علوم پایه علوم تجربی

درس پژوهی علوم اول دبستان-کارورزی ۴

olum-avl-dbstan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس پژوهی علوم اول دبستان-کارورزی ۴”

درس پژوهی علوم اول دبستان-کارورزی ۴

اسلاید 1: تقدیر و تشکرسپاس بی کران پروردگار یکتا را که هستی مان بخشید و به طریق علم و دانش رهنمونمان شد و به همنشینی رهروان علم و دانش مفتخرمان نمود و خوشه چینی از علم و معرفت را روزیمان ساخت.به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » بسی شایسته است از استاد فرهیخته و فرزانه سرکار خانم مذنبی که با کرامتی چون خورشید ، سرزمین دل را روشنی بخشیدند و گلشن سرای علم و دانش را با راهنمایی های کار ساز و سازنده بارور ساختند ; تقدیر و تشکر نمایم.همچنین از پدر و مادر عزیز ، دلسوز و مهربانم که آرامش روحی و آسایش فکری فراهم نمودند تا با حمایت های همه جانبه در محیطی مطلوب ، مراتب تحصیلی را به نحو احسن به اتمام برسانم ; سپاسگزاری نمایم.

اسلاید 2: پیشگفتارآماده سازی یک شخص برای شغل شریفی بنام معلمی ، که شغل انبیاست ، مراحل مختلفی را می طلبد . درس های تئوری برای آمادگی فرد برای شغل معلم تأثیر دارد اما تأثیر آن در برابر واحد های عملی کمتر است .یکی از واحد های عملی کارورزی است . کارورزی شخص را برای رسیدن به قله اوج پرورش افراد آماده می کند که این قله اوج همان شغل معلمی است. کارورزی راه را به شخص نشان می دهد که چگونه با افراد جامعه ، مخصوصا محصلان ، ارتباط برقرار کرده و همچنین پرورش صحیح این افراد را به شخص نشان می دهد .بنابراین برای یک معلم ، که مهمترین شغلش پرورش افراد ،(از نظر تربیتی ،اخلاقی ، اجتماعی و...) است ،بهترین مقدمه همان کارورزی است .

اسلاید 3: کارورزی چیست؟هرتجربه آموزشی که با شغل ترکیب شود را می توان کارورزی نامید. اصل کلمه کارورزی به واژه کارورز برمی گردد وبه فردی گفته می شود که در حین تحصیل در آموزش عالی یا بلافاصله بعد ازپایان دوره تحصیل وتنها با هدف کسبتجربه ومهارت کاری و عملی در موسسه ای مشغول به کار می شود

اسلاید 4: اهمیت کارورزیدر کل هیچ جانشینی برای تجربه عملی وجود ندارد کارورزی ابزاری برای تئوری به عمل وهمچنین تلاشی برای ایجاد پیوندهایی بین محیط عملی ومراکز آموزشی است. برای انجام کنکاش شغلی نیزکارورزی از بقیه گزینه ها مناسب تر است واضح است که از طریق مطالعه یا گفت وگوبا افراد مطلع به اطلاعات کافی ومورد نیاز دست یافت کارورزی یک تجربه ی دست اول وعملی است که به فرد اجازه می دهد بهترین نتیجه گیری ها را درباره ارتباط احتمالی خود ویک زمینه شغلی انجام دهد.

اسلاید 5: اهداف کارورزیحضور در مدرسه برای آشنایی با محیط کاریتوجه ومشاهده ی جنبه های انسانی وارتباطی رفتاری (کارکنان) مدرسه با نظر به آموخته های روانشناسی و فرهنگ سازمان ونیز روابط انسانی مشاهده ی تحلیلی وانتقادی هر آن چه در مدرسه اتفاق می افتد برای ارایه ی راه های بهبود وتعدیل

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید