سایر

درباره اسب ابی

asbe_abi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 8 اسلايد ۲- وزن یک اسب آبی ممکن است به ۲ تن نیز برسد اسب های آبی بزرگ ترین پستانداران خشکی زی نیستند اما بدون شک در میان چند جانور سنگین وزن پستاندار قرار دارند. یک اسب آبی نر بالغ می تواند تا ۳ تن وزن داشته باشد و رشد این حیوان در طول زندگی ۵۰ ساله اش هیچگاه متوقف نخواهد شد. با این وجود، اسب های آبی ماده چند صد کیلویی سبک تر هستند اما در هنگام عصبانیت بسیار خطرناک خواهند بود به خصوص موقعی که خطری نوزاد آن ها را تهدید کند. این گونه ی پستاندار نیز مانند دیگر پستانداران عظیم الجثه گیاهخوار است و معمولاً از گیاهان موجود در آب تغذیه می کند. با این وجود در برخی مواقع دیده شده که اسب های آبی در نتیجه ی گرسنگی یا استرس فراوان به گوشتخواری نیز روی آورده اند. معده ی اسب های آبی نیز مانند گاوها چندین بخش دارد اما نشخوار نمی کنند...................... دارای ۸ اسلاید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
819 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درباره اسب ابی”

درباره اسب ابی

اسلاید 1: موضوع: اسب آبی

اسلاید 2:

اسلاید 3: ۲- وزن یک اسب آبی ممکن است به ۲ تن نیز برسداسب های آبی بزرگ ترین پستانداران خشکی زی نیستند اما بدون شک در میان چند جانور سنگین وزن پستاندار قرار دارند. یک اسب آبی نر بالغ می تواند تا ۳ تن وزن داشته باشد و رشد این حیوان در طول زندگی ۵۰ ساله اش هیچگاه متوقف نخواهد شد. با این وجود، اسب های آبی ماده چند صد کیلویی سبک تر هستند اما در هنگام عصبانیت بسیار خطرناک خواهند بود به خصوص موقعی که خطری نوزاد آن ها را تهدید کند. این گونه ی پستاندار نیز مانند دیگر پستانداران عظیم الجثه گیاهخوار است و معمولاً از گیاهان موجود در آب تغذیه می کند. با این وجود در برخی مواقع دیده شده که اسب های آبی در نتیجه ی گرسنگی یا استرس فراوان به گوشتخواری نیز روی آورده اند. معده ی اسب های آبی نیز مانند گاوها چندین بخش دارد اما نشخوار نمی کنند.

اسلاید 4: ۳- پنج ریزگونه مختلف از اسب های آبی وجود دارد اگر چه تنها یک گونه ی اصلی از اسب های آبی وجود دارد که با نام «Hippopotamus amphibius» از آن یاد می شود اما روی هم رفته بر اساس محل زندگی این اسب های آبی در سرزمین های آفریقا، آن ها را به ۵ دسته ی کوچک تر تقسیم می کنند: اسب آبی نیل یا اسب آبی بزرگ شمالی که در موزامبیک و تانزانیا زندگی می کند، اسب آبی شرق آفریقا که در کنیا و سومالی زندگی می کند، اسب آبی آفریقای جنوبی یا اسب آی کیپ تاون که در سرزمین وسیعی میان زامبیا و آفریقای جنوبی سکونت دارد، اسب آبی غرب آفریقا یا اسب آبی چاد که در مناطق غربی آفریقا و کشور چاد زندگی می کند و اسب آبی آنگولا که تنها در آنگولا، کنگو و نامیبیا یافت می شود.

اسلاید 5: ۴- اسب های آبی تنها در آفریقا زندگی می کنندهمانطور که ممکن است بر اساس طبقه بندی های بالا متوجه شده باشید، اسب های آبی تنها در آفریقا زندگی می کنند. اگر چه تعداد این پستاندار گیاهخوار در گذشته های دور بسیار بیشتر بوده اما بر طبق برآوردها در حال حاضر حدود ۱۲۵٫۰۰۰ تا ۱۵۰٫۰۰۰ اسب آبی در سرزمین های آفریقا زندگی می کنند که در شرایط خوبی نیز به سر می برند. تعداد اسب های آبی در دهه های گذشته در کنگو به شدت کاهش یافت و سربازان گرسنه از حدود ۳۰٫۰۰۰ اسب آبی این کشور تنها ۱٫۰۰۰ رأس را باقی گذاشتند. اسب های آبی برخلاف فیل ها هیچ سودی برای قاچاقچیان ندارند اما در برخی از موارد دندان های بلند آنان به جای عاج فیل به خریداران فروخته می شود.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید