علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

دانلود پاورپوینت معروف ترین بناهای تاریخی در اروپا

powerpoint-maroftarin-banahaye-tarikhi-dar-oropa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت معروف ترین بناهای تاریخی در اروپا در 15 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - ارتنون: یونان - برج ایفل: فراننسه -آمفی تئاتر رم: ایتالیا - کلیسای دومو: میلان - برج لندن: انگلیس - موزه پرادو: اسپانیا - استون هنج: انگلیس - پایان دسته بندی: پاورپوینت تعداد صفحات: 15 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانش آموزان و دانشجویان رشته گردشگری و مدیریت
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1135 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دانلود پاورپوینت معروف ترین بناهای تاریخی در اروپا”

دانلود پاورپوینت معروف ترین بناهای تاریخی در اروپا

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: معروف ترین بناهای تاریخی در اروپااستاد : .................... محققین : .....................

اسلاید 3:

اسلاید 4: مقدمهعلاوه بر مناظر طبیعی زیبا ، تنوع فرهنگ و جاذبه های توریستی متفاوت،اروپا مملو از ساختمان ها و سازه های تاریخی و فرهنگی با قدمت بالا است. این ساختمان ها و سازه ها تنها مختص شهرهایی مانند آتن و یا رم نیستند،بلکه بسیاری از شهرهای دیگر در اروپا نیز خانه میراث فرهنگی و تاریخی بسیاری در این قاره هستند.

اسلاید 5: این بناهای تاریخی تا به امروز از بلاهای طبیعی در جنگ ها و خسارات مختلف طی قرن ها جان سالم بدر برده اند و در حال حاضر از اهمیت ویژه ای از لحاظ تاریخی و فرهنگی هستند. در ادامه به برخی از این آثار تاریخی و فرهنگی اروپا که قدمت زیادی دارند و از لحاظ ارزش مادی و معنوی جزء برترین ها هستند اشاره خواهیم کرد.

اسلاید 6: ارتنون – یونان(ارزش مادی: بدون قیمت) پارتنون مهم ترین و معروف ترین بنای تاریخی و باستانی در نزدیکی آکروپولیس آتن است. در سال 2007 پارتنون اکروپولیس خاص ترین بنای تاریخی در فرهنگ اروپا شناخته شد. کار ساخت این بنا در سال 447 قبل از میلاد برای پوشش آتنا یکی از الهه های باستانی یونان ساخته شد. 

اسلاید 7: برج ایفل – فرانسه(ارزش مادی: 344 میلیارد دلار) برج ایفل واقع در شهر پاریس در سال 1889 توسط گوستاو ایفل طراحی و ساخته شده است و بیش از 310 متر ارتفاع دارد. برج ایفل پاریس را می توان پربازدیدترین بنای یادبود موجود در دنیا محسوب کرد.

اسلاید 8: در سال 2010 این برج بیش از 250 میلیون بازدید کننده داشته است.پله ها و آسانسورهای تعبیه شده امکان دسترسی افراد به سه طبقه مختلف این برج را فراهم می کند. در 2 طبقه اول رستوران ها قرار دارند، و در طبقه سوم نیز فضای باز برای دید وجود دارد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید