کسب و کار اقتصاد و مالی

درس دولت و اقتصاد دهم انسانی

dars-dolat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس دولت و اقتصاد دهم انسانی”

درس دولت و اقتصاد دهم انسانی

اسلاید 1: دولت و اقتصاد

اسلاید 2: الف)پیدایش دولت ها از زمان شکل گیری نخستین تمدن ها ی بشری،نیازبه نهادی که اداره ی این جوامع را بر عهده بگیرد،احساس می شد؛بنابراین به تدریج نخستین دولت ها شکل گرفتند.ماهیت این نهاد و میزان قدرت آن در جوامع مختلف متفاوت بوده است.

اسلاید 3: افزایش نقش دولت هابا گذشت زمان و تکامل بشر به ویژه دستیابی به فناوری های نوین اجتماعی و کشف قوانین حاکم بر اجتماعات انسانی،محدوده ی اقتدار دولت وسیع تر شد؛تا جاییکه امروزه،وجود و حضور دولت بسیار بیش تر از دوران گذشته احساس می شود. نتیجه ی گسترش حوزه ی اقتدار دولت ها1پیچیده شدن تشکیلات دولتی 2بر عهده گرفتن نقش مهم تر و جدی تر این نهاد در جوامع بشری

اسلاید 4: روابط مالی دولت با شهروندان به دو شکل اعمال می شود:1گرفتن خراج و مالیات از مردم2هزینه کردن این مالیات ها به صورت های مختلف(مانند:پرداخت حقوق کارکنان کشوری و لشکری/سایر هزینه های جاری دولت

اسلاید 5: نقش اقتصادی دولت ها در گذشته1:دولت ها بیش تر حافظان نظم و امنیت و مدافع ملت ها در مقابل دشممنان داخلی و خارجی بودند.2:برای تأمین هزینه های مربوط به فعالیت های فوق،به جمع آوری مالیات اقدام می کنند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید