15000 تومانی

درباره زندگی حضرت فاطمه

hazrt-fatemh3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درباره زندگی حضرت فاطمه”

درباره زندگی حضرت فاطمه

اسلاید 1: سبک زندگی حضرت زهرا(س)دانشجوها:...استاد:...دانشکده/دانشگاه/مدرسه/دبیرستان/هنرستانi

اسلاید 2: مقدمه ...اخلاقیات ولادت حضرت زهرا در شهر مکه و در خانه خدیجه اتفاق افتاد ...خواستگاران حضرت فاطمهخواستگاران حضرت فاطمه سلام الله علیها چهار نفر بودند قبل از ...درباره زندگی حضرت فاطمه و امیرالمومنینبر ترین خانواده برای الگوگیری در زندگی مشترک ...مکان خانه ی علی (ع)و فاطمه(س) ...دروغ هایی در رابطه با زندگی ایشان... و ...بیماری حضرت فاطمهبیماری فاطمه (س) از آغاز رحلت پیامبر (ص) بر اثر تهاجمی که به خانه على (ع) شد پدید آمد خاکسپاریاز آنجا حضرت صدیقه طاهره با سفارش کرده بود که مراسم تدفین شبانه باشد ...کارهای قبل از شهادت حضرت فاطمهجلب رضایت و حلالیت طلبیدن از على(ع)...وصیتتدبیر چگونگی و زمان تدفینفهرست مطالبمکان ولادت و

اسلاید 3: مقدمهفاطمه درنزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون واعصار میباشد.(این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است . این طایفه از احادیث، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند ، اما دارای مضمونی واحد میباشند.) در یکی از این گفتارها (که البته مورد اتفاق مسلمانان ، اعم از شیعه و سنی است) ، رسول اکرم می فرمایند : فاطمه سرور زنان جهانیان است . ولى علو مقام حضرت زهرا تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نمی باشد و در تمامی اعصار جریان دارد . لذا است که پیامبر اکرم در کلامی دیگر صراحتاً فاطمه ا را سرور زنان اولین و آخرین ذکر می نمایند . اما نکته ای دیگر نیز در این دو حدیث نبوی و احادیث مشابه دریافت می شود و آن اینست که اگر فاطمه برترین بانوی جهانیان است و در بین زنان از هر جهت ، کسی دارای مقامی والاتر از او نیست ، پس شناخت سراسر زندگانی و تمامی لحظات حیات او ، از ارزش فوق العاده برخوردار می باشد . چرا که آدمی با دقت و تأمل در آن می تواند به عالیترین رتبه های روحانی نائل گردد .

اسلاید 4: نام حضرت فاطمه (س) در کدام آیه های قرآنی آمده است؟آیه مباهلهآیه ایثارآیه تطهیرآیه مودتسوره کوثرنامهای فاطمه(س)حضرت صدیقه طاهره نامهایی دارد که برخی از آن نامها را شخص پیامبر اکرم ﷺ به دستور خداوند بر حضرت صدیقه طاهره ﷺ نهاده اند . مشهورترین نامهای مقدس ایشان عبارتند از : فاطمه ، صدیقه ، مبارکه ، طاهره ، زکیه ، راضیه ، مرضیه ، محدثه ، زهرا ، بتول ، عذراء

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان