کسب و کار اقتصاد و مالی

درس آزاد شغل آینده

shogl-ayndeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس آزاد شغل آینده”

درس آزاد شغل آینده

اسلاید 1: درس آزاد موضوع : شغل آینده درس ادبیات فارسی

اسلاید 2: فهرستمتن درسشعر خوانیحکایتفعالیت های نوشتاریدانش زبانیخود ارزیابیاعلامواژه نامه

اسلاید 3: متن درسشغل آینده هر فرد وابسته به چندین عامل مختلف و نتیجه ای از تلفیق علاقه ، توانایی و استعداد ، میزان دانش و چند چیز دیگر است . به طور کلی جامعه ای موفق است که در آن هر کس سر جای خود باشد و این بدین معنی است که هر کس با توجه به تخصصی که دارد شغل انتخاب کند . ولی متاسفانه در جامعه فعلی ایران وقتی با افراد مختلف روبرو می شوید خواهید دید که یا رشته دانشگاهیشان اصلا مرتبط با شغل فعلیشان نیست یا حتی در رشته خودشان هستند ولی به اندازه کافی تخصص در آن رشته ندارند و در کل بسیاری از افراد هم از شغل یا درامد خود ناراضی هستند . بنابراین بهتر است دانش آموزان از همان اوایل دوره دبیرستان به طور جدی راجع به حرفه تخصصی خود فکر کنند ، وزارت آموزش و پرورش نیز در کنار سایر دروس تئوری با توجه به علاقه دانش آموزان و رشته یا استعداد هر یک که می تواند بسیار متفاوت از هم باشد آنها را با کارهای عملی آشنا کنند. در نتیجه این کار آنها می توانند هم تصمیم گیری بهتری در آینده داشته باشند و هم با تخصص عملی بیشتری جلو بروند.

اسلاید 4: مورد دیگر این است که اگر دولت به نحو احسن از نخبگان استفاده کنند و تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار دهد ، هیچ وقت شاهد فرار مغزها که موضوعی جنجالی است نخواهیم بود. در کشور عزیزمان ایران نخبگان در رشته های زیادی مثل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... اگر نظر شخصی خود را بدهند و به فکر آنها بها داده شود هیچ وقت شاهد این همه مشکلات در سطح جامعه نخواهیم بود. مشاغلی که به طور مستقیم با انسان ها در تماس هستند از اهمیت بسیاری برخوردارند. برای مثال می‌توان به پزشکان ،پرستاران ، اساتید دانشگاه و دبیران محترم اشاره نمود که با بها دادن به این قشر از جامعه آینده کشور را واکسینه خواهیم کرد. ولی متاسفانه در این مورد نیز کشور ما از بسیاری از کشورهای پیشرفته عقب مانده چرا که معلمی که با وجود یک انسان ارتباط برقرار می کند، فرقی با پزشکی که سلامت انسان ها را تامین می کند ندارد. بنابراین در مورد حقوق و مزایای بیشتر باید برابر باشند. به امید روزی که عدالت و تخصص ضوابط واقع در جامعه حاکم شود.

اسلاید 5: خودارزیابی1- با توجه به متن درس چه جامعه ای موفق است ؟جامعه ای که در آن هر کس سر جای خود باشد و این بدین معنی است که هر کس با توجه به تخصصی که دارد شغل انتخاب کند.2- چگونه می توانند دانش آموزان استعداد را خود پیش ببرند ؟با کمک آموزش و پرورش وتلاش و کوشش خودشان.3- آیا فرار مغز ها موضوعی جنجالی است ؟بله.4- با بها دادن به پزشکان و معلمان از چه مزیتی بهره مند خواهیم شد ؟آینده کشور را واکسینه خواهیم کرد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید