صفحه 1:

صفحه 2:
مطالعه موردی JCDecaux بزرگترین شرکت تبليفاتى فضاى باز در جهان © همكارى با مقامات شهرى و سرويسدهتدكان حملوتقل عمومى با قيمت تاجيز ذر ازاى حقوق انحصارى تبليقات © كسب درآمد از تبليغ كتندكان و لرائه خدمات عموص رايكان به شهرها © کب ليد يالا برع جره رصماي زوين ZATTOD بزرگترین لوزیون زنهایترنتی دراو ۰ نام رایکان مشتریان در سایت © تامين بودجه تلويزيون اينترنتى از طريق وبسايت و برنامههاى ‎Sah ab css‏ © تامين هزينهههاى عملياتى از طریق فروش فضای 7 Google © استقاده از شيو © اجراى موفقيتأميز مدل درآمد يهان تحت اين ‎AB‏ ‏© ارائه خدمات رايكان مختلف © فروش برنامه تبليغاتى 01010105 به شركتها © حفظ سهم بيش أز +8 درصدى بازار تبليفات الاين به کمک این مدل تجاری

صفحه 3:
درآمد پنهان چیست؟ کسب درآمد از تبلیغات بهجای فروش خدمت يا محصول اصلی [= | —=

صفحه 4:

صفحه 5:
ریخچه درامد پنهان © وجود شواهدی مبنی بر استفاده مصریان باستان از تبلیغ تجاری # پیدایش اولین نمونههای سرمایهکذاری تبلیغ محور در بولتتهایی در قرن هفدهم تامین مالی کامل اين بولتنهای عمومی به مدد فروش اگهی © توسعه اين آكهيها و كسترش اين مدل به صورتهاى ديكر

رایگان