علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

درس دوم هدیه آسمانی – تنها او

dars-2-hedie-asemaani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس دوم هدیه آسمانی – تنها او”

درس دوم هدیه آسمانی – تنها او

اسلاید 1: درس دوم هدیه آسمانی تنها او

اسلاید 2: نظم و هماهنگي که در جهان اطراف ما وجود دارد، نشان هي چيست؟می دانيم هم هي نيازهاي دانه براي رشد از پيش اندیشيده، و در طبيعت آفریده شده است. غذاي دانه از قبل در خاك آماده شده است. باد، ابرها را از بالاي دریاها به سوي مزرعه مي آورد و آب مورد نياز دانه را فراهم مي کند. خورشيد نيز نور و گرماي مورد نياز آن را تأمين مي کند.

اسلاید 3: هنگامي که دانه در دل خاك جاي م يگيرد و آب بر آن جاري مي شود، جوانه م يزند، خا ك را با قدرت م يشكافد و کم کم به سبز هاي شاد يآفرین و با طراوت تبدیل مي شود.جالب است بدانيد فاصل هي خورشيد و زمين نيز بسيار دقيق و حساب شده است. اگر فاصل هي زمين تا خورشيد، زیاد بود، گياهان به خاطر سرما از بين مي رفتند و اگر این فاصله کم بود از گرماي زیاد مي سوختند.

اسلاید 4: چه هماهنگي شگفت انگيزي ميان خاك و خورشيد و باد و باران براي رشد گياه وجود دارد!درباره ي هریک از پدیده هاي این جهان که فكر کنيد، همين هماهنگي و نظم را خواهيد دید.این نظم و هماهنگی نشان هي چيست؟فكر مي کنيد اگر دو یا چند خدا جهان را اداره مي کرد، این هماهنگي به وجود مي آمد؟

اسلاید 5: فرض کنيد دو خدا تصميم داشتند جهان را اداره کنند! یكي مي خواست خورشيد را از مشرق بياورد،امّا دیگري مي خواست طلوع خورشيد را از مغرب قرار بدهد!یكي تصميم مي گرفت هر سال 12 ماه داشته باشد و دیگري سه ماه دیگر به آن اضافه مي کرد!قرآن کریم در این باره مي فرماید:

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید