علوم پایه علوم تجربی

دانلود پاورپوینت نحوه پرورش درخت پاپایا (با توضیحات کامل)

parvareshe-papayaa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت نحوه پرورش پاپایا(با توضیحات کامل) در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - آشنایی با پاپایا - کاشت پاپایا - چگونگی کاشت پاپایا از دانه(با توضیحات کامل) - میزان آب موردنیاز برای گیاه پاپایا - میزان مواد مغذی برای گیاه پاپایا - میزان نور موردنیاز برای گیاه پاپایا - زمان میوه دهی گیاه پاپایا و میزان میوه دهی - طول عمر پاپایا - مشکلات شایع در پرورش پاپایا - پرورش پاپایا در آب و هوای سرد دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب و کاربردی برای علاقمندان به پرورش گیاه پاپایا
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
858 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دانلود پاورپوینت نحوه پرورش درخت پاپایا (با توضیحات کامل)”

دانلود پاورپوینت نحوه پرورش درخت پاپایا (با توضیحات کامل)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: چگونگی پرورش پاپایا(به انگلیسیPapaya)

اسلاید 3: آشنایی با پاپایاپاپایا یا خربزه درختیبه راحتی رشد می کند (در صورتی که شما چگونگی پرورش آن را بدانید)،رشد سریعی دارد و به سرعت میوه می دهد و در تمام طول سال میوه دارد. میوه پاپایا را می توان هم به صورت سبز و هم به صورت رسیده مصرف کرد.کاشت پاپایا از بذر ساده ترین و موفق ترین راه است و البته ارزان ترین راه نیز می باشد. شما می توانید بذر پاپایا را از فروشگاه های محصولات باغبانی تهیه کنید.با این حال، پاپایا می تواند یک گیاه حساس باشد... پاپایا رشد آسانی دارد اما برای زنده نگه داشتن  گیاه و میوه باید به آن توجه داشت.

اسلاید 4: کاشت پاپایاپاپایا بومی مناطق استوایی آمریکای جنوبی است، اما امروزه پاپایا در همه جا هم مناطق استوایی و هم نواحی زیر استوایی رشد می کند. این گیاه اغلب به صورت وحشی رشد می کند و در هر باغی در مناطق استوایی حداقل چند درخت پاپایا وجود دارد. پاپایا برای رشد به آب و هوای گرم، مقدار زیادی نور خورشید، مقدار زیادی آب، و به خاک حاصلخیز با زهکشی خوب نیاز دارد. خاک های لومی شنی برای کاشت پاپایا مناسب هستند. PH مناسب برای رشد پاپایا 6/5 تا 7 می باشد. اگر شما بتوانید این شرایط را فراهم کنید می توانید در هر زمان از سال دانه پاپایا را در زمین بکارید، شش تا ده ماه بعد باردهی آغاز خواهد شد.چند مانع برای رشد پاپایا وجود دارد که باید مراقب آن ها باشید. اما اگر از مشکلات احتمالی آگاه باشید دلیلی ندارد که از اولین تلاش خود برای پرورش پاپایا نا امید باشید.

اسلاید 5: پاپایا شبیه چه چیزی است؟در این متن چند تصویر پاپایا وجود دارد، برای کسانی که تا به حال هرگز پاپایا ندیده اند.

اسلاید 6: پاپایا رشد سریعی دارد، گیاه یک ساقه دارد. تنه نرم است و پوست سخت شبیه پوست سایر درختان ندارد، همچنین پاپایا شاخه هم ندارد.برگ های درخت پاپایا خیلی بزرگ هستند ولی دوام زیادی ندارند. پاپایا معمولا دارای یک ساقه بلند با برگ های بزرگ در راس درخت است که تقریبا شبیه درخت نخل می باشد.میوه بر روی تنه رشد می کند و به دلیل این که پاپایا همچنان به سمت بالا رشد می کند، همزمان با افزایش سن درخت پاپایا، دسترسی به میوه سخت تر می شود.چگونگی کاشت پاپایا از دانهکاشت پاپایا از بذر بهترین نتیجه را دارد. برای مزرعه خود به میزان کافی بذر پاپایا تهیه کنید. یک مکان آفتابی در باغ خود برای کاشت پاپایا انتخاب نمایید. کاشت بذر پاپایا را مستقیما از زمین شروع کنید و آن را در گلدان نکارید.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید