلکه مقدمه و شرط قبولی برخی عبادات نیز هست.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید