سایر آموزش

دخالت های دولت آمریکا در امور داخلی کشور ایران

iran06

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دخالت های دولت آمریکا در امور داخلی کشور ایران”

دخالت های دولت آمریکا در امور داخلی کشور ایران

اسلاید 1: با توجه به اسناد لانه جاسوسی آمریکا چند نمونه از دخالت های دولت آمریکا در امور داخلی کشور ایران را توضیح دهید؟ ارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهروابط ایران و آمریكا به صورت رسمی یك سال مانده به پایان جنگ جهانی دوم آغاز شد و در سال 1359 و از سوی كارتر رئیس جمهور آمریكا قطع گردید . تصمیمی كه امام(ره) از آن به عنوان تنها تصمیم درست كارتر یاد كردند.

اسلاید 4: 1- تلاش های امریكا در سالهای 22 تا 25 برای استقرار وابقاء سلطه پهلوی دوم روابط ایران و آمریكا در سال 1944 در حد سفیر بین دو كشور برقرار شد . در پی حمله متفقین به ایران رضا شاه دیكتاتور وقت از آمریكا درخواست كمك كرد بی آنكه بداند و یا بخواهد بداند كه آمریكا نیز خود جزو همین متفقین است و مناسبات قدرت از مدت ها پیش شكل خود را یافته و ایران باید اشغال شود !

اسلاید 5:

اسلاید 6: بعد از پایان جنگ جهانی دوم نیروهای شوروی در ایران ماندند و به درخواست های ایران در جهت خروج سریع از كشور ترتیب اثر ندادند. در این برهه ترومن رئیس جمهور وقت آمریكا تهدید كرد نیروهای خود را به ایران بازخواهد گرداند و از این رو بود كه شوروی از ترس برخورد نظامی با آمریكا مجبور به تخلیه سربازانش از ایران شد. از این تاریخ بود كه محمد رضا شاه خود را مدیون آمریكا دید و مناسبات سلطه میان ایران و آمریكا شكل سازمان یافته ای به خود گرفت.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید