علوم پایه علوم تجربی

درس سوم علوم ششم

dars3-olum6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس سوم علوم ششم”

درس سوم علوم ششم

اسلاید 1: کارخانه ی کاغذ سازیدرس سوم

اسلاید 2: آهن در کارخانه آهن بسیار1:مقاوم و محکم است برای همین برای کار‌هایی از آن استفاده می‌شود که از سختی و مقاومت زیادی برخوردار است به نوعی می‌توان گفت که برای کار‌های بسیار بزرگ از آن استفاده می‌شود. در کارخانه کاغذ‌سازی برای این که حجم کار بسیار زیاد است می‌توان گفت که آهن فلزی است که برای صنعت کاغذ‌سازی بسیار کاربردی است و اهمیت دارد.علاوه بر استحکام بالایش 2:فراوان است و 3:هزینه ی استخراج آن از سایر فلزات کم تر است.این اهمیت نیز به این خاطر است که بیشتر دستگاه‌هایی که در کارخانه کاغذ‌سازی از آن استفاده می‌شود از جنس فلز آهن است. فلز آهن چون مقاومت زیادی دارد می‌توان آن را در دستگاه‌هایی مانند غلتک به کار برد زیرا غلتک بسیار بزرگ است و باید از جنس خوبی نیز برخوردار باشد.کار غلطک به این صورت است که می‌توان از آن برای این که کاغذ‌ها را صاف و یک دست کرد استفاده کرد در این صورت است که باید غلطک بسیار محکم باشد و سنگین تا بتواند این کار را به راحتی انجام دهد.

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5: کاربرد و خصوصیت های فلز طلااین فلز،زیبا ترین عنصر،چکش خوار ترین و قابل انعطاف ترین فلز به شمار می رود.طلا که فلزی نرم می باشد برای استحکام بیش تر اغلب با فلزات دیگر آلیاژ می شود.طلا یک رسانایخوب حرارتی و الکتریکی است که تحت تأثیر هوا و سایر معرف ها قرار نمی گیرد.این فلز تا حد زیادی در برابر حرارت،رطوبت و بیش تر عوامل فرساینده مقاوم است و بنابراین استفاده از آن در سکه و جواهرات بسیار مناسب است. طلا عملکرد مهمی در رایانه ، تجهیزات ارتباطی ، موتور هواپیمای جت و فضاپیماها و بسیاری محصولات دیگر دارد.طلا همانند نقره می‌تواند با جیوه ، ملغمه محکمی را تشکیل دهد که گاهی از آن برای پر کردن دندان استفاده می‌شود. Disodium aurothiomalate برای درمان روماتیسم مفصلی بکار می‌رود؛ (درون عضله وارد می‌شود).از بعضی از آن ها برای درمان برخی سرطان ها و بیماری ها استفاده می شود.

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید