سایر ورزشی

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل حرکت اسکوات و لانگز

scvat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت تجزیه و تحلیل حرکت اسکوات و لانگز در 14 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی بخشی از پاورپوینت: تمرینات عضلات پا می توانند محرک خوبی جهت ترشح هورمون های آنابولیک مثل تستسترون و هورمون رشد باشند. عضلات درگیر در حرکت اسکوات با هالتر یا اسکات با هالتر: عضلات اصلی : چهار سر ران، سرینی عضلات کمکی: همسترینگ، نزدیک کننده ها، راست کننده های ستون مهره ها، شکمی نکات آناتومیکی در حرکت اسکوات با هالتر یا اسکات با هالتر: فاصله پاها در حرکت اسکوات با هالتر یا اسکات با هالتر : ایستادن به حالت پا جمع تمرکز حرکت را به بخش خارجی عضله سر ران ( عضله پهن خارجی ) و دورکننده ها ( کشنده پهن نیام ) منتقل می کند. اگر فاصله پاها به اندازه عرض شانه باشد، هدف تمرین کل عضلات ران خواهد بود و زمانی که پاها بیش از عرض شانه باز باشند، تمرین روی بخش داخلی چهار سر ران و عضلات نزدیک کننده و خیاطه تأثیر بیشتری خواهد داشت.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
745 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل حرکت اسکوات و لانگز”

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل حرکت اسکوات و لانگز

اسلاید 1: عنوان: تجزیه و تحلیل حرکت اسکوات و لانگزاستاد:...............دانشجو: ...........

اسلاید 2: اسکات با هالتر : آنالیز و بررسی حرکت اسکوات _فواید شیوه اجرا حرکت اسکوات با هالتر یا اسکات با هالتر:۱ – در حالیکه یک میله ی هالتر را روی شانه ها گذاشته اید ، بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید . تمرینات عضلات پا می توانند محرک خوبی جهت ترشح هورمون های آنابولیک مثل تستسترون و هورمون رشد باشند.

اسلاید 3: ۲ – به آرامی با خم کرن زانوها به پایین بروید تا اینکه ران ها به موازات سطح زمین قرار گیرند .۳ – ران ها را راست کنید و به وضعیت شروع ( حالت ایستاده ) بازگردید .

56,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید